Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse customer service questionnaires
Analyse customer service surveys
Business and consumer survey
Conduct analysis on customer surveys
Consumer Survey - Primary Care
Consumer focus testing
Consumer survey
Group of Experts on Consumer Surveys
Identify trends in results of customer surveys
The Consumer Survey Computer Volumes

Vertaling van "consumer surveys identifying " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


conduct analysis on customer surveys | identify trends in results of customer surveys | analyse customer service questionnaires | analyse customer service surveys

analyser des sondages sur les services offerts aux clients


consumer survey [ consumer focus testing ]

sondage auprès des consommateurs [ sondage mené auprès des consommateurs ]




Group of Experts on Consumer Surveys

Groupe d'experts Enquêtes de conjoncture auprès des consommateurs


Joint harmonised European Union programme of business and consumer surveys

programme commun harmonisé des enquêtes de conjoncture dans l'Union européenne


The Consumer Survey Computer Volumes

Volumes de tableaux croisés


Consumer Survey - Primary Care

Sondage auprès des usagers - soins primaires
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397, “Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection” (2014) "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 (to be published shortly) Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access to online conte ...[+++]

Eurobaromètre Flash n° 396 «Retailers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2015). Eurobaromètre Flash nº 413 «Companies engaged in online activities» (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Eurobaromètre Flash nº 397 «Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2014). « Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most », GfK, 2015 «Economic Study on Consumer Digital Content Products», ICF International, 2015 Eurobaromètre Flash n° 411 «Cross-Border access to digital content» (Accès t ...[+++]


At the end of 2010, the Commission will also publish a Survey on Consumer Empowerment which will describe the level of information and assertiveness of consumers with respect to their rights. It will identify the disadvantaged consumers or specific vulnerabilities in the population and target a 10-15% improvement in consumer empowerment by 2020.

À la fin de l’année 2010, la Commission publiera également une étude sur les moyens d’action des consommateurs, qui décrira le niveau d’information et d’assertivité des consommateurs en ce qui concerne leurs droits et cernera les consommateurs désavantagés ou certaines vulnérabilités spécifiques dans la population, l’objectif étant d’améliorer de 10 à 15 % les moyens d’action des consommateurs à l’horizon 2020.


In the public consultation on parcel delivery and a Eurobarometer survey on e-commerce, a lower price for cross border delivery was identified as a main improvement that would make businesses and consumers buy and sell more online.

Il ressort de la consultation publique sur la livraison de colis ainsi que d’une enquête Eurobaromètre sur le commerce électronique qu’une diminution du prix des livraisons transfrontières de colis est considérée comme une importante amélioration susceptible d’inciter les entreprises et les consommateurs à acheter et à vendre davantage en ligne.


Surveys have identified that the majority of North American consumers, for example, make purchase decisions on the basis of taste, affordability, and nutrition.

Les sondages ont révélé que la plupart des consommateurs nord-américains, par exemple, prennent leurs décisions d'achat en fonction du goût, du caractère abordable et de la valeur nutritive.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
At the end of 2010, the Commission will also publish a Survey on Consumer Empowerment which will describe the level of information and assertiveness of consumers with respect to their rights. It will identify the disadvantaged consumers or specific vulnerabilities in the population and target a 10-15% improvement in consumer empowerment by 2020.

À la fin de l’année 2010, la Commission publiera également une étude sur les moyens d’action des consommateurs, qui décrira le niveau d’information et d’assertivité des consommateurs en ce qui concerne leurs droits et cernera les consommateurs désavantagés ou certaines vulnérabilités spécifiques dans la population, l’objectif étant d’améliorer de 10 à 15 % les moyens d’action des consommateurs à l’horizon 2020.


13. Notes the results of the 2005 Commission Eurobarometer surveys on consumer attitudes to animal welfare, which indicate that European consumers are attaching increasing importance to the traceability and quality of food and other products, overwhelmingly stating that imported food products should be produced under animal welfare conditions at least as high as those applied in Europe, with over half of all European consumers willing to pay more for animal welfare-friendly food products; notes, however, that consumers feel that these products could be easier to identify and want ...[+++]

13. prend note des résultats des enquêtes Eurobaromètre de la Commission en 2005 sur les attitudes des consommateurs à l'égard du bien-être des animaux, qui indiquent que les consommateurs européens attachent de plus en plus d'importance à la traçabilité ainsi qu'à la qualité des aliments et des produits et estiment, dans leur immense majorité, que les produits alimentaires importés doivent être élaborés dans des conditions de bien-être animal au moins aussi élevées que celles appliquées en Europe, plus de la moitié des consommateurs européens étant par ailleurs disposés à payer davantage pour un produit alimentaire respectueux du bien-ê ...[+++]


37. Calls on the Commission to establish monitoring mechanisms for national consumer policies, benchmarks and recommendations in order to identify best practices, and to develop statistics, indicators and other data of interest to consumers, including a price observatory and quality surveys;

37. appelle la Commission à établir des mécanismes de contrôle des politiques nationales de protection des consommateurs, des évaluations comparatives et des recommandations afin d'identifier les meilleures pratiques, et à élaborer des statistiques, des indicateurs et d'autres données intéressantes pour les consommateurs, y compris un observatoire des prix et des enquêtes sur la qualité;


The survey shows that 74% of consumers believe they can improve animal welfare through their shopping choices, and 57% are willing to pay more for animal welfare-friendly food products. The poll also reveals consumer concern that such products are difficult to identify.

L'enquête révèle que 74% des consommateurs estiment pouvoir contribuer à améliorer le bien-être animal par les choix qu'ils font en matière d'achat et 57% des consommateurs sont disposés à payer davantage pour des denrées alimentaires respectueuses du bien-être des animaux. L'enquête montre aussi que le consommateur déplore que ces produits soient difficilement identifiables.


European consumers are willing to pay more for animal welfare-friendly food products but want such products to be easier to identify, according to an EU-wide opinion survey published today.

Selon une enquête d'opinion effectuée à l'échelle de l'Union européenne et publiée aujourd'hui, les consommateurs européens sont disposés à payer davantage pour des denrées alimentaires respectueuses du bien-être des animaux, mais souhaitent que ces produits soient plus facilement identifiables.


That was apparently the most time consuming part of the survey: to try to identify the right person to talk to, the person who is in charge of the Y2K preparations.

Apparemment, c'est ce qui a pris le plus de temps dans l'enquête, essayer d'identifier la personne compétente à qui parler, la personne chargée de la préparation pour l'an 2000.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'consumer surveys identifying' ->

Date index: 2021-03-14
w