Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Buyer behavior
Buyer behaviour
Buying decision
Consumer behavior
Consumer behaviour
Consumer purchase
Consumer's purchasing behaviour
Make informed purchased decisions
Make informed purchasing decisions
Purchase behavior
Purchase behaviour
Purchase decision
Purchase decision center
Purchases for stock-other consumables

Vertaling van "consumer purchase decisions " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
make informed purchased decisions [ make informed purchasing decisions ]

prendre des décisions d'achat éclairées


buying decision [ purchase decision ]

décision d'achat






buyer behavior | buyer behaviour | consumer behavior | consumer behaviour | purchase behavior | purchase behaviour

comportement du consommateur | comportement des consommateurs | comportement de l'acheteur | comportement d'achat | comportement de consommation | conduite de consommation


consumer's purchasing behaviour

processus d'achat du consommateur


purchases for stock-other consumables

achats stockés-autres approvisionnements
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
To avoid unnecessary burdens on food business operators, it is appropriate to exempt from the mandatory provision of a nutrition declaration certain categories of foods that are unprocessed or for which nutrition information is not a determining factor for consumers’ purchasing decisions, or for which the packaging is too small to accommodate the mandatory labelling requirements, unless the obligation to provide such information is provided for under other Union rules.

Pour éviter de compliquer inutilement la tâche des exploitants du secteur alimentaire, il convient d’exempter de la déclaration nutritionnelle obligatoire certaines catégories de denrées alimentaires non transformées ou pour lesquelles des informations nutritionnelles ne constituent pas un facteur déterminant des décisions d’achat des consommateurs ou dont l’emballage est de trop petite taille pour satisfaire aux exigences obligatoires en matière d’étiquetage, à moins que cette obligation ne soit prévue par d’autres règles de l’Union.


To avoid unnecessary burdens on food business operators, it is appropriate to exempt from the mandatory provision of a nutrition declaration certain categories of foods that are unprocessed or for which nutrition information is not a determining factor for consumers’ purchasing decisions, or for which the packaging is too small to accommodate the mandatory labelling requirements, unless the obligation to provide such information is provided for under other Union rules.

Pour éviter de compliquer inutilement la tâche des exploitants du secteur alimentaire, il convient d’exempter de la déclaration nutritionnelle obligatoire certaines catégories de denrées alimentaires non transformées ou pour lesquelles des informations nutritionnelles ne constituent pas un facteur déterminant des décisions d’achat des consommateurs ou dont l’emballage est de trop petite taille pour satisfaire aux exigences obligatoires en matière d’étiquetage, à moins que cette obligation ne soit prévue par d’autres règles de l’Union.


Research has indicated that consumers find the information in the principal field of view or ‘front of pack’ is useful when making purchasing decisions.

Les études ont montré que les consommateurs, au moment de décider de leurs achats, jugent utile de trouver les informations requises dans la partie principale du champ visuel, à savoir sur «la face avant de l’emballage».


It is known that in addition to price, consumers’ purchasing decisions are influenced by a large number of interpersonal (culture, societal norms, social status, group and family influences) and intrapersonal (involvement, emotions, motives, attitudes, norms, personality) determinants.

On sait qu’en plus du prix, les décisions d’achat des consommateurs sont influencées par un grand nombre de facteurs interpersonnels (culture, normes sociétales, statut social, influences du groupe et de la famille) et intrapersonnels (implication, émotions, motifs, attitudes, normes, personnalité).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Consumers' purchasing decisions will determine the success of the results.

La réussite du plan d’action dépend fondamentalement des décisions d’achats des consommateurs.


Consumers' purchasing decisions will determine the success of the results.

La réussite du plan d’action dépend fondamentalement des décisions d’achats des consommateurs.


Consumers' purchasing decisions will determine the success of the results.

La réussite du plan d’action dépend fondamentalement des décisions d’achats des consommateurs.


Italy argues that, contrary to the Court's judgment in the Netherlands v Commission case (23) cited in point 30 of the decision to initiate the procedure, the beneficiaries did not even have any economic incentive to subsidise consumers because (a) they are the market incumbents and do not have any interest in completing the switchover to digital because they will then face greater competition as consumers with the digital technology will have access to many more competitors; (b) the size of the pay-per-view market was too small to c ...[+++]

Elle soutient que, à la différence de ce qu'a décidé la Cour dans l'affaire Pays-Bas/Commission (23) citée au point 30 de la décision d'ouverture de la procédure, il n'y avait même pas, pour les bénéficiaires, d'incitant économique à subventionner les consommateurs, car a) ces bénéficiaires sont les opérateurs déjà présents sur le marché et n'ont aucun intérêt à mener à bien le passage au numérique parce que, une fois ce passage réalisé, ils devront faire face à une concurrence plus forte vu que les consommateurs dotés de la technologie numérique pourront s'adresser à un nombre bien supérieur de concurrents; b) le marché de la télévisio ...[+++]


The invitation to purchase is indeed a critical moment in the consumer’s decision-making and a typical way of advertising and offering products and services to consumers, also in the online world.

L’invitation à l’achat est, en effet, un moment déterminant dans la décision du consommateur et un moyen classique de faire connaître et d’offrir des biens et des services aux consommateurs, y compris dans l’environnement en ligne.


Consumers' purchasing decisions will determine the success of the results.

La réussite du plan d’action dépend fondamentalement des décisions d’achats des consommateurs.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'consumer purchase decisions' ->

Date index: 2023-06-30
w