Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange brand's online communication plan
Brand management supervision
Close a treaty
Conclude a deal
Conclude a treaty
Concluding Document of Madrid
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Design brand's online communication plan
Design brand's online communication plans
Enter into a treaty
Madrid Concluding Document
Model brand's online communication plan
Obligation to conclude a contract of assignment
Produce brand guidelines
Strike a deal
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
To conclude a contract

Traduction de «concluded a brand » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
enter into a treaty [ conclude a treaty | close a treaty ]

conclure un traité




obligation to conclude a contract of assignment

promesse de céder une créance




Conference of Plenipotentiaries to Conclude a Convention on the Carriage of Goods by Sea

Conférence de plénipotentiaires chargés de conclure une convention sur le transport de marchandises par mer


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

surveiller la gestion d'une marque


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

cer les lignes directrices d'une marque


arrange brand's online communication plan | model brand's online communication plan | design brand's online communication plan | design brand's online communication plans

concevoir le plan de communication en ligne d'une marque


Concluding Document of Madrid | Madrid Concluding Document

Document de clôture de Madrid


business concluded in connection with a compensation agreement/offset business

affaire compensatoire/affaire relevant de la participation indirecte
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The evaluation concludes that Cedefop has a strong brand image, brings a very distinct added-value and for many activities has no obvious peer".

L’évaluation conclut que le Cedefop possède une forte image de marque, apporte une valeur ajoutée distincte certaine et, pour nombre d'activités, n'a apparemment pas d'équivalent.


The evaluation concludes very positively on Cedefop’s relevance and complementarity. It notes that Cedefop is not only responding to the emerging EU VET policy agenda but is also helping influence its development. Cedefop has become an active promoter of EU VET policy at the highest levels. It is also the evaluators’ assessment that Cedefop has performed a critical role as an 'open source' of information for the VET community at large since its foundation, acquiring a strong brand reputation and visibility in European VET.

Les conclusions de l’évaluation sur la pertinence et la complémentarité du Cedefop sont très positives. Il est noté que le Centre non seulement répond aux demandes émanant de la nouvelle politique communautaire en matière d’enseignement et de formation professionnels, mais qu’il contribue aussi à modeler celle-ci. Le Cedefop promeut désormais la politique d’enseignement et de formation professionnels de l’UE au plus haut niveau. Les évaluateurs sont également d’avis que le Centre a joué depuis sa création un rôle déterminant en offrant aux acteurs de la formation professionnelle au sens large une source d’informations en libre accès ; la réputation et la no ...[+++]


Points out that any serious analysis of UTPs must take as its starting point the new economic paradigm that has emerged over the last few years: large-scale retail in which access to sales outlets has become the subject of fierce competition under the control of the supermarkets; points out that some competition authorities have identified specific practices involving the transfer of excessive risk to suppliers which could render them less competitive; points out that those authorities have also concluded that own brands bring in an element of horizontal competition vis-à-vis industry brands th ...[+++]

souligne qu'une analyse sérieuse des pratiques commerciales déloyales doit se fonder sur le nouveau paradigme économique apparu ces dernières années, à savoir celui de la grande distribution organisée, dans laquelle l'accès aux points de vente devient une variable concurrentielle critique sous le contrôle des supermarchés; signale que certaines autorités de la concurrence ont recensé des pratiques spécifiques qui transfèrent les risques excessifs aux fournisseurs et peuvent affaiblir leur compétitivité, et ont également conclu que les marques de ...[+++]


Other elements which were not disclosed by this Malaysian company during the on spot investigation, but were received from the customs authorities of a Member State are the following: The Malaysian company had concluded a brand usage authorisation agreement with the same Chinese company from which an undertaking had been accepted, by which the Malaysian company was authorised to use the Chinese company's brand name, if so requested by customers.

Il existe d'autres éléments, qui n'ont pas été communiqués par cette société malaisienne au cours de la vérification sur place, mais par les autorités douanières d'un État membre: la société malaisienne avait conclu, avec la société chinoise susmentionnée dont l'offre d'engagement avait été acceptée, un contrat d'autorisation d'usage de marque permettant à la société malaisienne d'utiliser la marque commerciale de la société chinoise si tel était le souhait des clients.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The evaluation concludes that Cedefop has a strong brand image, brings a very distinct added-value and for many activities has no obvious peer".

L’évaluation conclut que le Cedefop possède une forte image de marque, apporte une valeur ajoutée distincte certaine et, pour nombre d'activités, n'a apparemment pas d'équivalent.


The evaluation concludes very positively on Cedefop’s relevance and complementarity. It notes that Cedefop is not only responding to the emerging EU VET policy agenda but is also helping influence its development. Cedefop has become an active promoter of EU VET policy at the highest levels. It is also the evaluators’ assessment that Cedefop has performed a critical role as an 'open source' of information for the VET community at large since its foundation, acquiring a strong brand reputation and visibility in European VET.

Les conclusions de l’évaluation sur la pertinence et la complémentarité du Cedefop sont très positives. Il est noté que le Centre non seulement répond aux demandes émanant de la nouvelle politique communautaire en matière d’enseignement et de formation professionnels, mais qu’il contribue aussi à modeler celle-ci. Le Cedefop promeut désormais la politique d’enseignement et de formation professionnels de l’UE au plus haut niveau. Les évaluateurs sont également d’avis que le Centre a joué depuis sa création un rôle déterminant en offrant aux acteurs de la formation professionnelle au sens large une source d’informations en libre accès ; la réputation et la no ...[+++]


As restraints may be capable of affecting both inter-brand competition and intra-brand competition at the same time, it may be necessary to analyse a restraint in light of both questions before it can be concluded whether or not competition is restricted within the meaning of Article 81(1):

Comme certaines restrictions peuvent affecter ces deux types de concurrence à la fois, il peut s'avérer nécessaire d'analyser une restriction à la lumière de ces deux questions, avant de pouvoir conclure s'il y a ou non restriction de la concurrence au sens de l'article 81, paragraphe 1:


Moreover, the World Bank has concluded that advertising increases cigarette consumption and that legislation banning advertising would reduce consumption provided that it is comprehensive, covering all media and uses of brand names and logos.

De plus, la Banque mondiale a conclu, d'une part, que la publicité contribue à augmenter la consommation de cigarettes et, d'autre part, que des dispositions législatives interdisant la publicité contribueraient à réduire la consommation, à condition que cette interdiction soit totale, autrement dit, qu'elle couvre tous les médias et toutes les utilisations de marques et de logos.


This is without prejudice to the ability of the manufacturer to conclude with the distributor conditions for the separate representation of different brands, taking into account economic feasibility and market conditions in order to avoid brand confusion and inadvertently helping competing brands, to ensure that the brand image is maintained among customers and to guarantee a high quality of care and expertise by salesmen.

Cela ne préjuge pas la capacité du constructeur de s'entendre avec le distributeur sur les conditions de l'exposition séparée de différentes marques, non sans tenir compte de la faisabilité économique et des conditions du marché, afin d'éviter une confusion entre les marques ou d'empêcher qu'une marque ne profite de la promotion d'une marque concurrente, d'assurer la préservation de l'image de marque auprès des clients, de même qu'une qualité élevée des services ainsi que la compétence professionnelle des vendeurs.


This is without prejudice to the ability of the manufacturer to conclude with the distributor conditions for the separate representation of different brands, taking into account economic feasibility and market conditions in order to avoid brand confusion and inadvertently helping competing brands, to ensure that the brand image is maintained among customers and to guarantee a high quality of care and expertise by salesmen.

Cela ne préjuge pas la capacité du constructeur de s'entendre avec le distributeur sur les conditions de l'exposition séparée de différentes marques, non sans tenir compte de la faisabilité économique et des conditions du marché, afin d'éviter une confusion entre les marques ou d'empêcher qu'une marque ne profite de la promotion d'une marque concurrente, d'assurer la préservation de l'image de marque auprès des clients, de même qu'une qualité élevée des services ainsi que la compétence professionnelle des vendeurs.


w