Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Attend read-through
Attend read-throughs
Community competence
Competence of the Community
Competence of the Member States
Develop competencies through training and support
EC competence
EC external competence
EU competence
European Union competence
External competence
External competence of the Community
Join read-through
Participate in read-through
Process drive-through orders
Solve problems in gambling through digital means
Solving problems in gambling through digital means
Supporting competence
Take drive-through orders
Take driving-through orders
Take orders from drive-through
Through m.c.
Through n.c.
Through o.c.
Through official channels
Through the p.c.
Work out gambling problems through digital means

Traduction de «competences through » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Small business in Canada: competing through growth 1990: a report to Parliament

La petite entreprise au Canada : la croissance, source de compétitivité 1990 : rapport sur la petite entreprise au Canada


develop competencies through training and support

perfectionner des compétences grâce à la formation et au soutien


Building Competencies in Asia Through Cross-Cultural Training

Le rôle de la formation interculturelle dans le renforcement des compétences en Asie


EU competence [ Community competence | competence of the Community | EC competence | European Union competence ]

compétence de l'UE [ compétence CE | compétence communautaire | compétence de l'Union européenne | compétence de la Communauté ]


solving problems in gambling through digital means | work out gambling problems through digital means | find a solution to problems in gambling through information technology | solve problems in gambling through digital means

résoudre des problèmes de jeu par des moyens numériques


attend read-throughs | join read-through | attend read-through | participate in read-through

assister à une lecture


process drive-through orders | take driving-through orders | take drive-through orders | take orders from drive-through

prendre en charge les commandes à emporter | enregistrer préparer et livrer les commandes à emporter | préparer des commandes à emporter


through official channels [ through n.c. | through m.c. | through o.c. | through the p.c. ]

par voie hiérarchique [ p v h | pvh ]


external competence (EU) [ EC external competence | external competence of the Community ]

compétence externe (UE) [ compétence externe CE | compétence externe de la Communauté ]


competence of the Member States [ supporting competence ]

compétence des États membres [ compétence d'appui ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In order to meet the growing demand for digitally competent users and ICT professionals, Europe needs to respond to the challenge of providing opportunities for every citizen to unlock their creative or innovative potential and to develop their digital competence through lifelong learning.

Pour répondre à la demande croissante d’utilisateurs et de professionnels des TIC possédant des compétences numériques, l’Europe doit relever le défi qui consiste à offrir à chaque citoyen des possibilités d’exprimer son potentiel de création et d’innovation et de renforcer sa compétence numérique grâce à l’éducation et à la formation tout au long de la vie.


Promoting creativity, innovation and digital competence through education during the early years (13) can produce benefits later on, by laying the foundations for further learning, by enabling knowledge to be developed to a much higher level and by generally improving each child's ability to develop creative and critical thinking skills and to become responsible citizens for the Europe of tomorrow, capable of meeting the challenges of an increasingly interconnected and globalised world.

Le fait de favoriser la créativité, l’innovation et la compétence numérique par l’éducation durant les premières années de la vie (13) est susceptible d’apporter des avantages par la suite: en effet, cela jette la base de futurs apprentissages, permet d’élargir les connaissances à un niveau beaucoup plus élevé et, de manière générale, améliore l’aptitude de chaque enfant à développer des compétences créatives et l’esprit critique et à devenir un citoyen responsable de l’Europe de demain en mesure de relever les défis qui se posent dans un environnement mondialisé et de plus en plus connecté.


Facilitate access to and the promotion of ICT and the development of digital competence through age-appropriate exposure to, and the integration of, digital tools throughout early childhood education and primary education, whilst recognising the important role of parents and families, as well as the different learning needs at different ages.

Faciliter l’accès aux TIC et leur promotion, et le développement des compétences numériques par une exposition aux outils numériques adaptée à l’âge et par l’intégration de ces outils tout au long de l’éducation des jeunes enfants et de l’enseignement primaire, tout en reconnaissant le rôle important des parents et des familles, ainsi que les différents besoins d’apprentissage en fonction de l’âge.


Τhis Recommendation should contribute to the development of quality, future-oriented education and training tailored to the needs of European society, by supporting and supplementing Member States' actions in ensuring that their initial education and training systems offer all young people the means to develop key competences to a level that equips them for adult life, and which forms a basis for further learning and working life and that adults are able to develop and update their key competences through the provision of coherent and comprehensive lifelong learning.

La présente recommandation devrait contribuer au développement d'une éducation et d'une formation de qualité, tournées vers l'avenir et adaptées aux besoins de la société européenne en soutenant et en complétant l'action des États membres destinée à garantir que, d'une part, leurs systèmes d'éducation et de formation initiales offrent à tous les jeunes les moyens de développer des compétences clés à un niveau qui leur permette d'être préparés à la vie d'adulte, et qui constitue une base pour de futurs apprentissages et pour la vie professionnelle, et que, d'autre part, les adultes soient en mesure de développer et d'actualiser leurs comp ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In order to meet the growing demand for digitally competent users and ICT professionals, Europe needs to respond to the challenge of providing opportunities for every citizen to unlock their creative or innovative potential and to develop their digital competence through lifelong learning.

Pour répondre à la demande croissante d’utilisateurs et de professionnels des TIC possédant des compétences numériques, l’Europe doit relever le défi qui consiste à offrir à chaque citoyen des possibilités d’exprimer son potentiel de création et d’innovation et de renforcer sa compétence numérique grâce à l’éducation et à la formation tout au long de la vie.


Promoting creativity, innovation and digital competence through education during the early years can produce benefits later on, by laying the foundations for further learning, by enabling knowledge to be developed to a much higher level and by generally improving each child's ability to develop creative and critical thinking skills and to become responsible citizens for the Europe of tomorrow, capable of meeting the challenges of an increasingly interconnected and globalised world.

Le fait de favoriser la créativité, l’innovation et la compétence numérique par l’éducation durant les premières années de la vie est susceptible d’apporter des avantages par la suite: en effet, cela jette la base de futurs apprentissages, permet d’élargir les connaissances à un niveau beaucoup plus élevé et, de manière générale, améliore l’aptitude de chaque enfant à développer des compétences créatives et l’esprit critique et à devenir un citoyen responsable de l’Europe de demain en mesure de relever les défis qui se posent dans un environnement mondialisé et de plus en plus connecté.


Facilitate access to and the promotion of ICT and the development of digital competence through age-appropriate exposure to, and the integration of, digital tools throughout early childhood education and primary education, whilst recognising the important role of parents and families, as well as the different learning needs at different ages.

Faciliter l’accès aux TIC et leur promotion, et le développement des compétences numériques par une exposition aux outils numériques adaptée à l’âge et par l’intégration de ces outils tout au long de l’éducation des jeunes enfants et de l’enseignement primaire, tout en reconnaissant le rôle important des parents et des familles, ainsi que les différents besoins d’apprentissage en fonction de l’âge.


Members of the trans-national networks must exploit their complementary competencies through integrated training programmes.

Les membres des réseaux transnationaux doivent exploiter leurs compétences complémentaires par l'intermédiaire de programmes de formation intégrés.


Τhis Recommendation should contribute to the development of quality, future-oriented education and training tailored to the needs of European society, by supporting and supplementing Member States' actions in ensuring that their initial education and training systems offer all young people the means to develop key competences to a level that equips them for adult life, and which forms a basis for further learning and working life and that adults are able to develop and update their key competences through the provision of coherent and comprehensive lifelong learning.

La présente recommandation devrait contribuer au développement d'une éducation et d'une formation de qualité, tournées vers l'avenir et adaptées aux besoins de la société européenne en soutenant et en complétant l'action des États membres destinée à garantir que, d'une part, leurs systèmes d'éducation et de formation initiales offrent à tous les jeunes les moyens de développer des compétences clés à un niveau qui leur permette d'être préparés à la vie d'adulte, et qui constitue une base pour de futurs apprentissages et pour la vie professionnelle, et que, d'autre part, les adultes soient en mesure de développer et d'actualiser leurs comp ...[+++]


These goals can only be achieved if young people are properly equipped with knowledge, skills and competences through high quality, relevant education and training.

Les jeunes ne pourront atteindre ces objectifs que s’ils bénéficient d’une éducation et d’une formation d’une pertinence et d’une qualité sans faille qui les dotent des connaissances, du savoir-faire et des compétences appropriées.


w