Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Assist clients in movement experiences
Assist patients in movement experiences
Carry out experiments on animals
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Claims experience
Claims record
College
College of Staff Representatives
College of education
College of staff representatives of the EIB
Combine business technology with user experience
Combine industry technology with user experience
Combine sector technology with user experience
Combining business technology and user experience
Conduct experiments on animals
Delirium tremens
Direct movement experience
Direct movement experiences
Disorder of personality and behaviour
Dream anxiety disorder
EIB Staff Representatives
Experience
Jealousy
Loss experience
Loss statistics
Paranoia
Past loss experience
Perform experiments on animals
Previous experience
Previous experience of risk
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Run experiments on animals
Teacher training college
Total loss experience
University college

Traduction de «college experience » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Definition: Dream experiences loaded with anxiety or fear. There is very detailed recall of the dream content. The dream experience is very vivid and usually includes themes involving threats to survival, security, or self-esteem. Quite often there is a recurrence of the same or similar frightening nightmare themes. During a typical episode there is a degree of autonomic discharge but no appreciable vocalization or body motility. Upon awakening the individual rapidly becomes alert and oriented. | Dream anxiety disorder

Définition: Expérience de rêve chargée d'anxiété ou de peur s'accompagnant d'un souvenir très détaillé du contenu du rêve. Cette expérience de rêve est très intense et comporte habituellement comme thèmes des menaces pour l'existence, la sécurité et l'estime de soi. Assez souvent, les cauchemars ont tendance à se répéter avec des thèmes identiques ou similaires. Les épisodes typiques comportent un certain degré de décharge neuro-végétative, mais pas d'activité verbale ou motrice notable. Au réveil, le sujet devient rapidement alerte et bien orienté. | Rêves d'angoisse


assist patients in movement experiences | direct movement experience | assist clients in movement experiences | direct movement experiences

diriger des exercices de mobili


combine industry technology with user experience | combine sector technology with user experience | combine business technology with user experience | combining business technology and user experience

concilier la technologie d'une entreprise et le ressenti des utilisateurs


carry out experiments on animals | perform experiments on animals | conduct experiments on animals | run experiments on animals

mener des expériences sur les animaux


College of Staff Representatives | College of staff representatives of the EIB | College of staff representatives of the European Investment Bank | EIB Staff Representatives

Collège des représentants du personnel | Collège des représentants du personnel de la Banque européenne d'investissement | Collège des représentants du personnel de la BEI | Représentants du personnel de la BEI


loss experience [ experience | claims record | claims experience | loss statistics | past loss experience | previous experience | previous experience of risk | total loss experience ]

sinistralité [ antécédents du risque | résultats techniques | statistique des sinistres | dossier des sinistres ]


college of education | teacher training college

centre de formation des enseignants | école normale | école supérieure de pédagogie et de science de l'éducation


college | university college

centre d'enseignement supérieur


Definition: A fairly well-defined cluster of phobias embracing fears of leaving home, entering shops, crowds and public places, or travelling alone in trains, buses or planes. Panic disorder is a frequent feature of both present and past episodes. Depressive and obsessional symptoms and social phobias are also commonly present as subsidiary features. Avoidance of the phobic situation is often prominent, and some agoraphobics experience little anxiety because they are able to avoid their phobic situations. | Agoraphobia without history of panic disorder Panic disorder with agoraphobia

Définition: Groupe relativement bien défini de phobies concernant la crainte de quitter son domicile, la peur des magasins, des foules et des endroits publics, ou la peur de voyager seul en train, en autobus ou en avion. La présence d'un trouble panique est fréquente au cours des épisodes actuels ou antérieurs d'agoraphobie. Parmi les caractéristiques associées, on retrouve souvent des symptômes dépressifs ou obsessionnels, ainsi que des phobies sociales. Les conduites d'évitement sont souvent au premier plan de la symptomatologie et certains agoraphobes n'éprouvent que peu d'anxiété, car ils parviennent à éviter les situations phobogène ...[+++]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
We are hopeful this new international education strategy will look at how we ensure there is a pathway from the first language experiences to the college experience and to a university experience.

Nous espérons que cette nouvelle stratégie d'éducation internationale consistera aussi à jeter des passerelles entre les premières expériences linguistiques et l'inscription dans un collège ou une université au Canada.


My experience in life is that often those who have had the benefit of a successful technical or community college experience are as happy and successful in life overall as those with a university degree.

J'ai eu maintes fois l'occasion de constater que ceux qui avaient reçu une formation technique ou pratique dans un collège communautaire étaient souvent aussi heureux et aussi prospères que ceux qui avaient un diplôme universitaire.


As a society, it is my observation that, in Canada, we tend to devalue trade and technical college experience or apprenticeship programs relative to the degree programs.

Je constate que la société canadienne accorde beaucoup moins de valeur à l'expérience acquise dans les écoles de métiers et techniques ou dans les programmes d'apprentissage qu'aux programmes qui mène à un diplôme.


In light of his vast experience and strong network in Brussels and across Europe, Mihnea Motoc will provide valuable strategic advice to President Jean-Claude Juncker and the relevant Members of the College.

Compte tenu de la grande expérience qu'il a acquise et des solides réseaux dont il dispose à Bruxelles et dans toute l'Europe, M. Motoc fournira de précieux conseils stratégiques à l'intention du président M. Jean-Claude Juncker et des membres pertinents du collège.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ms Alves started her career as a Teaching Assistant at the Law Department of the College of Europe, followed by a one year experience in the private sector working for the Belgian law firm Vermulst Waer advocaten.

M Alves a débuté sa carrière en tant qu'assistante au département juridique du Collège de l'Europe, avant de travailler un an dans le secteur privé, pour le compte du cabinet d'avocats belge Vermulst Waer advocaten.


assess, in the light of experience, the functioning of the supervisory framework for CCPs, including the effectiveness of supervisory colleges, the respective voting modalities laid down in Article 19(3), and the role of ESMA, in particular during the authorisation process for CCPs.

évalue, à la lumière de l'expérience, le fonctionnement du cadre de surveillance des contreparties centrales, y compris l'efficacité des collèges de surveillance, les modalités de vote respectives visées à l'article 19, paragraphe 3, et les règles de fonctionnement de l'AEMF, en particulier pendant le processus d'agrément des contreparties centrales.


(c)assess, in the light of experience, the functioning of the supervisory framework for CCPs, including the effectiveness of supervisory colleges, the respective voting modalities laid down in Article 19(3), and the role of ESMA, in particular during the authorisation process for CCPs.

c)évalue, à la lumière de l'expérience, le fonctionnement du cadre de surveillance des contreparties centrales, y compris l'efficacité des collèges de surveillance, les modalités de vote respectives visées à l'article 19, paragraphe 3, et les règles de fonctionnement de l'AEMF, en particulier pendant le processus d'agrément des contreparties centrales.


Strengthening the link between education and training systems and the employment sector, in order to emphasise the benefits of completing education for future employability. This could be in the form of work experience placements or greater employer engagement in schools and colleges.

Renforcer le lien entre les systèmes d'enseignement et de formation et le secteur de l'emploi, afin de souligner les avantages que donne l'achèvement des études en termes de future capacité d'insertion professionnelle, ce qui pourrait prendre la forme de stages en entreprise ou d'une participation accrue des employeurs dans les écoles et collèges.


The RCCFC has shown a lot of leadership in many cases. For example, in carrying out research projects such as the motivation of secondary school graduates to pursue post-secondary education in French; in creating a Far-Ouest project with a view to providing college training in French in B.C., Alberta and Saskatchewan; in student mobility projects that enable young Canadian francophones to have a college experience in a province other than the one in which they usually study.

Le RCCFC a assumé un leadership important dans de nombreux cas; à titre d'exemple, dans la réalisation de projets de recherche tels que les motivations des finissants du secondaire dans la poursuite d'études post-secondaires en français; dans la création d'un projet Far-Ouest visant la mise en place éventuelle de formation collégiale dispensée en français en Colombie-Britannique, en Alberta et en Saskatchewan; dans le cadre de projets de mobilité étudiante qui permettent aux jeunes francophones du Canada de vivre une expérience collégiale dans une province autre que celle où ils ét ...[+++]


With all due respect to university students as well as to many of us in this room today, the college experience is different from the university experience.

Malgré tout notre respect envers les étudiants de niveau universitaire et certains de nos collègues présents aujourd'hui dans cette salle, le milieu collégial est différent du milieu universitaire.


w