Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise customers on seafood choices
Advising customers on seafood choices
An Act respecting Brands and Brand Inspection
Brand building
Brand development
Brand management supervision
Brand strategy
Branding
Branding strategy
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Distribution brand
Distributor's brand
Distributor's brand name
Dual choice capitation plan
Dual choice capitation program
Dual choice plan
Dual choice program
House brand
Instruct customers on seafood choices
MCQ
Middleman's brand
Multiple-choice exam
Multiple-choice quiz
Multiple-choice test
Open panel capitation program
Open panel program
Own brand
Own label
Private brand
Private label
Produce brand guidelines
Retailer brand
Retailer's brand name
Store brand
Suggest to customers on seafoods
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
The Brand and Brand Inspection Act

Vertaling van "choice brand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
private brand | distributor's brand | distribution brand | private label | store brand | house brand | middleman's brand | own brand | distributor's brand name | retailer's brand name

marque de distributeur | MDD | marque de détaillant | MDD | marque propre | marque maison | marque de distribution | MDD | marque privée


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

surveiller la gestion d'une marque


private brand [ private label | store brand | own brand | own label | retailer brand | house brand ]

marque de distributeur [ MDD | marque maison | marque propre | marque privée ]


brand strategy | branding strategy | brand building | brand development | branding

stratégie de marque | valorisation de la marque


advising customers on seafood choices | suggest to customers on seafoods | advise customers on seafood choices | instruct customers on seafood choices

conseiller des clients sur des sélections de fruits de mer


multiple-choice exam | multiple-choice quiz | multiple-choice test | MCQ [Abbr.]

questionnaire à choix multiples | Questions à Choix Multiples | QCM [Abbr.]


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

cer les lignes directrices d'une marque


dual choice capitation program | dual choice program | open panel capitation program | open panel program | dual choice capitation plan | dual choice plan

régime ouvert de forfait dentaire | régime ouvert


brand strategy [ branding | brand building | brand development ]

stratégie de marque [ valorisation de la marque | branding ]


The Brand and Brand Inspection Act [ An Act respecting Brands and Brand Inspection ]

The Brand and Brand Inspection Act [ An Act respecting Brands and Brand Inspection ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
With the growing importance of university rankings and their impact on branding and therefore on student choice of study destination, the Commission is supporting the development of a transparency tool as an alternative and complement to the traditional rankings that mainly focus on research.

Dans le contexte du rôle croissant joué par les classements d'universités et de l'incidence de ces classements sur l’image de marque et, par conséquent, sur le choix de la destination d’études qu’effectuent les étudiants, la Commission soutien la mise en place d’un instrument de transparence en tant que solution remplaçant et complétant les classements traditionnels qui sont principalement centrés sur la recherche.


Points out that while private, own-brand labelled products can bring increased value, choice and ‘fair trade’ products to consumers, they also represent a strategic issue in the medium- and long-term, as they introduce a horizontal dimension to competition in respect of industrial brands that had never previously been a factor and that can give an unfair and anti-competitive position to retailers, who become both customer and competitor; draws attention to the existence of a ‘risk threshold’ beyond which the market penetration of own ...[+++]

constate que, si les produits sous marque propre peuvent apporter aux consommateurs une valeur ajoutée, un choix plus large et une plus grande équité commerciale, ils peuvent également revêtir une dimension stratégique à moyen et long terme, étant donné qu'ils introduisent une concurrence horizontale à l'égard des marques industrielles dont il n'a jamais été tenu compte auparavant et peuvent conférer une position inéquitable et anti-concurrentielle aux distributeurs, qui deviennent à la fois clients et concurrents; attire l'attention sur l'existence d'un «seuil de risque» au ...[+++]


Co-badging and choice of payment brand or payment application

Cobadgeage et choix de la marque de paiement ou de l'application de paiement


In order to ensure that competition between brands is effective, it is important that the choice of payment application be made by users, not imposed by the upstream market, comprising payment card schemes, payment service providers or processors.

Pour garantir l'efficacité de la concurrence entre les marques, il importe que le choix d'une application de paiement intervienne au niveau des utilisateurs et non qu'il soit imposé par le marché en amont, à savoir les schémas de cartes de paiement, les prestataires de services de paiement ou les services de traitement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
6. Payment card schemes, issuers, acquirers, processing entities and other technical service providers shall not insert automatic mechanisms, software or devices on the payment instrument or at equipment applied at the point of sale which limit the choice of payment brand or payment application, or both, by the payer or the payee when using a co-badged payment instrument.

6. Les schémas de carte, les émetteurs, les acquéreurs, les entités de traitement et les autres prestataires de services techniques n'insèrent aucun mécanisme automatique, logiciel ou dispositif limitant le choix de la marque de paiement et/ou de l'application de paiement par le payeur ou le bénéficiaire qui utilisent un instrument de paiement cobadgé sur ce dernier ou sur l'équipement installé dans le point de vente.


The commercial purpose of sponsorships is clear, to associate a tobacco brand name with well organized and professionally presented events, and through doing so, to promote that brand choice to adult smokers and to defend that brand's market share.

L'objectif commercial des commandites est clair associer le nom d'une marque de produit du tabac à des événements bien organisés et présentés de façon professionnelle et, de ce fait, amener les fumeurs adultes à choisir cette marque et protéger la part du marché de cette marque.


These three brands would give the consumer the impression of choice, but these different brands could in fact be positioned and coordinated in such a way as to deter competition while maximizing price and revenues at the same time.

Ces trois pavillons donneraient au consommateur l'illusion du choix, mais ce sont des pavillons qui pourraient en fait se positionner et se coordonner de telle manière à décourager toute concurrence tout en maximisant les prix et les recettes.


They have had a choice in the marketplace of very low tar and nicotine brands for 10 years, and very few of them have opted to buy those brands; some have.

Depuis 10 ans, ils ont le choix d'acheter des marques de cigarettes à très faible apport de goudron et de nicotine.


It is not coincidental that Canada's most heavily advertised brands are also the brands of choice among adolescents.

Ce n'est pas par hasard que les marques les plus publicisées au Canada sont également les marques que choisissent les adolescents.


On multi-branding, Regulation 1400/2002 requires that authorised dealers of one brand may not be unduly restricted in exercising their choice to sell cars of another brand.

En ce qui concerne le multimarquisme, le règlement (CE) n° 1400/2002 prévoit que les concessionnaires agréés d'une marque ne peuvent faire l’objet de contraintes excessives s’ils choisissent de vendre des voitures d'une autre marque.


w