Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACCA
Affiliated charter carrier
Air Charter Carriers Association
Air Charter Carriers' Association
Air Chartered Carrier Association
Air charter carrier
Carrier
Charter air carrier
Charter airline
Charter carrier
Charter operator
Charterer
Forwarding agent
Shipowner

Vertaling van "charter carriers because " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
charter carrier [ charter air carrier | charter airline ]

exploitant de vols d'affrètement [ compagnie de charters | compagnie charter ]


charter operator | charter carrier

fréteur | compagnie de nolisés | transporteur à la lumière


Air Charter Carriers' Association | ACCA [Abbr.]

ACCA [Abbr.]


Air Chartered Carrier Association | ACCA [Abbr.]

Association des transporteurs aériens à la demande | ACCA [Abbr.]






Air Charter Carriers Association

Air Charter Carriers Association


charter carrier

transporteur à la demande | transporteuse à la demande


carrier [ charterer | forwarding agent | shipowner ]

transporteur [ affréteur | armateur | transitaire ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Ms. Bev Desjarlais (Churchill, NDP): Following up on the international carriers, we had British Airways appear, and they indicated it would be almost impossible to align with, say, the WestJets or charter carriers, because of the way reservation systems and those things are set up.

Mme Bev Desjarlais (Churchill, NPD): Pour donner suite à ce que nous ont dit les transporteurs internationaux, nous avons entendu British Airways nous dire qu'il lui serait pratiquement impossible de concurrencer les sociétés de vols nolisés ou les entreprises comme WestJet étant donné la façon dont opèrent les systèmes de réservation et autres choses de ce genre.


These two recommendations are required because we have no assurance that existing charter carriers and regional carriers are likely to expand to provide sufficient competition to a dominant carrier. Let us not forget that a dominant carrier resulting from the merger would have 80 per cent of the domestic passenger traffic and account for 90 per cent of domestic revenues.

Ces deux recommandations sont nécessaires car il n'est pas garanti que les transporteurs nolisés et les transporteurs régionaux déjà existants puissent prendre de l'expansion pour fournir assez de concurrence au transporteur dominant qui transporterait plus de 80 p. 100 des passagers intérieurs et totaliserait près de 90 p. 100 des revenus intérieurs.


We cannot allow this particular issue of predatory pricing to go unchecked, because with the very sensitive environment we have now, with the WestJets expanding and some of the charter carriers, we cannot have a dominant carrier—notwithstanding the assurances from its executives—take advantage and put these people out of business.

Nous ne pouvons pas omettre d'intervenir dans les cas de prix abusifs parce que dans le climat très tendu dans lequel nous sommes actuellement, à un moment où des compagnies telles que WestJet prennent de l'expansion et où certains transporteurs d'affrètement s'établissent, on ne peut permettre à un transporteur dominant—en dépit des assurances de ses dirigeants—de profiter de la situation et d'évincer ces entreprises du marché.


We do have a lot of competition because a charter carrier can set the price.

Nous avons énormément de concurrence car un transporteur nolisé peut établir son prix.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The competent authorities of Swaziland have requested that the carriers Royal Swazi Airways Corporation and Scan Air Charter be excluded from Annex A because these carriers do not own any more any aircraft and therefore do not operate any services.

Les autorités compétentes du Swaziland ont demandé le retrait des transporteurs Royal Swazi Airways Corporation et Scan Air Charter de l’annexe A, car ces derniers ne détiennent plus aucun appareil et n’exploitent donc aucun service.


These two recommendations are required because there's no assurance that existing charter carriers and regional carriers are likely to provide sufficient competition to a dominant carrier. Let's recall that a dominant carrier would have 80% of the domestic passengers, and its business would account for 90% of domestic revenues.

Ces deux recommandations sont nécessaires car il n'est pas garanti que les transporteurs nolisés et les transporteurs régionaux déjà existants soient susceptibles de prendre de l'expansion pour fournir assez de concurrence au transporteur dominant qui transporterait plus de 80 p. 100 des passagers intérieurs et totaliserait près de 90 p. 100 des revenus intérieurs.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'charter carriers because' ->

Date index: 2025-03-30
w