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Broché
Central figure
Connect data between all inland business units
Distribute correspondence to business departments
Figure eight follow through
Figure eight follow-through
Figure-eight follow through
Figure-eight follow-through
Figured cloth
Figured drill
Figured drill fabric
Figured fabric
Important figure
Keep updated on media industry research figures
Key figure
Lining figures
Link data between all inland business divisions
Link data between all inland business units
Modern figures
Monitor media industry research figures
Monitor research figures of media industry
Non-lining figures
Non-ranging figures
Old-face figures
Old-style figures
Oldstyle figures
Prominent figure
Ranging figures
Ribbon figure
Route business correspondence to business department
Route correspondence to business departments
Routing correspondence to business departments
Stripe figure
Striped figure
Stripy figure
Track media industry research figures

Traduction de «business figures » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
keep updated on media industry research figures | track media industry research figures | monitor media industry research figures | monitor research figures of media industry

suivre les statistiques de l’industrie des médias


lining figures | modern figures | ranging figures

chiffres alignés | chiffres Didot


non-lining figures | oldstyle figures | old-style figures

chiffres elzéviriens


non-lining figures | non-ranging figures | old-face figures

forme bas de casse | forme elzévirienne


stripe figure [ striped figure | ribbon figure | stripy figure ]

figure rubanée [ figure rayonnée ]


central figure [ key figure | prominent figure | important figure ]

acteur important


figure-eight follow through [ figure eight follow-through | figure eight follow through | figure-eight follow-through ]

noeud de huit


figured drill fabric | figured drill | figured fabric | figured cloth | broché

tissu broché | broché


distribute correspondence to business departments | route business correspondence to business department | route correspondence to business departments | routing correspondence to business departments

rediriger du courrier vers différents services


establish data connections between all inland business units | link data between all inland business divisions | connect data between all inland business units | link data between all inland business units

relier les données entre toutes les unités opérationnelles internes
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
There have also been other important cases, involving influential business figures, concluded at Court of Appeal level.

D'autres affaires importantes, concernant des dirigeants d'entreprises influents, ont été tranchées au niveau de la Cour d'appel.


Business : The potential for business co-operation - reflected in impressive investment figures on both sides - is still far from fully exploited.

Entreprises: le potentiel de coopération interentreprises – qui se reflète dans les importants investissements réalisés de part et d'autre - est encore bien loin d'être pleinement exploité.


There have also been other important cases, involving influential business figures, concluded at Court of Appeal level.

D'autres affaires importantes, concernant des dirigeants d'entreprises influents, ont été tranchées au niveau de la Cour d'appel.


These figures are constantly growing. In the future, higher quality fixed and mobile broadband coverage will be needed to make sure many users can use online services in the same location – for example in airports or stadiums, business parks and public administrations, and to connect billions of objects, from cars to home appliances.

À l'avenir, les réseaux fixes et mobiles devront offrir une couverture en haut débit de meilleure qualité pour faire en sorte qu'un grand nombre de personnes puissent utiliser des services en ligne au même endroit – par exemple dans les aéroports ou les stades, les parcs d'activités et les administrations publiques – et pour connecter des milliards d'objets, depuis les automobiles jusqu'aux appareils ménagers.


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This figure appears rather low, while it needs to be considered that a considerable share of Maltese enterprises are small businesses (72% of all businesses are self-employed persons with no employees, where, generally, IT accounting systems are not used).

Ce pourcentage semble relativement bas, mais il y a lieu de rappeler qu'une proportion considérable des entreprises maltaises sont de petites entreprises (72 % des entreprises sont des indépendants qui n'occupent pas de salariés et qui n'utilisent généralement pas de système comptable informatisé).


Compared with the figures submitted in the notification, the market shares in private and corporate business in Berlin were revised downwards (to between a little 20 % and over 40 % in the private business sector and just over or just under 25 % in the corporate business sector), as BGB’s reports to the Land central bank on the statistics used to calculate them failed, according to Germany, to give the requisite regional and thematic breakdown (see paragraph 291 et seq. below).

Les parts de marché dans les segments de la clientèle privée et d'entreprise de Berlin ont été corrigées en baisse par rapport aux chiffres figurant dans la notification (et ramenés à des parts de marché d'un peu plus de 20 à un peu plus de 40 % pour la clientèle privée, et autour de 25 % pour la clientèle d'entreprise), parce que les rapports de BGB à la banque centrale du Land pour les statistiques qui s'y rapportent ne donnaient pas la ventilation régionale et thématique requise (voir considérants 291 et suivants).


Furthermore, a future growth can be expected from the Candidate Countries which are characterised by economies with relatively smaller shares of employment in business-related services and especially within knowledge-intensive business services, see figure B in annex I. The economic structure in the Candidate Countries differs from the existing Member States, as business-related services constitute only around 40 % of total employment compared to more than 50 % in the Member States.

D'autre part, un supplément de croissance peut être attendu des pays candidats qui sont caractérisés par des économies à parts relativement faibles d'emploi dans les services liés aux entreprises, notamment pour ce qui est des services aux entreprises à haute intensité de connaissance, voir graphique B, annexe I. La structure économique des pays candidats diffère de celle des États membres existants, les services liés aux entreprises n'y représentant qu'environ 40 % de l'emploi total contre plus de 50 % dans les États membres.


Whilst the EU economy has developed into a services economy in the last decades (see chapter II), market services [17] still account for a relatively small amount of total business expenditure on RD. The EU average in 2001 is 13 % - with large differences across Member States, see figure D in Annex I. The corresponding US figure is 34 %, so even if the RD expenditures of services enterprises have grown substantially since 1991, the gap to the US has widened in the same period.

Alors que l'économie de l'UE s'est transformée en économie de services au cours des décennies écoulées (voir chapitre II), les services marchands [17] continuent de ne représenter qu'un montant relativement faible des dépenses totales des entreprises en RD. En 2001, la moyenne de l'UE est de 13 % - avec de fortes variations parmi les États membres, voir graphique D, annexe I. Le chiffre américain correspondant est de 34 %, de sorte que s'il est vrai que les dépenses en RD des entreprises de services ont progressé de façon substantielle depuis 1991, le fossé s'est creusé au cours de la même période avec les États-Unis.


Figure 2: A framework for SME specific e-business policies - Challenges and objectives

Diagramme n° 2: Cadre pour les politiques spécifiques en matière de commerce électronique à l'usage des PME - Enjeux et objectifs


The general e-business policy framework, as described in figure 2, should facilitate the setting of new and more ambitious targets for specific measures in support of SMEs without prejudging which measures should be taken and which targets are set by Member States and regions.

Le cadre général de politique en matière de commerce électronique présenté dans le diagramme n° 2 devrait faciliter l'établissement de nouveaux objectifs plus ambitieux pour les mesures de soutien en faveur des PME, sans préjuger des mesures qui devraient être prises et des objectifs qui devraient être fixés par les États membres et les régions.


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