Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Abnormal Papanicolaou smear
Abnormal chromosomal findings
B to B
B-to-B
B-to-B commerce
B2B
B2B commerce
Business Health Culture Index
Business creation culture
Business culture
Business to business
Business-to-business
Business-to-business commerce
Business-to-business transactions
CEREC
Corporate culture
Culture of business creation
Culture of entrepreneurship
Enterprise culture
Entrepreneurial culture
Entrepreneurship culture
Organisational culture
Organization culture
Organizational culture
Positive culture findings
Work culture

Traduction de «business and cultural » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
entrepreneurship culture | entrepreneurial culture | culture of entrepreneurship | business creation culture | culture of business creation

culture de création d'entreprise | culture d'entrepreneuriat | culture entrepreneuriale | culture d'entreprendre


The Business of Culture : A Strategy For Ontario's Cultural Industries

Affaires de culture : une stratégie pour les industries culturelles de l'Ontario


Business Health Culture Index

Indice de la culture d'entreprise en matière de santé


business culture | corporate culture | organisational culture

culture d'entreprise


organizational culture [ organization culture | corporate culture | work culture | business culture | enterprise culture ]

culture organisationnelle [ culture d'organisation | culture d'entreprise | culture professionnelle | culture de travail | culture corporative ]


European Committee for Business, Arts and Culture | CEREC [Abbr.]

Comité européen pour le rapprochement de l'économie et de la culture | CEREC [Abbr.]


European Committee for Business, Arts and Culture

Comité européen pour le rapprochement de l'économie et de la culture | CEREC [Abbr.]


Modifiers The following fourth-character subdivisions are for use with categories R83-R89: Code Title .0 Abnormal level of enzymes .1 Abnormal level of hormones .2 Abnormal level of other drugs, medicaments and biological substances .3 Abnormal level of substances chiefly nonmedicinal as to source .4 Abnormal immunological findings .5 Abnormal microbiological findings Positive culture findings .6 Abnormal cytological findings Abnormal Papanicolaou smear .7 Abnormal histological findings .8 Other abnormal findings Abnormal chromosomal findings .9 Unspecified abnormal finding | Positive culture findings | Abnormal Papanicolaou smear | Abno ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les catégories R83-R89: Code Titre .0 Taux anormal d'enzymes .1 Taux anormal d'hormones .2 Taux anormal d'autres substances médicamenteuses et biologiques .3 Taux anormal de substances d'origine principalement non médicinale .4 Résultats immunologiques anormaux .5 Résultats microbiologiques anormaux Cultures positives .6 Résultats cytologiques anormaux Frottis de Papanicolaou anormal .7 Résultats histologiques anormaux .8 Autres résultats anormaux Résultats chromosomiques anormaux .9 Résultat anormal, sans ...[+++]


business-to-business commerce | B-to-B commerce | business to business | business-to-business | B2B | B to B | B-to-B

commerce interentreprises | commerce entre entreprises | commerce d'entreprise à entreprise


business-to-business | B2B | B-to-B | business-to-business commerce | B2B commerce | business-to-business transactions

entreprise à entreprise en ligne | EEL
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
FDI generally flows to countries with stable, credible macro-economic environments, a predictable legal framework and a business-friendly culture.

Les flux d'IDE vont généralement vers des pays ayant un environnement macroéconomique stable et crédible, un cadre légal prévisible et une culture favorable aux entreprises.


14. Notes that 35 % of those companies that do not invest in foreign markets fail to do so because of their lack of knowledge of those markets and lack of experience with internationalisation; calls on the Commission and the Member States, therefore, to provide smaller family businesses in particular with information about opportunities for internationalisation via the SME Internationalisation portal and the European Cluster Collaboration Platform (ECCP) and ensure that they have access to a better exchange of experience and best practice, including possibilities of internationalisation via the internet; calls on the Member States, fur ...[+++]

14. constate que 35 % des entreprises qui n'investissent pas à l'étranger justifient ce fait par leur méconnaissance des marchés internationaux et leur manque d'expérience en matière d'internationalisation; demande, par conséquent, à la Commission et aux États membres d'informer les petites entreprises familiales, en particulier, des possibilités offertes par le portail consacré à l'internationalisation des PME et par la plateforme de collaboration "European Cluster Collaboration Platform " (ECCP), ainsi que de veiller à ce qu'elles accèdent plus facilement à échanges d'expériences et de bonnes pratiques, notamment sur les possibilités ...[+++]


14. Notes that 35 % of those companies that do not invest in foreign markets fail to do so because of their lack of knowledge of those markets and lack of experience with internationalisation; calls on the Commission and the Member States, therefore, to provide smaller family businesses in particular with information about opportunities for internationalisation via the SME Internationalisation portal and the European Cluster Collaboration Platform (ECCP) and ensure that they have access to a better exchange of experience and best practice, including possibilities of internationalisation via the internet; calls on the Member States, fur ...[+++]

14. constate que 35 % des entreprises qui n'investissent pas à l'étranger justifient ce fait par leur méconnaissance des marchés internationaux et leur manque d'expérience en matière d'internationalisation; demande, par conséquent, à la Commission et aux États membres d'informer les petites entreprises familiales, en particulier, des possibilités offertes par le portail consacré à l'internationalisation des PME et par la plateforme de collaboration "European Cluster Collaboration Platform" (ECCP), ainsi que de veiller à ce qu'elles accèdent plus facilement à échanges d'expériences et de bonnes pratiques, notamment sur les possibilités d ...[+++]


14. Notes that 35 % of those companies that do not invest in foreign markets fail to do so because of their lack of knowledge of those markets and lack of experience with internationalisation; calls on the Commission and the Member States, therefore, to provide smaller family businesses in particular with information about opportunities for internationalisation via the SME Internationalisation portal and the European Cluster Collaboration Platform (ECCP) and ensure that they have access to a better exchange of experience and best practice, including possibilities of internationalisation via the internet; calls on the Member States, fur ...[+++]

14. constate que 35 % des entreprises qui n'investissent pas à l'étranger justifient ce fait par leur méconnaissance des marchés internationaux et leur manque d'expérience en matière d'internationalisation; demande, par conséquent, à la Commission et aux États membres d'informer les petites entreprises familiales, en particulier, des possibilités offertes par le portail consacré à l'internationalisation des PME et par la plateforme de collaboration "European Cluster Collaboration Platform " (ECCP), ainsi que de veiller à ce qu'elles accèdent plus facilement à échanges d'expériences et de bonnes pratiques, notamment sur les possibilités ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
technological change and digitisation (e.g. online access permits the creation of new businesses providing cultural content).

les évolutions technologiques et la numérisation (par exemple l’accès en ligne qui permet la création de nouvelles entreprises qui proposent du contenu culturel).


12. Calls on other democratic governments in Europe and in the world to impose similar sanctions on representatives of the Belarusian regime; stresses that any sanctions applied against the Belarusian regime must target officials and must not lead to further isolation or worsening of the situation of Belarusian citizens by interrupting their existing and preventing possible links to EU citizens in business, scientific, cultural, touristic and other areas; underlines that the reshaping of EU policy towards Belarus should result in growing recognition among Belarusian citizens of the need to cooperate with the EU;

12. demande aux autres gouvernements démocratiques d'Europe et de par le monde de prendre des sanctions analogues à l'encontre des représentants du régime biélorusse; souligne la nécessité que toute sanction prise à l'encontre du régime biélorusse vise les fonctionnaires et ne se solde pas par un isolement ou une aggravation de la situation des citoyens biélorusses en mettant un terme à leurs relations actuelles et potentielles avec des citoyens de l'Union dans le domaine commercial, scientifique, culturel, touristique ou dans d'autres domaines; souligne que la redéfinition ...[+++]


By effective, I mean that it really does ensure equality, and ‘equality of arms’ for the legal instruments in business and cultural law.

Par «efficace», j’entends qu’il doit réellement garantir l’égalité, à savoir l’«égalité des armes» pour les textes juridiques liés au commerce et à la culture.


Innovative approaches in areas such as public transport, the organization of public space and the protection of borders can be envisaged. Space, offers great scope for high technology innovation over time (in particular public investors in the application of Galileo [17] and GMES (Global Monitoring for Environment and Security), the Commission's flagship space programmes. These need to share their knowledge of the system and its scope for business with potential downstream users in the space and non-space sectors, to raise their awareness of potential space-based solutions). Transport, where the demand ...[+++]

Des démarches innovantes dans des domaines tels que les transports publics, l’organisation de l’espace public et la protection des frontières peuvent être envisagées ; l’ espace qui offre un vaste champ d’applications pour l’innovation de haute technologie à long terme (en particulier les investisseurs publics dans le programme Galileo[17] et le GMES (Global Monitoring for Environment and Security : surveillance mondiale pour l’environnement et la sécurité), qui sont les programmes phares de la Commission dans le domaine spatial, doivent partager leurs connaissances du système et de ses possibilités commerciales avec des utilisateurs potentiels en aval dans les secteurs spatial et autres afin de les sensibiliser à des solutions pot ...[+++]


- concentrate particularly on the networking of universities and researchers, local communities, associations, political science foundations, trade unions and non-governmental organisations, the media, private business and cultural institutions in the widest sense, as well as the other bodies listed in point IV.

- porte, plus particulièrement, sur la mise en réseau des universités et des chercheurs, des collectivités locales, des associations, des fondations de sciences politiques, des syndicats et des organisations non gouvernementales, des médias, des entrepreneurs privés et des institutions culturelles au sens large ainsi que des autres organismes visés au point IV.


Such partnerships may also involve other appropriate bodies, such as teacher training establishments, local institutions and authorities, businesses or cultural establishments as well as parents', pupils' and other relevant organisations.

À ces partenariats peuvent également être associés d'autres organismes appropriés, tels que des établissements de formation des enseignants, des institutions et des autorités locales, des entreprises ou des centres culturels, ainsi que des organisations de parents et d'élèves et d'autres organisations concernées.


w