Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Build product awareness
Building product line manager
Coordinate production of tourism promotional material
Develop tourism products
During the lead time to production
During the production build up
Launch tourism products
Produce tourism products
Production lead time
The challenges in tourism product development
Tourism distribution manager
Tourism product
Tourism product developer
Tourism product development
Tourism product manager

Vertaling van "building tourism products " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
produce tourism products | tourism product development | develop tourism products | launch tourism products

développer des produits touristiques


tourism distribution manager | tourism product developer | tourism product manager

directrice des produits touristiques | responsable touristique | chef de produit tourisme | responsable de l’offre touristique


coordinate production of tourism promotional material | manage the production of promotional destination materials | manage production of destination promotional materials | manage the production and distribution of destination brochures

gérer l’élaboration et la communication des supports de promotion touristique | superviser la production et la distribution des supports de promotion touristique | gérer la production et la distribution des supports de promotion des destinations | gérer la production et la distribution des supports de promotion touristique


The challenges in tourism product development: a discussion paper [ The challenges in tourism product development ]

Les défis que pose le développement du produit touristique : document de travail [ Les défis que pose le développement du produit touristique ]


building product line manager [ product line manager, building ]

gestionnaire, programme bâtiment


Building a Sustainable Tourism Community, Bouctouche N.B. Best Practice Model

Construction d'une communauté touristique durable, modèle des meilleures pratiques de Bouctouche au Nouveau-Brunswick






during the lead time to production | during the production build up | production lead time

avant la période de croisière


build product awareness

construire la notoriété du produit
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Diversification of tourism products and offer with the aim of overcoming seasonality - transnational thematic routes, valorisation of cultural and natural heritage through tourism, building new touristic infrastructure (e.g. thematic parks, golf courses), branding of tourism products and services in the macro-region, promotion of the region on the world markets, promotion aimed at specific target groups (e.g. seniors, or convention and business tourism), positioning of the region as an excel ...[+++]

- diversification des produits et de l'offre touristiques en vue de dépasser le caractère saisonnier - itinéraires thématiques transnationaux, valorisation du patrimoine naturel et culturel à travers le tourisme, construction de nouvelles infrastructures touristiques (par exemple, parcs thématiques, parcours de golf), création d'une marque territoriale pour les produits et services touristiques au sein de la macrorégion, promotion de la région sur les marchés mondiaux, promotion ciblant des groupes spécifiques (par exemple, les person ...[+++]


23. Stresses the need to design a strategy for increasing medium-/low-season accommodation sales which includes the rural tourism sector and aims to address seasonality; highlights the importance of focusing the marketing of tourism products/services on quality, thereby building loyalty among visitors and positioning our tourism sector within a highly competitive market;

23. souligne la nécessité de concevoir une stratégie destinée à encourager les nuitées en moyenne et basse saison, notamment dans le secteur du tourisme rural, et à surmonter la saisonnalité; souligne qu'il importe que la commercialisation des produits et services touristiques mette l'accent sur la qualité, afin de fidéliser les visiteurs et de positionner le secteur du tourisme dans un marché hautement concurrentiel;


Tourisme Québec must also inform clients on tourist products in Quebec and build and operate public tourist facilities.

Tourisme Québec doit aussi informer la clientèle sur les produits touristiques du Québec et aménager et exploiter des installations publiques à caractère touristique.


9. Considers that regional quality branding must help to preserve the image of Europe as a high-quality destination for tourism, on the basis of various fields of regional tourism, such as agri-tourism, rural tourism, ecotourism and gastro-tourism, as well as industrial, historical, natural and cultural heritage, and also including cycle routes to be combined with public transport; stresses that there is currently no European brand for services linked to a particular location which can enable customers to identify quality tourist pro ...[+++]

9. considère que la marque de qualité régionale doit contribuer à promouvoir l'image de l'Europe comme une destination touristique de haute qualité, en s'appuyant sur les différentes composantes du tourisme régional, telles que l'agrotourisme, le tourisme rural, l'éco-tourisme et le tourisme gastronomique, ainsi que le patrimoine industriel, historique, naturel et culturel, y compris les pistes cyclables, en combinaison avec les transports publics; souligne qu'il n'existe pas de marque européenne pour le secteur des services qui soit liée au territoire et qui permette au consommateur de reconnaître un produit touristique de qualité; re ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Stresses that there is currently no European brand for services linked to a particular location which can enable customers to identify quality tourist product; recommends, in this connection, assisting in the introduction of a quality-related dynamic in the tourism sector, particularly in relation to rural tourism and small enterprises; believes that it can help to provide an alternative for traditional sectors such as agriculture and livestock farming; considers that any quality brand linked to a specific location must reflect a set of specifications providing a guarantee of quality and must respect and ...[+++]

3. souligne qu'il n'existe pas de marque européenne pour le secteur des services qui soit liée au territoire et qui permette au consommateur de reconnaître un produit touristique de qualité; recommande à cet égard de contribuer au lancement de dynamiques de qualité dans le secteur du tourisme, en particulier dans le tourisme rural et les petites entreprises; considère que cette marque peut concourir à la création d'une solution de remplacement aux secteurs traditionnels tels que l'agriculture et l'élevage; estime que toute marque de qualité liée à un territoire spécifique doit répondre à un cahier des charges garantissant la qualité e ...[+++]


63. Calls on the Commission to draw up a plan to foster a progressive reduction in the seasonal nature of tourism; in this context, encourages the Commission to build on the results, so far positive, of the preparatory action ‘Calypso’ and invites the Commission and the Member States to continue with this action, allowing disadvantaged people, such as the elderly, people with disabilities, young people and low-income families to have easier access to holidays, particularly during the low season and when travelling across national bor ...[+++]

63. encourage la Commission à contribuer à réduire progressivement le caractère saisonnier du tourisme; encourage, dans ce contexte, la Commission à s'appuyer sur les résultats, à ce jour positifs, de l'action préparatoire Calypso et invite la Commission et les États membres à poursuivre leurs travaux afin de permettre aux personnes désavantagées, notamment les personnes âgées, les personnes handicapées, les jeunes gens et les familles disposant de faibles revenus, d'accéder plus facilement aux vacances, en particulier pendant la basse saison et dans le cas de déplacements transfrontaliers; invite, à cet égard, à pourvoir à l'accessibi ...[+++]


Mr. Speaker, I guess the hon. member did not read our last budget, which has put millions into building tourism products along the St. Lawrence and Saguenay River, which will build a new port, which will help the cruise industry in Pangnirtung, Nunavut, which also will put money into our border crossings to ensure visitors will have a speedy entry into our country.

Monsieur le Président, le député n'a pas dû lire notre dernier budget, dans lequel des millions de dollars sont consacrés à la construction de points touristiques le long du fleuve Saint-Laurent et de la rivière Saguenay, d'un nouveau port pour stimuler l'industrie de la croisière à Pangnirtung, au Nunavut, et à l'amélioration des passages frontaliers pour que les visiteurs puissent accéder rapidement au pays.


Through the short term adjustment initiative we are alleviating this economic setback while building a stronger tourism product for the province as a whole.

Grâce à cette initiative d'adaptation, nous atténuons le repli économique tout en bâtissant un produit touristique plus solide pour l'ensemble de la province.


The first would be this. Despite all of the efforts that governments around the world put into building a vibrant tourism industry in their countries, and despite the fact that the tourism sector is projected to be one of the largest growing economic and employment sectors in the world over the next 20 years as increasing numbers of the world's population become economically capable of engaging in tourism and travel strictly for pleasure, the Reform Party does not believe that the Government of Canada should direct its efforts toward improving the tourism ...[+++]

Tout d'abord, malgré tous les efforts que les gouvernements partout dans le monde consacrent à l'édification d'une industrie touristique florissante dans leurs pays, et malgré les projections selon lesquelles le secteur touristique est appelé à devenir un des secteurs les plus prometteurs en matière de création d'emplois et de croissance économique au cours des 20 prochaines années, étant donné qu'un nombre croissant des habitants des divers pays du monde deviendront économiquement en mesure de faire du tourisme et des voyages strictement d'agrément, le Parti réformiste ne croit pas que le gouvernement du Canada devrait orienter ses effo ...[+++]


—to guide and co-ordinate public and private initiatives regarding tourism; to develop a knowledge of tourism products and of tourists; to support the improvement and development of Quebec's tourist supply; to organize and support the promotion of Quebec and of its tourism products on the various markets; to inform clients on tourism products in Quebec; to build and operate public facilities for tourism.

[.] orienter et coordonner les actions publiques et privées en matière de tourisme; développer la connaissance des produits et des clientèles touristiques; soutenir l'amélioration et le développement de l'offre touristique du Québec; organiser et appuyer la promotion touristique du Québec et de ses produits sur les différents marchés; informer la clientèle sur les produits touristiques du Québec; aménager et exploiter les installations publiques à caractère touristique.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'building tourism products' ->

Date index: 2022-05-02
w