Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air carrier
Air company
Air operator
Air transport company
Air transport operator
Airline
Airline Tariff Publishing Co.
Airline Tariff Publishing Company
Airway
Better be alone than in bad company
Low cost airline
Low cost company
Low fare airline

Traduction de «bad airline companies » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Airline Tariff Publishing Co. [ Airline Tariff Publishing Company ]

Airline Tariff Publishing Co. [ Airline Tariff Publishing Company ]


low cost airline | low cost company | low fare airline

compagnie à bas prix


air carrier | air operator | air transport company | air transport operator | airline

compagnie aérienne | compagnie de transport aérien | exploitant d'aéronefs | transporteur aérien


air company | airline | airway

compagnie aérienne | compagnie de navigation aérienne | entreprise de transport aérien | société de transport aérien


better be alone than in bad company

mieux vaut être seul qu'en mauvaise compagnie
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
However efficient they may be, airlines and other transport companies cannot provide the quality of service of which they are capable, if a minority of passengers shows irresponsibility, for instance by not respecting departure times, not showing up for confirmed flights, ignoring safety rules or behaving badly towards staff or other passengers.

Quelle que soit leur efficacité, les compagnies aériennes et les autres entreprises de transport ne peuvent pas assurer la qualité du service qu'elles sont en mesure d'offrir si une minorité de passagers font preuve d'irresponsabilité, par exemple, en ne respectant pas les heures de départ, en ne se présentant pas après avoir confirmé leur réservation, en ignorant les règles de sécurité ou en se méconduisant à l'égard du personnel ou des autres passagers.


As it happens, the Belgian Government has taken a number of measures, but would it not be useful, for example, if the Commission were to compile some sort of list of good and bad airline companies in terms of noise, if it were to draw a distinction between those who do invest in combating noise, those who can present a good record in combating noise and those who cannot, those who do not try their best, and then combine this with measures.

Toutefois, ne serait-il, par exemple, pas utile que la Commission rédige une sorte de liste des bonnes et mauvaises compagnies aériennes en matière de bruit, de celles qui investissent dans la lutte contre les nuisances sonores, de celles qui peuvent présenter un bon dossier dans le domaine de la lutte contre les nuisances acoustiques et de celles qui ne s’en préoccupent pas, qui ne font preuve d’aucune bonne volonté et d’y joindre des mesures coercitives.


However efficient they may be, airlines and other transport companies cannot provide the quality of service of which they are capable, if a minority of passengers shows irresponsibility, for instance by not respecting departure times, not showing up for confirmed flights, ignoring safety rules or behaving badly towards staff or other passengers.

Quelle que soit leur efficacité, les compagnies aériennes et les autres entreprises de transport ne peuvent pas assurer la qualité du service qu'elles sont en mesure d'offrir si une minorité de passagers font preuve d'irresponsabilité, par exemple, en ne respectant pas les heures de départ, en ne se présentant pas après avoir confirmé leur réservation, en ignorant les règles de sécurité ou en se méconduisant à l'égard du personnel ou des autres passagers.


In regard to the issue of the consideration of the employees from both airlines, I was one of many who got to listen to you say to employees on both sides that nothing was going to be bad for them, everything was going to be rosy, the two companies would be able to come together, and it would be a great picture.

Au sujet du traitement des employés des deux lignes aériennes, je suis l'une des nombreuses personnes qui vous ont entendu dire aux employés des deux lignes qu'il ne leur arriverait rien de mal, que tout irait comme un charme, que les deux entreprises pourraient fusionner, et que ce serait formidable.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'bad airline companies' ->

Date index: 2021-04-27
w