Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Average fuel consumption target
Averaged - numeric estimation technique
Dow Jones
Dow Jones Average
Dow Jones Industrial Average
Dow-Jones Average
Dow-Jones Industrial Average
Fulfil expectations of target audience
Meet expectation of target audience
Meet expectations of target audience
Meeting expectations of target audience
Optical target
Optical test target
Sighting board
TARGET
TARGET payment system
TARGET system
TARGET1
Target
Target bow
Target levelling-rod
Target rod
Target staff
Test chart
Test target
Voluntary average fuel consumption target

Traduction de «average target » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Disease with characteristics of the adult-onset (average age 40 years) of truncal ataxia, gait disturbance and gaze-evoked nystagmus. The disease is slowly progressive with dysarthria and limb ataxia following. Additional manifestations include diplo

ataxie spinocérébelleuse type 38


voluntary average fuel consumption target

objectif volontaire de consommation moyenne de carburant


average fuel consumption target

objectif de consommation moyenne de carburant


optical target | optical test target | target | test chart | test target

tableau de mise au point


fulfil expectations of target audience | meet expectation of target audience | meet expectations of target audience | meeting expectations of target audience

répondre aux attentes d'un public cible


Dow Jones Industrial Average [ Dow Jones Average | Dow-Jones Industrial Average | Dow-Jones Average | Dow Jones ]

indice Dow Jones [ moyenne du Dow Jones | moyenne Dow-Jones des industriels | Dow Jones | moyenne D.J. ]


sighting board | target levelling-rod | target rod | target staff

mire à voyant


TARGET payment system | TARGET system | Trans-European Automated Real-time Gross settlement Express Transfer system | TARGET [Abbr.] | TARGET1 [Abbr.]

système de transfert express automatisé transeuropéen à règlement brut en temps réel | système TARGET | TARGET [Abbr.]


Averaged - numeric estimation technique

méthode d'estimation numérique : moyenne


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
if the application is in relation to points (a) and (b) of point 1 of Annex I, a target which is a 25 % reduction on the average specific emissions of CO in 2007 or, where a single application is made in respect of a number of connected undertakings, a 25 % reduction on the average of those undertakings’ average specific emissions of CO in 2007’.

si la demande concerne l’annexe I, points 1 a) et b), un objectif qui correspond à une réduction de 25 % des émissions spécifiques moyennes de CO de 2007 ou, lorsqu’une seule demande est faite pour plusieurs entreprises liées, à une réduction de 25 % de la moyenne des émissions spécifiques moyennes de CO de ces entreprises en 2007; »


if the application is in relation to point (c) of point 1 of Annex I, a target which is a 45 % reduction on the average specific emissions of CO in 2007 or, where a single application is made in respect of a number of connected undertakings, a 45 % reduction on the average of those undertakings’ average specific emissions of CO in 2007’.

si la demande concerne l’annexe I, point 1 c), un objectif qui correspond à une réduction de 45 % des émissions spécifiques moyennes de CO de 2007 ou, lorsqu’une seule demande est faite pour plusieurs entreprises liées, à une réduction de 45 % de la moyenne des émissions spécifiques moyennes de CO de ces entreprises en 2007».


Average CO2 emissions emitted per kilometre from new passenger cars have decreased steadily from 2000 to 2004 in the EU-15, at an average annual rate of 1.3%, but this rate of change is slower than in the previous decade, and is not sufficient to reach the 2008/09 target of 140 grams per kilometre, or the 2012 target of 120 grams per kilometre.

Dans l'UE-15, les quantités moyennes de CO2 émises par kilomètre par les nouveaux véhicules automobiles ont diminué régulièrement entre 2000 et 2004, à un taux annuel moyen de 1,3% mais ce taux s’est ralenti par rapport à la décennie précédente et ne permet pas d’atteindre l'objectif de 140 grammes par kilomètre en 2008-2009 ou l'objectif de 120 grammes par kilomètre en 2012.


Article 13(1) of the Regulation requires the Commission to confirm the feasibility of the long-term fleet average target of 147 g CO2 per km from 2020 and to set out the modalities to reach the target.

Aux termes de l'article 13, paragraphe 1, dudit règlement, la Commission est tenue de confirmer la faisabilité de l'objectif moyen à long terme de 147g de CO2/km et de définir les modalités permettant d'atteindre cet objectif.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
38. Believes that an average target of 125g/km of CO2 emissions for new passenger cars for 2015 should be achievable; stresses that the Commission should work on more ambitious long-term reduction targets for CO2 emissions in the automotive sector; considers it crucial in this connection that the target values should be graduated according to the weight of the vehicle;

38. estime que l'objectif de parvenir à un niveau d'émissions moyen de 125 g de CO2 /km pour les voitures particulières neuves d'ici à 2015 devrait être réalisable; souligne que la Commission doit s'attacher à définir des objectifs à long terme plus ambitieux en ce qui concerne la réduction des émissions de CO2 dans le secteur automobile; juge déterminant, à cet égard, d'échelonner les valeurs cibles en fonction du poids des véhicules;


38. Believes that an average target of 125g/km of CO2 emissions for new passenger cars for 2015 should be achievable; stresses that the Commission should work on more ambitious long-term reduction targets for CO2 emissions in the automotive sector; considers it crucial in this connection that the target values should be graduated according to the weight of the vehicle;

38. estime que l'objectif de parvenir à un niveau d'émissions moyen de 125 g de CO2 /km pour les voitures particulières neuves d'ici à 2015 devrait être réalisable; souligne que la Commission doit s'attacher à définir des objectifs à long terme plus ambitieux en ce qui concerne la réduction des émissions de CO2 dans le secteur automobile; juge déterminant, à cet égard, d'échelonner les valeurs cibles en fonction du poids des véhicules;


38. Believes that an average target of 125g/km of CO2 emissions for new passenger cars for 2015 should be achievable; stresses that the Commission should work on more ambitious long-term reduction targets for CO2 emissions in the automotive sector; considers it crucial in this connection that the target values should be graduated according to the weight of the vehicle;

38. estime que l'objectif de parvenir à un niveau d'émissions moyen de 125 g de CO2/km pour les voitures particulières neuves d'ici à 2015 est réalisable; souligne que la Commission doit s'attacher à définir des objectifs à long terme plus ambitieux en ce qui concerne la réduction des émissions de CO2 dans le secteur automobile; juge déterminant, à cet égard, d'échelonner les valeurs cibles en fonction du poids des véhicules;


7. Urges the Commission to come forward as soon as possible with its proposed directive on renewable energies, together with tools for promotion, technology transfer and dissemination of Best Practice in the use of this potential; calls on the EU to set an average target of 25% renewables by 2020 and clear binding targets for the electricity, transport, heating and cooling sectors, and to clarify the roles, rights and responsibilities of the regions and local authorities in policy implementation, in line with the principle of subsidiarity;

7. demande instamment à la Commission de présenter dès que possible sa proposition de directive sur les énergies renouvelables ainsi que des outils de promotion, de transfert de technologies et de vulgarisation des meilleures pratiques d'utilisation de ce potentiel et invite l'UE à fixer un objectif moyen de 25 % d'énergies renouvelables d'ici 2020 ainsi que des objectifs clairs et contraignants pour les secteurs de l'électricité, du transport, du chauffage et de la réfrigération, et à préciser les rôles, les droits et les responsabilités des régions et des autorités locales dans la mise en œuvre de la politique en cette matière, conform ...[+++]


(b)if the application is in relation to points (a) and (b) of point 1 of Annex I, a target which is a 25 % reduction on the average specific emissions of CO in 2007 or, where a single application is made in respect of a number of connected undertakings, a 25 % reduction on the average of those undertakings’ average specific emissions of CO in 2007.

b)si la demande concerne l’annexe I, points 1 a) et b), un objectif qui correspond à une réduction de 25 % des émissions spécifiques moyennes de CO de 2007 ou, lorsqu’une seule demande est faite pour plusieurs entreprises liées, à une réduction de 25 % de la moyenne des émissions spécifiques moyennes de CO de ces entreprises en 2007.


a target which is a 25 % reduction on the average specific emissions of CO in 2007 or, where a single application is made in respect of a number of connected undertakings, a 25 % reduction on the average of those undertakings' average specific emissions of CO in 2007.

un objectif qui correspond à une réduction de 25 % des émissions spécifiques moyennes de CO de 2007 ou, lorsqu'une seule demande est faite pour plusieurs entreprises liées, à une réduction de 25 % de la moyenne des émissions spécifiques moyennes de CO de ces entreprises en 2007.


w