Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACD
Answer an emergency call
Answer emergency calls
Answer incoming calls
Answering an incoming call
Answering incoming calls
Automated calling system without human intervention
Automatic call distribution
Automatic call distributor
Automatic calling machine
Automatic telex answering service
Clarify automatic call distribution data
Deal with incoming calls
Explain automatic call distribution data
Interpret automatic call distribution data
Pick up emergency calls
Solve automatic call distribution data
Telex with an automatic answering device

Traduction de «automatic call answering » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
answering an incoming call | answering incoming calls | answer incoming calls | deal with incoming calls

répondre à des appels entrants


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

répondre à des appels d’urgence


clarify automatic call distribution data | explain automatic call distribution data | interpret automatic call distribution data | solve automatic call distribution data

interpréter les données sur la répartition automatique des appels


automatic telex answering service | telex with an automatic answering device

télex à répondeur automatique


automatic call distribution | automatic call distributor | ACD [Abbr.]

distribution automatique des appels | répartition automatique des appels


automated calling system without human intervention | automatic calling machine

automate d'appels | système automatisé d'appel sans intervention humaine
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(1) ‘ e-Call in-vehicle system’ means a system activated either automatically via in-vehicle sensors or manually, which carries, by means of mobile wireless communications networks, a standardised minimum set of data and establishes a 112-based audio channel between the occupants of the vehicle and a public safety answering point;

( 1) «système » eCall« embarqué», un système actionné soit automatiquement par l'activation de détecteurs embarqués, soit manuellement, qui contient , grâce à des réseaux de communications sans fil, un ensemble minimal de données et établit un canal audio basé sur le numéro 112 entre les occupants du véhicule et un centre de réception des appels d'urgence;


(1) ‘e-Call in-vehicle system’ means a system activated either automatically via in-vehicle sensors or manually, which carries, by means of mobile wireless communications networks, a standardised minimum set of data and establishes a 112-based audio channel between the occupants of the vehicle and a public safety answering point;

(1) "système "eCall" embarqué", un système actionné soit automatiquement par l'activation de détecteurs embarqués, soit manuellement, qui contient, grâce à des réseaux de communications sans fil, un ensemble minimal de données et établit un canal audio basé sur le numéro 112 entre les occupants du véhicule et un centre de réception des appels d'urgence;


D. whereas the eCall emergency call is generated automatically via the activation of in-vehicle sensors which, when activated, establish voice and data connection directly with the relevant Public Safety Answering Points (PSAPs);

D. considérant que l'appel d'urgence eCall est généré automatiquement via l'activation de capteurs embarqués qui, une fois activés, établissent un contact vocal et une connexion de données directement avec les centres de réception des appels d'urgence (PSAP);


D. whereas the eCall emergency call is generated automatically via the activation of in-vehicle sensors which, when activated, establish voice and data connection directly with the relevant Public Safety Answering Points (PSAPs);

D. considérant que l'appel d'urgence eCall est généré automatiquement via l'activation de capteurs embarqués qui, une fois activés, établissent un contact vocal et une connexion de données directement avec les centres de réception des appels d'urgence (PSAP);


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Member States should apply the following harmonised conditions and principles to the making of emergency calls manually or automatically by an in-vehicle telematics terminal to public safety answering points via the single European emergency call number 112.

Il importe que les États membres appliquent les conditions et les principes harmonisés définis ci-après au lancement d’appels d’urgence de manière manuelle ou automatique par des dispositifs télématiques embarqués aux centres de réception des appels d’urgence par l’intermédiaire du numéro d’appel d’urgence unique européen «112».


w