Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arithmetical disorder
Attitude
Attitude and heading reference system
Attitude heading reference system
Attitude of flight
Demonstrate an attitude of professionalism in Pilates
Demonstrate professional Pilates attitude
Demonstrate professional attitude to clients
Demonstrate to clients a professional attitude
Develop a strong attitude in sports
Develop necessary attitudes and mental skills in sport
Develop strong attitudes in sports
Develop strong sports attitudes
Developmental acalculia
Flight attitude
Gerstmann's syndrome
Heading and attitude gyro system
Heading and attitude reference system
Heading and attitude sensor
Heading and attitude system
Heading and vertical reference system
Portray professional attitude in Pilates
Show a professional Pilates attitude
Show a professional caring attitude
Show clients a caring professional attitude

Traduction de «attitudes and skills » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
attitude/knowledge/skill pattern

schéma attitude/connaissances/compétence


develop necessary attitudes and mental skills in sport | develop strong sports attitudes | develop a strong attitude in sports | develop strong attitudes in sports

développer des attitudes fortes dans les sports


demonstrate to clients a professional attitude | show clients a caring professional attitude | demonstrate professional attitude to clients | show a professional caring attitude

faire preuve d'une attitude professionnelle vis-à-vis de clients


demonstrate an attitude of professionalism in Pilates | show a professional Pilates attitude | demonstrate professional Pilates attitude | portray professional attitude in Pilates

faire preuve d'une attitude professionnelle dans l'exercice du Pilates


Skills, Knowledge and Attitudes

Habiletés, connaissances et attitudes


Definition: Involves a specific impairment in arithmetical skills that is not solely explicable on the basis of general mental retardation or of inadequate schooling. The deficit concerns mastery of basic computational skills of addition, subtraction, multiplication, and division rather than of the more abstract mathematical skills involved in algebra, trigonometry, geometry, or calculus. | Developmental:acalculia | arithmetical disorder | Gerstmann's syndrome

Définition: Altération spécifique des performances en arithmétique, non imputable exclusivement à un retard mental global ou à une scolarisation inadéquate. L'altération concerne la maîtrise des éléments de base du calcul: addition, soustraction, multiplication et division (c'est-à-dire, n'est pas limitée aux capacités mathématiques plus abstraites impliquées dans l'algèbre, la trigonométrie, la géométrie ou le calcul différentiel et intégral). | Acalculie de développement Syndrome de Gerstmann Trouble de l'acquisition de l'arithmétique


Definition: The main feature is a specific and significant impairment in the development of reading skills that is not solely accounted for by mental age, visual acuity problems, or inadequate schooling. Reading comprehension skill, reading word recognition, oral reading skill, and performance of tasks requiring reading may all be affected. Spelling difficulties are frequently associated with specific reading disorder and often remain into adolescence even after some progress in reading has been made. Specific developmental disorders of reading are commonly preceded by a history of disorders in speech or language development. Associated ...[+++]

Définition: La caractéristique essentielle est une altération spécifique et significative de l'acquisition de la lecture, non imputable exclusivement à un âge mental bas, à des troubles de l'acuité visuelle ou à une scolarisation inadéquate. Les capacités de compréhension de la lecture, la reconnaissance des mots, la lecture orale et les performances dans les tâches nécessitant la lecture, peuvent, toutes, être atteintes. Le trouble spécifique de la lecture s'accompagne fréquemment de difficultés en orthographe, persistant souvent à l'adolescence, même quand l'enfant ...[+++]


attitude and heading reference system [ A.H.R.S.,AHRS | attitude heading reference system | heading and attitude system | heading and attitude reference system | heading/attitude sensor | heading and attitude sensor | heading and attitude gyro system | heading and vertical reference system ]

centrale d'attitude et de cap [ centrale A.H.R.S. | centrale de cap et d'attitude | système AHRS | système de référence de cap et d'attitude | système indicateur d'attitude et de direction | centrale de cap et de verticale | système de référence de cap et d'assiette ]


attitude | attitude of flight | flight attitude

assiette | attitude (de vol)


Definition: A disorder in which the child, having previously made normal progress in language development, loses both receptive and expressive language skills but retains general intelligence; the onset of the disorder is accompanied by paroxysmal abnormalities on the EEG, and in the majority of cases also by epileptic seizures. Usually the onset is between the ages of three and seven years, with skills being lost over days or weeks. The temporal association between the onset of seizures and loss of language is variable, with one preceding the other (either way round) by a few months to two years. An inflammatory encephalitic process ha ...[+++]

Définition: Trouble dans lequel l'enfant, dont le langage s'est auparavant développé normalement, perd ses acquisitions de langage, à la fois sur le versant expressif et réceptif, tout en gardant une intelligence normale. La survenue du trouble s'accompagne d'anomalies paroxystiques à l'EEG et, dans la plupart des cas, de crises d'épilepsie. Le trouble apparaît habituellement entre trois et sept ans, avec perte du langage en quelques jours ou quelques semaines. La succession dans le temps, entre le début des crises épileptiques et la perte du langage, est assez variable, l'une des deux manifestations précédant l'autre (ou inversement) de ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Principle 1: Promoting entrepreneurship | Many Member States have introduced entrepreneurship programmes to foster the entrepreneurial attitudes and skills of young people and to make them aware of the possibility of starting a business, either by integrating entrepreneurship into school and university curricula or by setting up extra projects[45].

Principe n° 1: Promotion de l’entrepreneuriat | De nombreux États membres ont mis en place des programmes en faveur de l’entrepreneuriat afin d’encourager les attitudes et les compétences entrepreneuriales chez les jeunes et de les informer de la possibilité de créer une entreprise, soit en intégrant l’entrepreneuriat à leur cursus scolaire ou universitaire, soit en établissant des projets complémentaires[45].


Facilitate traineeships and exchanges, sharing experiences and other learning activities, enhancing entrepreneurial attitudes and skills (e.g. engaging young people in direct entrepreneurial experiences, on the job training, networks, promotion of specialised skills) and support efforts to define the learning outcomes of such activities. Promote the development of tools to allow young people to assess and present their entrepreneurial skills and competences.

faciliter les stages et les échanges, le partage d'expériences et les autres activités d'apprentissage valorisant les compétences et les comportements entrepreneuriaux (par exemple, donner la possibilité aux jeunes de participer directement à une expérience entrepreneuriale, les former en entreprise, créer des réseaux, encourager l'acquisition de compétences spécialisées), et soutenir les efforts visant à définir les acquis qui doivent résulter de ces activités; promouvoir l'élaboration d'instruments permettant aux jeunes d'évaluer leurs aptitudes et compétences entrepreneuriales, et de les mettre en avant.


Facilitate traineeships and exchanges, sharing experiences and other learning activities, enhancing entrepreneurial attitudes and skills (e.g. engaging young people in direct entrepreneurial experiences, on the job training, networks, promotion of specialised skills) and support efforts to define the learning outcomes of such activities. Promote the development of tools to allow young people to assess and present their entrepreneurial skills and competences.

faciliter les stages et les échanges, le partage d'expériences et les autres activités d'apprentissage valorisant les compétences et les comportements entrepreneuriaux (par exemple, donner la possibilité aux jeunes de participer directement à une expérience entrepreneuriale, les former en entreprise, créer des réseaux, encourager l'acquisition de compétences spécialisées), et soutenir les efforts visant à définir les acquis qui doivent résulter de ces activités; promouvoir l'élaboration d'instruments permettant aux jeunes d'évaluer leurs aptitudes et compétences entrepreneuriales, et de les mettre en avant;


Principle 1: Promoting entrepreneurship | Many Member States have introduced entrepreneurship programmes to foster the entrepreneurial attitudes and skills of young people and to make them aware of the possibility of starting a business, either by integrating entrepreneurship into school and university curricula or by setting up extra projects[45].

Principe n° 1: Promotion de l’entrepreneuriat | De nombreux États membres ont mis en place des programmes en faveur de l’entrepreneuriat afin d’encourager les attitudes et les compétences entrepreneuriales chez les jeunes et de les informer de la possibilité de créer une entreprise, soit en intégrant l’entrepreneuriat à leur cursus scolaire ou universitaire, soit en établissant des projets complémentaires[45].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Teachers need to have the subject knowledge, attitudes and skills to help young people reach their full potential, identifying the needs of each learner, and using a range of strategies.

Les enseignants doivent posséder les connaissances, attitudes et aptitudes nécessaires pour aider les jeunes à exploiter tout leur potentiel, en déterminant les besoins de chaque apprenant et en utilisant une gamme de stratégies.


considering the development of core competencies in patient safety namely, the core knowledge, attitudes and skills required to achieve safer care, for dissemination to all healthcare workers and relevant management and administrative staff.

en envisageant de développer les compétences de base dans le domaine de la sécurité des patients, c'est-à-dire les connaissances, les attitudes et les aptitudes de base essentielles à la réalisation de l'objectif de soins plus sûrs, et de faire connaître celles-ci à l'ensemble du personnel de santé ainsi que des membres concernés de la direction et du personnel administratif.


considering the possibilities of development of core competencies in patient safety namely, the core knowledge, attitudes and skills required to achieve safer care, for patients.

en étudiant les possibilités de doter les patients de compétences de base dans le domaine de la sécurité des patients, c'est-à-dire des connaissances, des attitudes et des aptitudes de base essentielles à la réalisation de l'objectif de soins plus sûrs.


From 2007 the proposed new Community Integrated Programme on Lifelong Learning will support innovative projects with a European dimension, aiming to foster entrepreneurial attitudes and skills and to promote links between educational establishments and enterprises.

Dès 2007, le futur programme communautaire intégré dans le domaine de l’éducation et de la formation tout au long de la vie soutiendra les projets innovants à dimension européenne, dans le but de favoriser les compétences et les comportements entrepreneuriaux et de promouvoir l’établissement de liens entre les établissements d’enseignement et les entreprises.


Such training aims not only at the acquisition of the necessary management competences, but also at fostering the entrepreneurial attitudes and skills of apprentices.

L’objectif d’une telle formation n’est pas seulement de leur faire acquérir les compétences de gestion nécessaires mais aussi de stimuler des comportements et des compétences entrepreneuriales.


This will focus on education - from primary school to university - and will aim at identifying and assessing measures and best practices developed at national or local level in order to promote entrepreneurial attitudes and skills within education systems.

Celui-ci sera consacré à l'éducation - de l'école primaire à l'université - en vue d'identifier et d'évaluer les mesures et les bonnes pratiques développées au niveau national ou local afin de promouvoir les comportements et les compétences d'entrepreneuriat dans les systèmes éducatifs.


w