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Assessing the dive with the dive team
Assessment Review Team
BIT Review Team
Best Practices Review Team
Critique the dive with the dive team
Dive critiquing with the dive team
Interdisciplinary review team
OSART
Operational Safety Analysis Review Team
Operational Safety Assessment Review Team
Operational Safety Review Team
Operational-safety review teams
Review team
Review the dive with the dive team

Vertaling van "another review team " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Operational Safety Analysis Review Team | Operational Safety Assessment Review Team | Operational Safety Review Team | OSART [Abbr.]

équipe d'examen de la sûreté d'exploitation | OSART [Abbr.]


operational-safety review teams | OSART [Abbr.]

OSART [Abbr.]




interdisciplinary review team

groupe d'étude interdisciplinaire




Best Practices Review Team

Équipe d'examen des meilleures pratiques




assessing the dive with the dive team | review the dive with the dive team | critique the dive with the dive team | dive critiquing with the dive team

évaluer une séance de plongée avec une équipe de plongeurs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
As indicated to the Committee by Dr. Thea Mueller, a member of the Health Canada internal review team from the Therapeutic Products Directorate, " scientific issues . have become intertwined with the internal conflict that the rBST submissions have generated within the (BVD)" . Indeed, Dr. Shiv Chopra, another member of the internal review team and a BVD evaluator, told the Committee that he and some other drug evaluators had been pressured and coerced to pass drugs of questionable safety, inc ...[+++]

Comme l’a dit au Comité le D Thea Mueller, un membre du groupe d’examen interne de la Direction des produits thérapeutiques de Santé Canada, les questions scientifiques se sont perdues dans le conflit interne que les présentations concernant la STbr ont fait naître au sein du BMV. En effet, le D Shiv Chopra, un autre membre du groupe d’examen interne et évaluateur du BMV, a déclaré au Comité que lui et d’autres évaluateurs avaient fait l’objet de pressions et avaient été forcés d’approuver des médicaments d’innocuité douteuse, dont la STbr.


In essence, Revenue Canada established nine teams to design the new agency framework, but each of these teams had only one objective: to review, examine, study, assess, and research processes that, when implemented under authority of Bill C-43, would only alter, change, modify, or transform one aspect or another of the human resources regime in the new agency.

Essentiellement, Revenu Canada a créé neuf équipes pour concevoir le nouveau cadre de l'Agence, mais chacune de ces équipes n'avait qu'un objectif: Revoir, examiner, étudier, évaluer et rechercher des processus qui, lorsqu'ils seront mis en oeuvre aux termes du projet de loi C-43, ne feront que modifier, changer ou transformer un aspect ou l'autre du régime des ressources humaines dans la nouvelle Agence.


Every time there's been a suicide of a CF member, we send a team of a GDMO—general duty medical officer—and a uniformed psychiatrist from away, from another base, to do a review.

Chaque fois qu'il y a un suicide d'un membre des forces armées, nous envoyons une équipe de MMG — médecins militaires généralistes — ainsi qu'un psychiatre en uniforme d'une autre base, afin d'examiner la situation.


32. Recognises that training and exchanges of experience between public authorities and the Commission are essential in order to overcome some of the complexities of the public procurement market; is concerned, however, that as public budgets tighten, such initiatives may be undermined; calls, therefore, on the Member States and the Commission to use the existing resources and mechanisms at their disposal, such as the peer reviews envisaged in the Services Directive, to encourage small teams of procurement experts from one region to review the acti ...[+++]

32. reconnaît que la formation et l'échange d’informations entre les autorités publiques et la Commission européenne sont des facteurs essentiels pour surmonter certaines des complexités des marchés publics; craint cependant que le resserrement des budgets publics ne sape ces initiatives; invite donc les États membres et la Commission à utiliser les ressources existantes et les mécanismes dont ils disposent, par exemple les évaluations par les pairs envisagées par la directive sur les services, pour encourager de petites équipes d'experts en marchés publics originaires d'une région à évaluer les activités d'une autre région de l'Union, ...[+++]


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36. Recognises that training and exchanges of experience between public authorities and the Commission are essential in order to overcome some of the complexities of the public procurement market; is concerned, however, that as public budgets tighten, such initiatives may be undermined; calls, therefore, on the Member States and the Commission to use the existing resources and mechanisms at their disposal, such as the peer reviews envisaged in the Services Directive, to encourage small teams of procurement experts from one region to review the acti ...[+++]

36. reconnaît que la formation et l'échange d'informations entre les autorités publiques et la Commission européenne sont des facteurs essentiels pour surmonter certaines des complexités des marchés publics; craint cependant que le resserrement des budgets publics ne sape ces initiatives; invite donc les États membres et la Commission à utiliser les ressources existantes et les mécanismes dont ils disposent, par exemple les évaluations par les pairs envisagées par la directive sur les services, pour encourager de petites équipes d'experts en marchés publics originaires d'une région à évaluer les activités d'une autre région de l'UE, ce ...[+++]


36. Recognises that training and exchanges of experience between public authorities and the Commission are essential in order to overcome some of the complexities of the public procurement market; is concerned, however, that as public budgets tighten, such initiatives may be undermined; calls, therefore, on the Member States and the Commission to use the existing resources and mechanisms at their disposal, such as the peer reviews envisaged in the Services Directive, to encourage small teams of procurement experts from one region to review the acti ...[+++]

36. reconnaît que la formation et l'échange d'informations entre les autorités publiques et la Commission européenne sont des facteurs essentiels pour surmonter certaines des complexités des marchés publics; craint cependant que le resserrement des budgets publics ne sape ces initiatives; invite donc les États membres et la Commission à utiliser les ressources existantes et les mécanismes dont ils disposent, par exemple les évaluations par les pairs envisagées par la directive sur les services, pour encourager de petites équipes d'experts en marchés publics originaires d'une région à évaluer les activités d'une autre région de l'UE, ce ...[+++]


37. Recognises that training and exchanges of experience between public authorities and the Commission are essential in order to overcome some of the complexities of the public procurement market; is concerned, however, that as public budgets tighten, such initiatives may be undermined; calls, therefore, on the Member States and the Commission to use the existing resources and mechanisms at their disposal, such as the peer reviews envisaged in the Services Directive, to encourage small teams of procurement experts from one region to review the acti ...[+++]

37. reconnaît que la formation et l’échange d’informations entre les autorités publiques et la Commission européenne sont des facteurs essentiels pour surmonter certaines des complexités des marchés publics; craint cependant que le resserrement des budgets publics ne sape ces initiatives; invite donc les États membres et la Commission à utiliser les ressources existantes et les mécanismes dont ils disposent, par exemple les évaluations par les pairs envisagées par la directive sur les services, pour encourager de petites équipes d’experts en marchés publics originaires d’une région à évaluer les activités d’une autre région de l’UE, ce ...[+++]


With those kind of high-level dates, if the Auditor General or another review team comes back in the fall and says we're four months behind what we said, then of course we've got a problem.

Ces dates sont imminentes, et si le vérificateur général ou une autre équipe de vérification nous rend visite et déclare que nous avons quatre mois de retard, alors nous serons dans le pétrin.


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