Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
After school child-service
After-school agricultural training
After-school centre
Agricultural continuation school

Vertaling van "after-school recreation " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
after-school agricultural training | agricultural continuation school

enseignement postscolaire agricole


after-school centre

garderie postscolaire | GPS [Abbr.]




Definition: The main feature is a specific and significant impairment in the development of reading skills that is not solely accounted for by mental age, visual acuity problems, or inadequate schooling. Reading comprehension skill, reading word recognition, oral reading skill, and performance of tasks requiring reading may all be affected. Spelling difficulties are frequently associated with specific reading disorder and often remain into adolescence even after some progress in reading has been made. Specific developmental disorders of reading are commonly preceded by a history of disorders in speech or language development. Associated ...[+++]

Définition: La caractéristique essentielle est une altération spécifique et significative de l'acquisition de la lecture, non imputable exclusivement à un âge mental bas, à des troubles de l'acuité visuelle ou à une scolarisation inadéquate. Les capacités de compréhension de la lecture, la reconnaissance des mots, la lecture orale et les performances dans les tâches nécessitant la lecture, peuvent, toutes, être atteintes. Le trouble spécifique de la lecture s'accompagne fréquemment de difficultés en orthographe, persistant souvent à l'adolescence, même quand l'enfant a pu faire quelques progrès en lecture. Les enfants présentant un trouble spécifique de la lecture ont souvent des antécédents de troubles de la parole ou du langage. Le troubl ...[+++]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
At the same time, the report demands more funding and new mechanisms, and in practice is proposing major steps towards a centralised planned economy with propaganda campaigns in schools and after-school recreation centres controlled from Brussels.

En même temps, le rapport demande plus de financements et de nouveaux mécanismes, il propose pratiquement de grands pas vers une économie centralisée planifiée avec des campagnes de propagande dans les écoles et les centres récréatifs parascolaires contrôlées à partir de Bruxelles.


At the same time, the report demands more funding and new mechanisms, and in practice is proposing major steps towards a centralised planned economy with propaganda campaigns in schools and after-school recreation centres controlled from Brussels.

En même temps, le rapport demande plus de financements et de nouveaux mécanismes, il propose pratiquement de grands pas vers une économie centralisée planifiée avec des campagnes de propagande dans les écoles et les centres récréatifs parascolaires contrôlées à partir de Bruxelles.


Support the participation of all children in play, recreation, sport and cultural activities — Acknowledge the influence children have over their own well-being and their resilience in overcoming adverse situations, in particular by providing opportunities to participate in informal learning activities that take place outside the home and after regular school hours:

Encourager la participation de tous les enfants à des activités ludiques, récréatives, sportives et culturelles – Reconnaître la faculté des enfants à agir sur leur propre bien-être et à surmonter les situations difficiles (résilience), notamment en leur donnant des occasions de participer à des activités d’apprentissage informel en dehors de leur foyer et des heures scolaires.


Support the participation of all children in play, recreation, sport and cultural activities — Acknowledge the influence children have over their own well-being and their resilience in overcoming adverse situations, in particular by providing opportunities to participate in informal learning activities that take place outside the home and after regular school hours:

Encourager la participation de tous les enfants à des activités ludiques, récréatives, sportives et culturelles – Reconnaître la faculté des enfants à agir sur leur propre bien-être et à surmonter les situations difficiles (résilience), notamment en leur donnant des occasions de participer à des activités d’apprentissage informel en dehors de leur foyer et des heures scolaires.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'after-school recreation' ->

Date index: 2023-07-05
w