Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise financial product
Advertise financial products
Advertise sport venue
Advertise venue for sports
Advertising Coordination and Partnerships Directorate
Advertising market
Develop digital marketing strategies
GMI
Global Methane Initiative
M2M Partnership
Manage internet advertising
Market financial products
Market the sport venue
Methane to Markets Partnership
Plan digital marketing
Plan marketing digitally
Promote financial products
Promote sports venue
Viral ads
Viral advertisements
Viral advertising
Viral marketing

Traduction de «advertising marketing and partnership » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Advertising, Marketing and Partnership

Publicité, Marketing et Partenariats


Advertising Coordination and Partnerships Directorate

Direction de la coordination de la publicité et des partenariats


Professional occupations in advertising, marketing and public relations

Professionnels/professionnelles en publicité, en marketing et en relations publiques


purchases of services of scientific research,advertising,market research

achats de services de recherche scientifique,de publicité,d'études de marché


advertising market

marché publicitaire | marché de la publicité


develop digital marketing strategies | manage internet advertising | plan digital marketing | plan marketing digitally

programmer les stratégies de marketing numérique | planifier des stratégies de marketing numérique | planifier les stratégies opérationnelles de marketing numérique


viral ads | viral advertisements | viral advertising | viral marketing

bouche à oreille électronique | marketing viral


advertise financial product | advertise financial products | market financial products | promote financial products

promouvoir des produits financiers


market the sport venue | promote sports venue | advertise sport venue | advertise venue for sports

faire de la publicité pour un site sportif


Global Methane Initiative | M2M Partnership | Methane to Markets Partnership | GMI [Abbr.]

Initiative mondiale pour le méthane | Partenariat «Methane to Markets»
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
While supporting the principle of the separation of editorial and advertising content, some operators, particularly advertisers, marketers and commercial broadcasters, would nonetheless welcome some degree of flexibility with regard to the implementation arrangements, particularly as regards the exceptional nature of isolated spots or the banning of surreptitious advertising.

Tout en se montrant attachés au principe de séparation des contenus éditorial et publicitaire, certains opérateurs, en particulier annonceurs, publicitaires et radiodiffuseurs commerciaux, se prononcent néanmoins en faveur d'un certain assouplissement au niveau de ses modalités d'application, notamment en ce qui concerne le caractère exceptionnel des spots isolés ou de l'interdiction de la publicité clandestine.


requiring manufacturers, importers and large-scale traders to provide information on their spending on advertising, marketing, sponsorship and promotion campaigns not banned by EU legislation.

exiger des fabricants, des importateurs et des gros négociants de fournir des informations concernant les dépenses qu’ils engagent pour la publicité, le marketing, le parrainage et les campagnes de promotion non interdits par la législation de l’UE.


The television advertising market in 2004 was roughly at the level of the year 2000 in nominal terms and accounted for almost one third of overall advertising investment[18].

En 2004, le marché de la publicité télévisuelle se situait approximativement au niveau de l’an 2000 en valeur nominale, et représentait près d’un tiers des investissements publicitaires globaux[18].


– (IT) Madam President, Commissioner, ladies and gentlemen, I believe that the review of the previous legislation – which is seen as a natural legal adjustment to new technologies – conceals a desire for the uncontrolled liberalisation of the advertising market: no daily limit on teleshopping, telepromotions that are not included in the schedule, unregulated small advertising spots and the introduction of product placement, an advertising practice that is so interwoven with programme content that it cannot be regulated either quantitatively or qualitatively.

- (IT) Madame la Présidente, Madame la Commissaire, Mesdames et Messieurs, je pense que la révision de la précédente législation - considérée comme une adaptation juridique naturelle aux nouvelles technologies - occulte le désir d’une libéralisation incontrôlée du marché de la publicité: pas de limite journalière pour le téléachat et les télépromotions qui ne sont pas inclus dans la grille des programmes, spots publicitaires brefs non réglementés et introduction du placement de produits, une pratique publicitaire qui est si intimement combinée au contenu du programme que ni sa quantité, ni sa qualité ne peuvent être règlementées.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Advertising, market research and public opinion polling covers the design, creation and marketing of advertisements by advertising agencies; media placement, including the purchase and sale of advertising space; exhibition services provided by trade fairs; the promotion of products abroad; market research; telemarketing; and public opinion polling on various issues.

Services de publicité, d’étude de marché et de sondage d’opinion couvre la conception, la création et la commercialisation d’annonces publicitaires par les agences de publicité; le placement d’annonces auprès des médias, notamment l’achat et la vente d’espaces publicitaires; les services d’exposition fournis par les foires commerciales; la promotion de produits à l’étranger; l’étude de marché; le télémarketing et le sondage d’opinion sur divers sujets.


an examination into whether the advertising market distorts the conditions of competition in the media sector and whether specific controls on the advertising market are needed to ensure equitable conditions of access;

l'examen des questions de savoir si le marché de la publicité engendre des distorsions de la concurrence dans le secteur des médias et s'il faut soumettre le marché de la publicité à des contrôles spécifiques pour assurer l'équité des conditions d'accès,


an examination into whether the advertising market distorts the conditions of competition in the media sector and whether specific controls on the advertising market are needed to ensure equitable conditions of access;

l'examen des questions de savoir si le marché de la publicité engendre des distorsions de la concurrence dans le secteur des médias et s'il faut soumettre le marché de la publicité à des contrôles spécifiques pour assurer l'équité des conditions d'accès,


19. Welcomes the forthcoming Commission study into the impact of control measures on the television advertising markets but remains concerned about the relationship between advertising and pluralism in the media as large media companies have an advantage in obtaining more advertising;

19. se félicite de la parution prochaine d'une étude de la Commission au sujet des incidences des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité à la télévision, mais demeure préoccupé par les relations entre la publicité et le pluralisme dans les médias, étant donné que les grandes sociétés de médias sont avantagées par un accès plus aisé à la publicité;


an examination into whether the advertising market distorts the conditions of competition in the media sector and whether specific controls on the advertising market are needed to ensure equitable conditions of access;

l'examen des questions de savoir si le marché de la publicité engendre des distorsions de la concurrence dans le secteur des médias et s'il faut soumettre le marché de la publicité à des contrôles spécifiques pour assurer l'équité des conditions d'accès,


A variety of "structural" actions is needed: enlarging the number of farmed species, not encouraging the construction of new production capacities for branches that are already close to market saturation, developing tools to check and inform stakeholders about production and markets, improving marketing, communication efforts, promotional campaigns and generic advertising, improving the partnership between producers and promote good management practice.

Toute une série d'actions «structurelles» sont nécessaires : augmenter le nombre d'espèces élevées, ne pas encourager la construction de nouvelles capacités de production pour des filières dont le marché est proche de la saturation, développer des instruments permettant de suivre l'évolution de la production et des marchés, et d'en informer les acteurs, améliorer la commercialisation, les efforts de communication, les campagnes promotionnelles et les publicités génériques, améliorer les partenariats entre les producteurs ainsi que promouvoir les bonnes pratiques de gestion.


w