Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising art director
Advertising campaign
Advertising copywriter
Advertising director
Advertising malpractice
Art director
Artistic projects manager
Creative Europe
Creative coordinator
Creative copy consultant
Creative director
Creative manager
Deceptive advertising
False advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Spam
Subliminal advertising
Text writer
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Web copywriter

Vertaling van "advertising - creative " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
advertising director | creative manager | creative coordinator | creative director

directrice de création | responsable de conception | directeur de création | directeur de création/directrice de création


creative copy consultant | web copywriter | advertising copywriter | text writer

conceptrice - rédactrice publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire/conceptrice - rédactrice publicitaire


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

directrice artistique | directeur artistique | directeur artistique/directrice artistique


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Europe créative | Europe créative - Un nouveau programme-cadre pour les secteurs de la culture et de la création (2014-2020)


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


The parties are both active through their subsidiaries in advertising, marketing and communication services, including so-called marketing communication services ("MCS") – that is to say the "creative" side of advertising, involving the developments of advertising campaigns – and media buying services ("MBS") – which include purchasing advertising space in the media on a client's behalf – in many European countries and worldwide.

Les parties sont toutes deux actives, par l’intermédiaire de leurs filiales, dans le secteur des services de publicité, de marketing et de communication, notamment dans le secteur dit des services de communication commerciale, qui correspond au volet «créatif» de la publicité et couvre notamment la conception de campagnes publicitaires, et dans le secteur des services d'achat d'espace médiatique, qui englobe l'achat d'espaces publicitaires dans les médias pour le compte de clients, dans de nombreux pays européens et dans le monde.


49. Welcomes the Commission’s recognition of a definition of high-end cultural and creative industries as a sector of the economy which covers the high-end sections of markets for products and services and reflects specific characteristics such as the cultural and creative dimension of the product or service, the product’s prestige, intellectual property, manufacturing quality, design and innovation, and the way in which products and services are marketed and advertised; calls on the Commission to recognise the specific nature of the ...[+++]

49. approuve la reconnaissance par la Commission d'une définition des industries culturelles et créatives de haut de gamme comme étant un secteur de l'économie recouvrant les segments haut de gamme de différents marchés de produits et de services et reflétant des caractéristiques spécifiques, telles que la dimension culturelle et créative du produit ou du service, son prestige, la propriété intellectuelle, la qualité de fabrication, la conception et l'innovation, le mode de commercialisation et la publicité; invite la Commission à reconnaître la nature spécifique des métiers hautement qualifiés au sein de ces secteurs, qui sont sources ...[+++]


58. Proposes that ‘Join Europeana’ be advertised creatively; carried out under public-private partnerships and sponsoring, this should be targeted primarily at young people, for instance at international sports events , or in the context of art exhibitions and cultural competitions;

58. propose que la campagne «Rejoignez Europeana» fasse preuve de créativité et que, dans le cadre de partenariats public/privé et de parrainages, elle cible notamment les jeunes lors de manifestations sportives internationales, par exemple, ou à l'occasion d'expositions artistiques et de concours culturels;


57. Proposes that "Join Europeana" be advertised creatively; carried out under public-private partnerships and sponsoring, this should be targeted primarily at young people, for instance at international sports events , or in the context of art exhibitions and cultural competitions;

57. propose que la campagne "Rejoignez Europeana" fasse preuve de créativité et que, dans le cadre de partenariats public/privé et de parrainages, elle cible notamment les jeunes lors de manifestations sportives internationales, par exemple, ou à l'occasion d'expositions artistiques et de concours culturels;


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'advertising - creative' ->

Date index: 2023-02-17
w