Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ATL
Adult T-cell leukaemia
Adult T-cell leukemia
Adult T-cell lymphoma
Adult apprenticeships
Adult bovine animal
Adult cattle
Adult centre
Adult education
Adult education centre
Adult literacy instructor
Adult literacy teacher
Adult school
Adult students learning
Adult teaching
Continuing education centre
DU ratio
Instructor in adult literacy and numeracy
No-confidence vote
Non-confidence vote
Residential adult centre
Residential adult college
So You Want to Export?
Teacher of adult literacy and numeracy
Vote of no-confidence
Vote of non-confidence
Vote of want of confidence
Want list
Want of confidence vote
Want-list
Wanted-to-interfering carrier power ratio
Wanted-to-unwanted carrier power ratio
Wants-list

Traduction de «adults wanting » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
want list [ want-list | wants-list ]

mancoliste [ manco-liste ]


adult centre | adult education centre | adult school | continuing education centre | residential adult centre | residential adult college

centre de formation continue | centre de formation des adultes | centre de formation permanente | centre d'éducation des adultes | centre résidentiel pour les adultes | école d'adultes


adult literacy instructor | instructor in adult literacy and numeracy | adult literacy teacher | teacher of adult literacy and numeracy

formatrice \\ lutte contre l’illettrisme/français langue étrangère\\ | formateur lutte contre l’illettrisme/français langue étrangère /formatrice lutte contre l’illettrisme/français langue étrangère | formateur \\ lutte contre l’illettrisme/français langue étrangère\\


adult apprenticeships | adult teaching | adult education | adult students learning

éducation des adultes


DU ratio | wanted-to-interfering carrier power ratio | wanted-to-unwanted carrier power ratio

rapport de puissance porteuse utile/porteuse brouilleuse | rapport de puissance porteuse utile-porteuse brouilleuse


evaluate older adults' abilities to take care of themselves | evaluate senior citizens' ability to take care of themselves | evaluate ability of older adults to take care of themselves | evaluate older adults' ability to take care of themselves

évaluer la capacité d’un adulte âgé à prendre soin de lui-même


adult T-cell leukemia [ ATL | adult T-cell lymphoma | adult T-cell leukemia/lymphoma | adult T-cell leukaemia | adult T-cell lymphoma/leukemia ]

leucémie à lymphocytes T de l'adulte [ lymphome T de l'adulte | leucémie à cellules T de l'adulte ]


So You Want to Export? ... A Resource Book for Canadian Exporters [ So You Want to Export? ]

Aux futurs exportateurs ... Livret d'information à l'intention des exportateurs canadiens [ Aux futurs exportateurs ]


vote of non-confidence | non-confidence vote | vote of no-confidence | no-confidence vote | vote of want of confidence | want of confidence vote

vote de censure | vote de défiance | vote de méfiance | vote de non-confiance


adult bovine animal | adult cattle

bovin adulte | gros bovin
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
My point in the brief was that there is the need for options for the adult child with a serious illness in order for that person to move into the community, like any other adult wants to do, and not necessarily to be living at the age of 45 with his or her parents.

Ce que je disais dans le mémoire, c'est qu'il faut des options pour l'enfant adulte atteint d'une grave maladie pour que cette personne puisse s'intégrer dans le milieu, comme n'importe quel autre adulte, sans forcément avoir à vivre avec ses parents à l'âge de 45 ans.


60. Notes that one of the main obstacles faced by adults wanting to participate in education and training is the lack of supporting facilities for their families; therefore encourages the Member States to create supporting measures, as a means of ensuring that all students and workers with family responsibilities (e.g. childcare, or other dependants) have the opportunity to update and/or increase their skills and competences, on the basis of good practice developed in this field under European Social Fund programming, involving service and reconciliation vouchers; considers that the opportunities of e-learning in particular should be e ...[+++]

60. relève que l'un des principaux obstacles rencontrés par les adultes qui souhaitent participer à l'enseignement et la formation concerne l'absence de services d'aide pour leurs familles; encourage dès lors les États membres à créer des mesures de soutien afin de s'assurer que tous les étudiants et les travailleurs ayant des responsabilités familiales (des enfants ou d'autres personnes à charge) aient la possibilité d'actualiser et/ou de développer leurs aptitudes et leurs compétences, et ce sur la base des bonnes pratiques expérimentées à cet égard dans la programmation du Fonds social européen, notamment grâce aux chèques de service ...[+++]


60. Notes that one of the main obstacles faced by adults wanting to participate in education and training is the lack of supporting facilities for their families; therefore encourages the Member States to create supporting measures, as a means of ensuring that all students and workers with family responsibilities (e.g. childcare, or other dependants) have the opportunity to update and/or increase their skills and competences, on the basis of good practice developed in this field under European Social Fund programming, involving service and reconciliation vouchers; considers that the opportunities of e-learning in particular should be e ...[+++]

60. relève que l'un des principaux obstacles rencontrés par les adultes qui souhaitent participer à l'enseignement et la formation concerne l'absence de services d'aide pour leurs familles; encourage dès lors les États membres à créer des mesures de soutien afin de s'assurer que tous les étudiants et les travailleurs ayant des responsabilités familiales (des enfants ou d'autres personnes à charge) aient la possibilité d'actualiser et/ou de développer leurs aptitudes et leurs compétences, et ce sur la base des bonnes pratiques expérimentées à cet égard dans la programmation du Fonds social européen, notamment grâce aux chèques de service ...[+++]


60. Notes that one of the main obstacles faced by adults wanting to participate in education and training is the lack of supporting facilities for their families; therefore encourages the Member States to create supporting measures, as a means of ensuring that all students and workers with family responsibilities (e.g. childcare, or other dependants) have the opportunity to update and/or increase their skills and competences, on the basis of good practice developed in this field under European Social Fund programming, involving service and reconciliation vouchers; considers that the opportunities of e-learning in particular should be e ...[+++]

60. relève que l'un des principaux obstacles rencontrés par les adultes qui souhaitent participer à l'enseignement et la formation concerne l'absence de services d'aide pour leurs familles; encourage dès lors les États membres à créer des mesures de soutien afin de s'assurer que tous les étudiants et les travailleurs ayant des responsabilités familiales (des enfants ou d'autres personnes à charge) aient la possibilité d'actualiser et/ou de développer leurs aptitudes et leurs compétences, et ce sur la base des bonnes pratiques expérimentées à cet égard dans la programmation du Fonds social européen, notamment grâce aux chèques de service ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I am referring to the democracy project that was published by the Dominion Institute where it said that a majority of young Canadian adults wanted the legal age of consent for sex to be raised.

Je pense ici aux résultats du projet sur la démocratie de l'Institut Dominion, selon lesquels une majorité de jeunes adultes canadiens souhaiteraient que l'âge du consentement à l'activité sexuelle soit relevé.


By third-age adults I mean those who have stopped working, enteredretirement and can finally settle down to study the subject which they have always wanted to study, but have never had the time to study in any depth.

Par adultes du troisième âge, j’entends ceux qui ont arrêté de travailler, sont partis en retraite et peuvent enfin se mettre à étudier le sujet qu’ils ont toujours voulu étudier, sans avoir jamais le temps de le faire en profondeur.


In my view, marriage is about children (1245) McGill University medical and legal ethicist Margaret Somerville has raised the excellent question, “Should marriage be primarily a child-centred institution or an adult-centred one?” Is it about what kids need and deserve or is it about what two adults want?

Le projet de loi C-38 n'est guère différent. D'après moi, le mariage, c'est à propos des enfants (1245) Margaret Somerville, éthicienne médicale et juridique à l'Université McGill, a posé une excellente question lorsqu'elle a demandé si le mariage devait être une institution principalement axée sur les enfants ou sur les adultes.


Why ignore Quebec's success just because the YOA was a total failure elsewhere and because the right—that has become more powerful over the last seven or eight years—wants children to be treated like adults, wants them to be thrown in jail just like adults?

Pourquoi vouloir faire en sorte que, parce que cela n'a pas marché ailleurs, parce que dans l'Ouest, c'est un fiasco total, parce que la droite—étant montée depuis sept ou huit ans—réclame la bastonnade, réclame qu'on traite des enfants en adultes, qu'on les mette en prison au même titre que des adultes, pourquoi vouloir ignorer les succès du Québec?


We do not want a brain drain, but we do want the students who have been trained over here – not in one single country but in several because this is where the European added value that we have to offer lies – to return to their countries and, in a context of globalisation, we want them to know what is at stake when, as adults, they are called upon to make decisions in the private or public sector.

Nous ne voulons pas faire du brain drain, mais nous voulons que ces étudiants qui ont été formés chez nous - pas dans un seul pays mais dans plusieurs parce que c'est bien là que réside la plus-value européenne que nous avons à offrir - retournent dans leur pays et que, dans un contexte globalisé, ils sachent de quoi il s'agit quand, adultes, ils sont amenés à prendre des décisions relevant du domaine privé ou du domaine public.


Ms. Daigle: I may be wrong, but what I understand about that situation, which was often a problem, for example, in the Gaspé region where young anglophone adults wanted to have free tuition in French, the Government of Quebec was not providing free tuition for English speakers to learn French.

Mme Daigle : Je peux me tromper, mais ce que je comprends de cette situation, qui était souvent problématique, par exemple, dans la région de Gaspé, où les jeunes adultes anglophones voulaient recevoir un enseignement gratuit en français, c'est que le gouvernement du Québec n'offrait pas la gratuité scolaire aux anglophones pour qu'ils apprennent le français.


w