Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Additional office table
Astronaut
Commercial real estate office market
Job
Office accommodation
Office market
Office premises
Office space
Office space inquiry
Office space market
Office-space market
Real estate office market
Science officer
Shuttle pilot
Space shuttle crew member
Unpaid additional office
Unsalaried sideline

Vertaling van "additional office space " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
commercial real estate office market | real estate office market | office space market | office-space market | office market

marché du bureau | marché des bureaux | marché immobilier de bureau


office space request, [ office space inquiry ]

demande de locaux


office accommodation | office premises | office space

bureaux | espace de bureaux | locaux à l'usage de bureau


job | unpaid additional office | unsalaried sideline

fonction accessoire non rétribuée






office accommodation [ office space ]

locaux à bureaux [ locaux pour bureaux | aménagement de bureaux ]




office space

local pour bureau | espace à bureau | espace de bureau


science officer | space shuttle crew member | astronaut | shuttle pilot

membre d'équipage de navette spatiale | pilote de navette spatiale | astronaute | membre d'équipage de vaisseau spatial
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Consider when the Vancouver Fraser Port Authority had to conduct an environmental assessment to build additional office space in a pre-existing building at Canada Place.

Pensez à l'administration portuaire de Vancouver-Fraser lorsqu'elle a dû mener une évaluation environnementale pour construire des locaux à bureaux additionnels dans un immeuble existant à la Place du Canada.


Welcomes the decisions taken by the Bureau on 24 March 2010; reiterates its call for the development of a medium- and long-term buildings strategy; takes the view that this strategy should seek to find the best solution, taking into account the principles of good management and the need to assess various options and alternative financing possibilities; draws attention to the proposal in the abovementioned decision to use assigned revenues from the Belgian governement to invest in infrastructure for new office space for MEPs’ assistants; requests additional information regardi ...[+++]

se félicite des décisions prises le 24 mars 2010 par le Bureau; redemande l'élaboration d'une stratégie immobilière à moyen et à long termes; estime qu'une telle stratégie devrait viser à dégager les solutions optimales, en tenant compte des principes de bonne gestion et de la nécessité d'évaluer les différentes options et possibilités de financement; attire l'attention sur la proposition contenue dans la décision mentionnée plus haut d'utiliser les recettes affectées provenant du gouvernement belge pour investir dans de nouvelles infrastructures de bureau pour les assistants des députés; réclame une information complémentaire sur l' ...[+++]


Second, the government needed additional office space for its employees.

Deuxièmement, le gouvernement avait besoin d'espace supplémentaire pour la fonction publique.


I was told that the Department of Public Works and Government Services would need additional office space and that it might not cause any problems if we stayed where we were .

On m'a dit que le ministère des Travaux publics et Services gouvernementaux avait besoin d'espace supplémentaire et que cela ne causerait peut-être pas de problème si nous restions où nous étions.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
For a year now we've been trying to secure additional office space through Public Works.

Nous essayons depuis un an d’obtenir des locaux supplémentaires par l’entremise de Travaux publics.


Question No. 70 Mr. Inky Mark: With regard to the creation of the Department of Social Development: (a) what were the costs and locations of new or additional office space that has been acquired; (b) what were the costs of any renovations; (c) which firms conducted the renovations and what was the tendering process used; (d) what were the costs and particulars of any office equipment and technological equipment (including televisions and stereos); and (e) what is the operational budget allocated for the creation of the new department and what costs have been incurred to date?

Question n 70 M. Inky Mark: Concernant la création du ministère du Développement social: a) combien a coûté l’acquisition de locaux à bureaux, nouveaux ou supplémentaires, et où sont-ils situés; b) combien a coûté toute éventuelle rénovation; c) quelles entreprises se sont chargées des rénovations et quel a été le processus d’adjudication utilisé; d) combien ont coûté le matériel de bureau et l’équipement technologique (téléviseurs et stéréos compris), s’il en est, et quelles en sont les caractéristiques; e) quel budget de fonctionnement est alloué à la création du ministère et quelle somme d’argent a été engagée jusqu’à maintenant?


41. Notes that, in accordance with the Treaty of Nice, up to ten additional judges for the Court of Justice and 10 new judges for the Court of First Instance will have to be accommodated in the institution as from 1 May 2004, together with the staff of their respective private offices and other enlargement-related staff; notes also that the Court's building project to cater for enlargement will not be completed before 2005; is willing, therefore, to examine the budgetary implications of finding additional office space in 2004; invites the Court, however, to make use of interinstitutional cooperation with a view to obtaining the best p ...[+++]

41. constate que, en vertu du traité de Nice, un maximum de dix juges supplémentaires devront être accueillis à la Cour de justice, de même qu'au tribunal de première instance, à partir du 1er mai 2004, chiffre auquel s'ajoutent le personnel de leurs cabinets et les autres effectifs liés à l'élargissement; constate que le projet immobilier de la Cour, qui doit répondre aux besoins de l'élargissement, ne sera pas achevé avant 2005; est disposé à examiner l'incidence budgétaire d'espaces de bureaux supplémentaires à prévoir en 2004; ...[+++]


In addition, he shall enter in a clearly identifiable space on the commercial document used, or in the box of the T2L document reserved for control by the office of departure, the name of the competent office, the date of completion of the document, and the following endorsement:

Il doit en outre indiquer dans la case “D. Contrôle par le bureau de départ” du document T2L ou dans un endroit apparent du document commercial utilisé le nom du bureau compétent, la date d'établissement du document ainsi que la mention suivante:


In addition, he shall enter in a clearly identifiable space on the commercial document used, or in the box of the T2L document reserved for control by the office of departure, the name of the competent office, the date of completion of the document, and one of the following endorsements:

Il doit en outre indiquer dans la case "D. Contrôle par le bureau de départ" du document T2L ou dans un endroit apparent du document commercial utilisé, le nom du bureau compétent, la date d'établissement du document ainsi que l'une des mentions suivantes:


In addition, he shall enter in a clearly identifiable space on the commerical document used or in the box reserved for control by the office of departure of the T 2L document the name of the responsible office, the date of completion of the document, and one of the following endorsements:

Il doit en outre indiquer dans la case réservée au contrôle par le bureau de départ du document T 2L ou dans un endroit apparent du document commercial utilisé, le nom du bureau compétent, la date d'établissement du document ainsi que l'une des mentions suivantes:




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'additional office space' ->

Date index: 2021-07-31
w