Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
103
103 RU
103 Rescue Unit
103 Search and Rescue Squadron
Algebraic moment of order q about an origin a
Be crazy about
Be nuts about
Be passionate about
Determine creatively about jewellery
Drift about
Educate staff about product features
Examine complaints about improper waste handling
Explore complaints about improper waste handling
Float about
Follow up on complaints about improper waste handling
Going about
Investigate complaints about improper waste handling
Moment of order q about an origin a
Putting about
Surmise creatively about jewellery
Teach staff about product features
Think creatively about jewellery
Thinking creatively about jewellery
Train staff about product features
Training staff about a product feature

Traduction de «about $103 » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
surmise creatively about jewellery | thinking creatively about jewellery | determine creatively about jewellery | think creatively about jewellery

faire preuve de créativité dans la fabrication de bijoux


examine complaints about improper waste handling | explore complaints about improper waste handling | follow up on complaints about improper waste handling | investigate complaints about improper waste handling

examiner des plaintes concernant une mauvaise gestion des déchets


educate staff about product features | teach staff about product features | train staff about product features | training staff about a product feature

former le personnel sur les caractéristiques de produits


103 Search and Rescue Squadron [ 103 (SAR) Sqn | 103 Rescue Unit ]

103e Escadron de recherche et sauvetage [ 103 Esc SAR | 103e Unité de sauvetage ]


be passionate about [ be crazy about | be nuts about ]

être un passionné de [ être passionné par | être toqué de ]


regular broadcasts by health organisations about epidemic diseases | regular broadcasts by health organizations about epidemic diseases

bulletins épidémiologiques




algebraic moment of order q about an origin a | moment of order q about an origin a

moment algébrique d'ordre q par rapport à une origine a | moment d'ordre q par rapport à une origine a


103 Rescue Unit [ 103 RU ]

103e Unité de sauvetage [ 103 US ]


going about (1) | putting about (2)

virer de bord vent devant
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In the 2014-2020 period the Administrative Capacity Programme (ESF) will provide funding of about €103 million for judicial reform projects in Romania, including €35 million specifically for anticorruption, and €35 million to support improvements in public procurement.

Pour la période 2014-2020, le programme sur les capacités administratives (FSE) permettra de financer des projets de réforme judiciaire en Roumanie à hauteur de quelque 103 millions d'euros, dont 35 millions d'euros consacrés tout particulièrement à la lutte contre la corruption, ainsi que des actions visant à apporter des améliorations dans le domaine des marchés publics, pour un montant de 35 millions d'euros.


103. Expresses its deep concern about possible human rights violations affecting women and girls in refugee camps in the Middle East and Africa, including reported cases of sexual violence and unequal treatment of women and girls; asks the EEAS to push for stricter rules and good practices in third countries in order to put an end to inequality among refugees independently of gender;

103. exprime sa vive préoccupation quant aux éventuelles violations des droits de l'homme commises vis-à-vis de femmes et de filles dans des camps de réfugiés situés au Moyen-Orient et en Afrique, notamment concernant des cas signalés de violences sexuelles et de traitement inéquitable des femmes et des filles; demande au SEAE de plaider en faveur de règles plus strictes et de bonnes pratiques dans les pays tiers afin de mettre fin aux inégalités parmi les réfugiés, quel que soit leur genre;


Are point (c) of the fifth subparagraph of Article 24(1) of Directive 2009/103 and Article 3(1) and (4) of the Internal Regulations (together or separately, but without limitation to the aforementioned provisions) to be understood and interpreted as meaning that Bureau A must, before taking a final decision to pay compensation for the damage suffered by the injured party, inform, in a clear and comprehensible manner (including in regard to the language in which the information is provided), the person responsible and the owner of the vehicle (if not the same person) about the initiation of the claim-handling process and its progress, and ...[+++]

Convient-il de comprendre et interpréter l’article 24, paragraphe 1, cinquième alinéa, sous c), de la directive 2009/103 ainsi que l’article 3, paragraphes 1 et 4, du règlement général (pris ensemble ou séparément, sans cependant se limiter à ces dispositions) en ce sens que, avant de prendre la décision définitive d’indemniser la personne lésée de son préjudice, le bureau A doit informer la personne responsable et le propriétaire du véhicule (lorsque ce n’est pas la même personne), de façon claire et compréhensible (y compris en ce qui concerne la langue dans laquelle ces informations sont communiquées), de la procédure de règlement du sinis ...[+++]


103. Reiterates the concerns of the unofficially leaked 2006 OHCHR report, about restrictions on freedom of speech, assembly and association in Western Sahara; notes Morocco’s claim to allow sit-in demonstrations and other forms of protest; regrets Morocco’s apparent institutional obstruction of NGOs advocating a pro-independence position by preventing their legal registration and recognition, which is necessary to advocate effectively in their communities; condemns the often severe punishments for ‘undermining Moroccan territorial integrity’, an item of legislation reportedly used to target Sahrawis peacefully advocating independence ...[+++]

103. rappelle les inquiétudes exprimées dans le rapport du Haut Commissariat des Nations unies aux droits de l'homme (HCDH) de 2006 qui a fuité officieusement concernant les restrictions de la liberté d'expression, d'association et de réunion au Sahara occidental; observe que le Maroc prétend autoriser les sit-in et d'autres formes de protestation; déplore l'apparente obstruction institutionnelle pratiquée par le Maroc à l'encontre des ONG qui adoptent une position favorable à l'indépendance en empêchant leur enregistrement légal et leur reconnaissance, ce qui est nécessaire pour plaider efficacement dans leurs communautés; condamne l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
103. Calls on the Member States and the Commission to support information campaigns about education and training possibilities for young people with disabilities, such as the Exchange Ability project developed by the European Disability Forum and the Erasmus Student Network;

103. invite les États membres et la Commission européenne à encourager la mise en place de campagnes d'information concernant les possibilités en matière de formation et d'éducation des jeunes handicapés, à l'instar du projet du Forum européen des personnes handicapées et du réseau des étudiants Erasmus pour les personnes handicapées;


103. Calls on the Member States and the Commission to support information campaigns about education and training possibilities for young people with disabilities, such as the Exchange Ability project developed by the European Disability Forum and the Erasmus Student Network;

103. invite les États membres et la Commission européenne à encourager la mise en place de campagnes d'information concernant les possibilités en matière de formation et d'éducation des jeunes handicapés, à l'instar du projet du Forum européen des personnes handicapées et du réseau des étudiants Erasmus pour les personnes handicapées;


103 Expresses concern about the shift of resources from operational programmes to administrative expenses as a result of the creation of executive agencies; expects the Commission to fulfil its obligations laid down in the 'Code of Conduct on the Setting Up of an Executive Agency' and considers it necessary to provide a comprehensive cost-benefit analysis as part of a proposal to create a new executive agency or to expand one already in existence;

103. se déclare préoccupé par le transfert de ressources précédemment consacrées aux programmes opérationnels vers des postes de dépenses administratives suite à la création d’agences exécutives; attend de la Commission qu’elle exécute les obligations qui lui incombent au titre du code de conduite relatif à la création d’une agence exécutive et qu’elle procède à une analyse coûts‑avantages complète chaque fois qu’elle propose de créer une nouvelle agence exécutive ou de développer une agence préexistante;


3.2.11. Pyrrolidinedithiocarbamate solution (known as "carbate solution"): dissolve 103 mg sodium pyrrolidinedithiocarbamate, C5H8NNaS2.2H2O, in about 500 ml water, add 10 ml of n-amyl alcohol AR and 0,5 g NaHCO3 AR, and make up to 1000 ml with water.

3.2.11. Solution de pyrrolidinedithiocarbamate (ci-après dénommée "solution de carbate"): dissoudre 103 mg de pyrrolidinedithiocarbamate sodique (C5H8NNaS2.2H2O) dans environ 500 ml d'eau, ajouter 10 ml d'alcool n-amylique pour analyse et 0,5 g de NaHCO3 pour analyse et compléter avec de l'eau à 1000 ml.


(103) The implication that it was Løgstør which secured Lymatex's refusal to supply is reinforced by the circumstances surrounding another order (in Denmark) which Powerpipe had succeeded in taking from the cartel at about the same time as Leipzig-Lippendorf.

(103) L'affirmation selon laquelle c'est Løgstør qui a été à l'origine du refus de Lymatex d'assurer les livraisons semble confirmée par les circonstances dans lesquelles s'est déroulée l'exécution d'une autre commande (au Danemark) que Powerpipe avait réussi à enlever au détriment de l'entente, à peu près à la même époque que le projet Leipzig-Lippendorf.


3.2.11. Pyrrolidinedithiocarbamate solution (known as "carbate solution") : dissolve 103 mg sodium pyrrolidinedithiocarbamate (C5H8NNaS2 7 2H2O) in about 500 ml water, add 10 ml of n-amyl alcohol AR and 0 75 g NaHCO3 AR, and make up to 1 000 ml with water.

3.2.11. Solution de pyrrolidinedithiocarbamate (ci-après dénommée «solution de carbate») : dissoudre 103 mg de pyrrolidinedithiocarbamate sodique (C5H8NNa S2 7 2H2O) dans environ 500 ml d'eau, ajouter 10 ml d'alcool n-amylique pour analyse et 0,5 g de NaHCO3 pour analyse et compléter avec de l'eau à 1 000 ml.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'about $103' ->

Date index: 2022-08-26
w