Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
4-play
Analyse play productions
Clutch performance
Clutch play
Conduct background research for plays
Conduct historical research for plays
Confer about plays
Crime of violence
Decisive play
Deliberate about plays
Discuss plays
Four-play
Game-winning play
Hedayah
International Center for CVE
Key performance
Key play
Quadri-play
Quadruple play
Quadruple play service
Research background information for play development
Research for play development
Research play productions
Rock in play
Rock that remains in play
Rock that stays in play
Rough play
Stone in play
Stone that remains in play
Stone that stays in play
Study play productions
Study plays
Talk about plays
Victory-rapping play
Victory-winning play
Violent crime
Violent offence
Violent play
Winning play

Traduction de «Violent play » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


conduct historical research for plays | research background information for play development | conduct background research for plays | research for play development

effectuer des recherches préliminaires pour des pièces de théâtre


research play productions | study plays | analyse play productions | study play productions

étudier des productions théâtrales


confer about plays | deliberate about plays | discuss plays | talk about plays

discuter des pièces


decisive play [ game-winning play | winning play | victory-winning play | victory-rapping play | key play | key performance | clutch play | clutch performance ]

jeu gagnant [ jeu de la victoire | jeu victorieux | jeu décisif | jeu clé | jeu opportun ]


rock in play [ stone in play | rock that remains in play | stone that remains in play | rock that stays in play | stone that stays in play ]

pierre en jeu [ pierre au jeu ]


Hedayah | Hedayah Centre of Excellence for Countering Violent Extremism | International Center for CVE | International Center of Excellence for Countering Violent Extremism

Centre Hedayah | centre international d'excellence pour la lutte contre l'extrémisme violent


Action Plan on the fight against violent extremism and radicalisation | Action Plan on the fight against violent extremism and radicalisation leading to terrorism

Lutte contre l'extrémisme violent et la radicalisation conduisant au terrorisme - Plan d'action


crime of violence | violent crime | violent offence

crime de sang


quadruple play | quadruple play service | quadri-play | four-play | 4-play

service quadruple | service quatre en un | quatre en un
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
They reiterate how the youth sector in cooperation with the education and other relevant sectors, can play a crucial role in an integrated and cross-sectoral approach to prevent violent radicalisation, in particular in its early stages, by

Elles réitèrent la manière dont le secteur de la jeunesse, en coopération avec le secteur éducatif et les autres secteurs concernés, peut jouer un rôle crucial dans le cadre d’une approche intégrée et transsectorielle destinée à lutter contre la radicalisation violente, en particulier durant ses premières phases, en:


The programme will include a first component to contribute to strengthening the capacity of state actors that play a key role in countering terrorism and violent extremism.

Le programme comportera un premier volet qui contribuera à renforcer les capacités des acteurs étatiques jouant un rôle essentiel dans la lutte contre le terrorisme et l'extrémisme violent.


The youth sector, in cooperation with the education sector and other relevant sectors and actors, can play a crucial role in an integrated and cross-sectoral approach in addressing violent radicalisation, in particular in its early stages, by supporting young people in their development and actions, promoting democratic and pluralistic principles, inclusion and active citizenship and targeting negative factors such as discrimination and a lack of prospects that influence young people’s lives.

Le secteur de la jeunesse, en coopération avec le secteur éducatif et les autres secteurs et acteurs concernés, peut jouer un rôle crucial dans le cadre d’une approche intégrée et transsectorielle destinée à lutter contre la radicalisation violente, en particulier durant ses premières phases, en accompagnant les jeunes dans leur épanouissement et leurs actions, en appuyant les principes démocratiques et pluralistes, l’inclusion, ainsi que la citoyenneté active, et en s’attaquant aux facteurs négatifs tels que la discrimination et l’absence de perspectives, qui influent sur la vie des jeunes.


30. Underlines that currently not all Member States have rules ensuring that retailers restrict the sale of violent games to adults, and calls for internet cafe owners to prevent children playing games which are rated for a higher age level in their cafes; refers to the Eurobarometer survey "Towards a safer use of the Internet for children in the EU - a parents' perspective" , published on 9 December 2008, that found that 3,2% of children aged between 6 and 17 access the internet in internet cafes without adult supervision; takes the view that a common approach towards severe sanctions for retailers and internet cafe owners is required ...[+++]

30. souligne qu'à l'heure actuelle, tous les États membres ne disposent pas de règles pour assurer que les détaillants réservent la vente de jeux violents aux adultes; demande aux propriétaires de cybercafés d'empêcher les enfants de jouer à des jeux qui sont destinés à une tranche d'âge plus élevée; fait état de l'enquête Eurobaromètre "Pour une utilisation plus sûre d'internet par les enfants dans l'UE – du point de vue des parents" , publiée le 9 décembre 2008, d'où il ressort que 3,2 % des enfants âgés de six à dix-sept ans ont accès à l'internet dans des cybercafés sans aucun contrôle parental; estime qu'une stratégie commune rel ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
30. Underlines that currently not all Member States have rules ensuring that retailers restrict the sale of violent games to adults, and calls for internet cafe owners to prevent children playing games which are rated for a higher age level in their cafes; refers to the Eurobarometer survey "Towards a safer use of the Internet for children in the EU - a parents' perspective", published on 9 December 2008, that found that 3,2% of children aged between 6 and 17 access the internet in internet cafes without adult supervision; takes the view that a common approach towards severe sanctions for retailers and internet cafe owners is required; ...[+++]

30. souligne qu'à l'heure actuelle, tous les États membres ne disposent pas de règles pour assurer que les détaillants réservent la vente de jeux violents aux adultes; demande aux propriétaires de cybercafés d'empêcher les enfants de jouer à des jeux qui sont destinés à une tranche d'âge plus élevée; fait état de l'enquête Eurobaromètre "Pour une utilisation plus sûre d'internet par les enfants dans l'UE – du point de vue des parents", publiée le 9 décembre 2008, d'où il ressort que 3,2 % des enfants âgés de six à dix-sept ans ont accès à l'internet dans des cybercafés sans aucun contrôle parental; estime qu'une stratégie commune rela ...[+++]


30. Underlines that currently not all Member States have rules ensuring that retailers restrict the sale of violent games to adults, and calls for internet cafe owners to prevent children playing games which are rated for a higher age level in their cafes; refers to the Eurobarometer survey "Towards a safer use of the Internet for children in the EU - a parents' perspective" , published on 9 December 2008, that found that 3,2% of children aged between 6 and 17 access the internet in internet cafes without adult supervision; takes the view that a common approach towards severe sanctions for retailers and internet cafe owners is required ...[+++]

30. souligne qu'à l'heure actuelle, tous les États membres ne disposent pas de règles pour assurer que les détaillants réservent la vente de jeux violents aux adultes; demande aux propriétaires de cybercafés d'empêcher les enfants de jouer à des jeux qui sont destinés à une tranche d'âge plus élevée; fait état de l'enquête Eurobaromètre "Pour une utilisation plus sûre d'internet par les enfants dans l'UE – du point de vue des parents" , publiée le 9 décembre 2008, d'où il ressort que 3,2 % des enfants âgés de six à dix-sept ans ont accès à l'internet dans des cybercafés sans aucun contrôle parental; estime qu'une stratégie commune rel ...[+++]


13. Notes that, whilst violence in video games does not automatically lead to violent behaviour, some experts are however of the opinion that long-term exposure to scenes of brutality in video games may have a negative impact on people playing these games, potentially leading to violent behaviour; notes, therefore, that a precautionary approach should be taken when considering the impact of games on behaviour, and especially on that of young children;

13. observe que, même si la violence présente dans les jeux vidéo n'engendre pas automatiquement un comportement violent, certains chercheurs estiment que l'exposition, pendant une longue durée, à des scènes de violence peut avoir des incidences néfastes sur les personnes qui jouent à ces jeux, et éventuellement induire un comportement violent; observe par conséquent que le respect du principe de précaution s'impose au stade de l'évaluation des incidences des jeux sur le comportement, et plus particulièrement sur celui des jeunes enf ...[+++]


13. Notes that, whilst violence in video games does not automatically lead to violent behaviour, some experts are however of the opinion that long-term exposure to scenes of brutality in video games may have a negative impact on people playing these games, potentially leading to violent behaviour; notes, therefore, that a precautionary approach should be taken when considering the impact of games on behaviour, and especially on that of young children;

13. observe que, même si la violence présente dans les jeux vidéo n'engendre pas automatiquement un comportement violent, certains chercheurs estiment que l'exposition, pendant une longue durée, à des scènes de violence peut avoir des incidences néfastes sur les personnes qui jouent à ces jeux, et éventuellement induire un comportement violent; observe par conséquent que le respect du principe de précaution s'impose au stade de l'évaluation des incidences des jeux sur le comportement, et plus particulièrement sur celui des jeunes enf ...[+++]


5. Broadly based policies to promote peace and to prevent, manage and resolve violent conflicts shall play a prominent role in this dialogue, as shall the need to take full account of the objective of peace and democratic stability in the definition of priority areas of cooperation.

5. Les politiques générales visant à promouvoir la paix ainsi qu'à prévenir, gérer et résoudre les conflits violents, occupent une place importante dans ce dialogue, tout comme la nécessité de prendre pleinement en considération l'objectif de la paix et de la stabilité démocratique lors de la définition des domaines prioritaires de la coopération.


5. Broadly based policies to promote peace and to prevent, manage and resolve violent conflicts shall play a prominent role in this dialogue, as shall the need to take full account of the objective of peace and democratic stability in the definition of priority areas of cooperation.

5. Les politiques générales visant à promouvoir la paix ainsi qu'à prévenir, gérer et résoudre les conflits violents, occupent une place importante dans ce dialogue, tout comme la nécessité de prendre pleinement en considération l'objectif de la paix et de la stabilité démocratique lors de la définition des domaines prioritaires de la coopération.


w