Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
General secondary school teacher
High school religious studies teacher
ICT teacher secondary school
Philosophical studies teacher in secondary school
Philosophy teacher
Philosophy teacher secondary school
RE teacher in secondary school
Religious education teacher secondary school
Secondary school RE teacher
Secondary school computing teacher
Secondary school teacher of philosophy
Secondary school teacher training course
Teacher of ICT in secondary schools
Teacher-adviser
Training course for secondary school teachers

Traduction de «Secondary school computing teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
high school information and communication technology teacher | secondary school computing teacher | ICT teacher secondary school | teacher of ICT in secondary schools

professeur d’informatique | professeur d’informatique/professeure d’informatique | professeure d’informatique


RE teacher in secondary school | secondary school RE teacher | high school religious studies teacher | religious education teacher secondary school

professeur de religion protestante | professeur de religion protestante/professeure de religion protestante | professeur de religion orthodoxe | professeur de religion/professeure de religion


philosophical studies teacher in secondary school | philosophy teacher | philosophy teacher secondary school | secondary school teacher of philosophy

professeur de philosophie | professeur de philosophie/professeure de philosophie | professeure de philosophie


secondary school teacher training course | training course for secondary school teachers

formation des professeurs de l'enseignement secondaire


general secondary school teacher

professeur d'enseignement général de collège | PEGC [Abbr.]


teacher-adviser(secondary school)

professeur-surveillant(du cycle secondaire)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The ratio of students to on-line computers is steadily improving but there is cause for concern regarding ICT training of teachers since nearly half of all secondary school teachers have still not received any training even though the use of computers by teachers is steadily rising. In general, there is little attention on the gender dimension of lifelong learning, and especially on e-learning.

Le rapport étudiants/ordinateurs connectés s'améliore de manière constante, mais la formation des enseignants en TIC est source de préoccupation car près de la moitié de l'ensemble des enseignants du secondaire n'a encore reçu aucune formation, même si l'utilisation des ordinateurs par les enseignants est en hausse constante. D'une façon générale, la dimension du genre dans l'éducation et la formation tout au long de la vie, et en particulier l'e-learning, ne retiennent guère l'attention.


[17] The Barcelona European Council also requested to develop digital literacy through the generalisation of an Internet and computer user's certificate for secondary school pupils and to undertake a feasibility study to identify options for helping secondary schools to establish or enhance an internet twinning link with a partner school elsewhere in Europe (paragraph 44).

[17] À Barcelone, le Conseil européen a également demandé de développer «une culture numérique», par la «généralisation d'un brevet informatique et Internet pour les élèves du secondaire». Il a également demandé à la Commission de «réaliser une étude de faisabilité visant à définir des solutions possibles pour aider les établissements d'enseignement secondaire à établir ou développer, par l'intermédiaire d'Internet, un lien de jumelage avec un établissement partenaire ailleurs en Europe» (paragraphe 44).


In secondary schools, including both lower secondary and upper secondary levels, there were 3.6 million teachers, of which 64% (2.3 million) were female.

Dans les établissements du secondaire, qui incluent tant le premier cycle que le deuxième cycle de l'enseignement secondaire, on comptait 3,6 millions d'enseignants, dont 64% (2,3 millions) étaient des femmes.


World Teachers' Day - Women teachers largely over-represented in primary education in the EU - Almost 40% of secondary school teachers had reached the age of 50 // Brussels, 4 October 2016

Journée mondiale des enseignants - Dans l'UE, les enseignantes sont largement surreprésentées dans le niveau primaire - Quasiment 40% des enseignants du secondaire ont atteint 50 ans // Bruxelles, le 4 octobre 2016


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
strengthening of primary and intermediate level education through provision of teaching and learning materials, for over 15,000 schools, furniture for 3,000 primary schools, and comprehensive rehabilitation of 150 schools. training of 50,000 primary school teachers and 30,000 secondary school teachers.

renforcement des systèmes d’enseignement primaire et intermédiaire grâce à la fourniture de matériel scolaire et didactique à plus de 15 000 écoles, à la fourniture de mobilier à 3 000 écoles primaires et à la réhabilitation en profondeur de 150 écoles ; formation de 50 000 enseignants pour le réseau primaire et de 30 000 enseignants pour le réseau secondaire.


20% of teachers in Finland have basic skills and in England 68% of primary school teachers and 66% of secondary school teachers were confident about their capabilities.

En Finlande, 20 % des enseignants disposent des compétences de base. En Angleterre, 68 % des enseignants du primaires et 66 % des enseignants du secondaire seraient confiants dans leur capacités.


The Commission has identified the following Community priorities; improved teacher training; closer links between education and economic development; the fight against under-achievement; greater emphasis on the school's role in guiding and counselling young people; promoting equal opportunities for girls and boys; and closer cooperation between parents and (secondary) ...[+++]

La Commission dégage les priorités suivantes au plan communautaire : mieux préparer les enseignants à leurs nouvelles responsabilités, rapprocher l'éducation et le développement économique, lutter contre l'échec scolaire, renforcer le rôle de l'école dans le processus d'orientation des jeunes, promouvoir l'égalité de chances entre filles et garçons et renforcer le partenariat entre les parents et les écoles secondaires.


w