Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ASEH
Assistant superintendent of schools
Associate superintendent of schools
Craft School Richmont
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
Deputy superintendent of schools
ISA
International Schools Association
Play Schools Association
Richmont
Richmont Bakery School
SSSA
Schools associate superintendent
Schools deputy superintendent
Surusilakivik Play School
Swiss Hotel Schools Association
Swiss Ski School Association

Traduction de «Play Schools Association » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


assistant superintendent of schools [ schools associate superintendent | associate superintendent of schools | schools deputy superintendent | deputy superintendent of schools ]

surintendant adjoint d'écoles [ surintendante adjointe d'écoles ]




Management Committee of the Alain Poher Crèche-Play School

Comité de gestion de la crèche-garderie d'enfants Alain Poher


International Schools Association

Association des écoles internationales


International Schools Association | ISA [Abbr.]

Association des écoles internationales | ISA [Abbr.]


Swiss Ski School Association [ SSSA ]

Association des Ecoles Suisses de Ski [ AESS ]


Swiss Hotel Schools Association [ ASEH ]

Association Suisse des Ecoles Hôtelières [ ASEH ]


Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherished personal goal, retirement). Individual predisposition or vulnerability ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou de crise au cours du développement (scolarisation, naissance d'un enfant, échec dans la poursuite d'un but important, mise à la retraite). La prédisposition et la vulnérabilité individuelles jouent un rôle imp ...[+++]


Craft School and Research laboratory of the Swiss Bakery and Confectionery Masters Association | Craft School Richmont | Richmont | Richmont Bakery School

Ecole professionnelle et laboratoire d'essais de l'Association suisse des patrons boulangers-pâtissiers | Ecole professionnelle Richmont | Ecole Richmont | Richmont
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Schools have an important role to play, as well as many different associations.

Les écoles ont un important rôle à jouer, ainsi que de nombreuses associations différentes.


This governance support programme for Algeria is directly linked to the priorities defined by the Algerian Government, the objective being to provide support to the organisations that play a major role in the governance of the country (for example, the two houses of Parliament, the Anti-Corruption Office, the Court of Auditors, a journalism school and the bar association).

Ce programme d’appui à la gouvernance en Algérie est en lien direct avec les priorités mises en avant par le gouvernement algérien et a pour objectif d’intervenir en soutien à des organismes qui jouent un rôle important dans la gouvernance du pays (par exemple les deux chambres du Parlement, l'Office de lutte contre la Corruption, la Cour des comptes, une école de journalistes, le barreau).


Churches, synagogues, mosques, temples and their NGO's, schools and associations are bringing, at local level, persons together. They can, also therefore, play an important role in improving understanding and mutual learning between generations"

Les églises, les synagogues, les mosquées, les temples, ainsi que leurs écoles, associations et ONG, non seulement permettent de rapprocher et de réunir les citoyens au niveau local, mais peuvent aussi largement contribuer à améliorer la compréhension et l’apprentissage mutuels entre les générations».


45. Recognises the vital social and cultural role that sport clubs and associations are able to play in their local and national communities; considers that schools, training centres, sport clubs and associations should be more involved in various forms of engagement and participation of the local population through a better social dialogue, preferably initiated by local authorities (health, social affairs and education departments); calls for attention to be focused in ...[+++]

45. reconnaît le rôle social et culturel essentiel que peuvent jouer les clubs de sport et les associations sportives au sein des communautés locales et nationales; estime que les écoles, les centres d'entraînement, les clubs de sport et les associations sportives devraient être davantage impliqués dans diverses formes d'engagement et de participation de la population locale à travers un meilleur dialogue social, engagé de préférence par les autorités locales (de la santé, des affaires sociales et de l'éducation); appelle toutefois à la vigilance afin de garantir que les clubs de sport fonctionnent conformément aux idéaux sportifs et s ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
45. Recognises the vital social and cultural role that sport clubs and associations are able to play in their local and national communities; considers that schools, training centres, sport clubs and associations should be more involved in various forms of engagement and participation of the local population through a better social dialogue, preferably initiated by local authorities (health, social affairs and education departments); calls for attention to be focused in ...[+++]

45. reconnaît le rôle social et culturel essentiel que peuvent jouer les clubs de sport et les associations sportives au sein des communautés locales et nationales; estime que les écoles, les centres d'entraînement, les clubs de sport et les associations sportives devraient être davantage impliqués dans diverses formes d'engagement et de participation de la population locale à travers un meilleur dialogue social, engagé de préférence par les autorités locales (de la santé, des affaires sociales et de l'éducation); appelle toutefois à la vigilance afin de garantir que les clubs de sport fonctionnent conformément aux idéaux sportifs et s ...[+++]


3. Recognises the vital social and cultural role that sport clubs and associations are able to play in their local and national communities; considers that schools, training centres, sport clubs and associations should be more involved in various forms of engagement and participation of the local population through a better social dialogue, preferably initiated by local authorities (health, social affairs and education departments); asks for attention to be focused in or ...[+++]

3. reconnaît le rôle social et culturel essentiel que peuvent jouer les clubs de sport et les associations sportives au sein des communautés locales et nationales; estime que les écoles, les centres d'entraînement, les clubs de sport et les associations sportives devraient être davantage impliqués dans diverses formes d'engagement et de participation de la population locale à travers un meilleur dialogue social, engagé de préférence par les administrations locales (de la santé, des affaires sociales, de l'éducation); appelle toutefois à la vigilance afin de garantir que les clubs de sport fonctionnent conformément aux idéaux sportifs e ...[+++]


45. Recognises the vital social and cultural role that sport clubs and associations are able to play in their local and national communities; considers that schools, training centres, sport clubs and associations should be more involved in various forms of engagement and participation of the local population through a better social dialogue, preferably initiated by local authorities (health, social affairs and education departments); asks for attention to be focused in o ...[+++]

45. reconnaît le rôle social et culturel essentiel que peuvent jouer les clubs de sport et les associations sportives au sein des communautés locales et nationales; estime que les écoles, les centres d'entraînement, les clubs de sport et les associations sportives devraient être davantage impliqués dans diverses formes d'engagement et de participation de la population locale à travers un meilleur dialogue social, engagé de préférence par les administrations locales (de la santé, des affaires sociales, de l'éducation); appelle toutefois à la vigilance afin de garantir que les clubs de sport fonctionnent conformément aux idéaux sportifs ...[+++]


How can deaf, blind or paraplegic children attend lessons in downtrodden state schools, play etc. when specialists say that even special books are needed for blind and deaf children? No one dared to apply these measures in England, because there was a huge reaction from universities, associations of the disabled etc.

Comment le sourd ou l’aveugle, mais aussi le paraplégique, pourraient-ils suivre les cours dans des écoles publiques dévaluées, comment pourraient-ils jouer, etc., quand les spécialistes disent que même les livres doivent être conçus expressément pour les aveugles et les sourds.


In 1995 she became chairperson of the International Centre for the Advancement of Community Based Rehabilitation, associated with the School of Rehabilitation Therapy at Queen's University. The part she plays in the development of the centre contributes beyond measure to raising the profile of disability issues internationally, enhancing the leadership role both Queen's and Canada are playing in community development.

En 1995, elle est devenue présidente du International Centre for the Advancement of Community-Based Rehabilitation, organisme associé à la School of Rehabilitation Therapy de l'Université Queen's. Le rôle qu'elle joue dans le développement du Centre contribue incommensurablement à valoriser davantage à l'échelle internationale les questions relatives aux personnes handicapées, rehaussant ainsi le rôle de premier plan que l'Université Queen's et le Canada exercent dans le développement communautaire.


In the whole public school system in terms of physical fitness education, what role can your association play to resolve this age-old problem?

Quel rôle votre regroupement peut-il jouer pour résoudre ce problème sempiternel dans le système des écoles publiques?


w