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Communicate using non-verbal language
Communicate verbally in Arabic
Communicate via non-verbal language
Communicating using non-verbal language
Comprehend non-verbal forms of communication
Interact verbally in Arabic
Interacting verbally in Arabic
Interpret customer non-verbal communication
Interpret non-verbal communication used by customers
Use body language
Verb phrase
Verbal ability
Verbal cluster
Verbal communication
Verbal group
Verbal skills
Verbally interact in Arabic

Vertaling van "Non-verbal communication aid " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
interpret non-verbal communication used by customers | observe and understand non-verbal methods of communication | comprehend non-verbal forms of communication | interpret customer non-verbal communication

interpréter la communication non verbale des clients




communicating using non-verbal language | use body language | communicate using non-verbal language | communicate via non-verbal language

communiquer en employant un langage non verbal


communicate verbally in Arabic | verbally interact in Arabic | interact verbally in Arabic | interacting verbally in Arabic

interagir verbalement en arabe | s'exprimer oralement en arabe


verb phrase | verbal cluster | verbal group

syntagme verbal


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The secondary benefits may be varied and include increased confidence in emergency service provision, reduced stress, decreased reliance on verbal communication and reduced traffic congestion [16].

Les avantages secondaires sont divers et peuvent comprendre une confiance accrue dans les services d'urgence, une réduction du stress, une moindre dépendance vis-à-vis des communications verbales et une réduction des encombrements de circulation [16].


4.3.1. Manual signals shall only be used when verbal communication is not possible with respect to technical/servicing communication signals.

4.3.1. On n’utilisera les signaux manuels techniques/de service que lorsque des communications vocales ne sont pas possibles.


‘food information’ means information concerning a food and made available to the final consumer by means of a label, other accompanying material, or any other means including modern technology tools or verbal communication.

a) «information sur les denrées alimentaires»: toute information concernant une denrée alimentaire transmise au consommateur final sur une étiquette, dans d’autres documents accompagnant cette denrée ou à l’aide de tout autre moyen, y compris les outils de la technologie moderne ou la communication verbale.


Uses a range of means of communication (in person, phone and e-mail) including non-verbal communication, adapted to the local context and the situation.

Utiliser différents moyens de communication (de vive voix, par téléphone et par courrier électronique), entre autres la communication non verbale, en fonction du contexte et de la situation de l'endroit.


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(a)‘food information’ means information concerning a food and made available to the final consumer by means of a label, other accompanying material, or any other means including modern technology tools or verbal communication.

«information sur les denrées alimentaires» : toute information concernant une denrée alimentaire transmise au consommateur final sur une étiquette, dans d’autres documents accompagnant cette denrée ou à l’aide de tout autre moyen, y compris les outils de la technologie moderne ou la communication verbale.


COST 2102 Cross-Modal Analysis of Verbal and Non-Verbal Communication (IT Proposal)

COST 2102 Cross-Modal Analysis of Verbal and Non-Verbal Communication (proposition IT)


"The main objective of the Action is to develop an advanced acoustical, perceptual and psychological analysis of verbal and non-verbal communication signals originating in spontaneous face-to-face interaction, in order to identify algorithms and automatic procedures capable of identifying the human emotional states.

"L'objectif principal de cette action est de mettre au point une analyse avancée sur le plan acoustique, perceptif et psychologique des signaux de communication verbale et non verbale qui apparaissent dans l'interaction face-à-face spontanée, afin d'identifier des algorithmes et des procédures automatiques capables de reconnaître les états émotions humains.


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