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Middle office analyst
Middle office junior manager
Middle office regulatory reform analyst
Senior analyst - control

Vertaling van "Middle office regulatory reform analyst " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
middle office regulatory reform analyst | senior analyst - control | middle office analyst | middle office junior manager

analyste middle-office


36. Expresses concern about the state of the Ukrainian economy and the overall financial situation of the country; takes note of the mild progress reported on the stabilisation of economic performance; commends the landmark debt-relief deal reached by Ukraine with its creditors in September 2015; recalls that the international community, in particular the EU, European-based international financial institutions, the IMF and individual country donors, have pledged an unprecedented amount of around EUR 20 billion; its disbursement needs to be strictly linked to tangible progress in reform ...[+++]

36. se déclare préoccupé par l’état de l’économie ukrainienne et la situation financière générale du pays; prend acte des légers progrès relevés en termes de stabilisation des résultats économiques; se félicite de l’accord décisif conclu en septembre 2015 par l’Ukraine avec ses créanciers en vue de l'allégement de sa dette; rappelle que la communauté internationale, et en particulier l’Union européenne, les institutions financières internationales établies en Europe, le FMI et les pays donateurs individuels, s'est engagée à verser un montant sans précédent de quelque 20 milliards d’euros; ce versement doit être strictement lié à des progrès tangibles dans la mise en œuvre ...[+++]


(a) As Director of the Regulatory Impact Unit at the Cabinet Office, I was involved in a collective process by Member States in 2001,that helped to build a consensus that Impact Assessment procedures should be adopted by the Commission as part of their governance reforms.

(a) En tant que directeur de l'unité "incidence réglementaire" au cabinet du premier ministre, j'ai pris part au processus collectif engagé par les États membres en 2001 et qui a permis de parvenir à un consensus selon lequel les procédures d'évaluation d'impact devraient être adoptées par la Commission dans le cadre de leurs réformes de la gouvernance.


23. Calls on the Member States to provide sufficient guidance for companies at national level; highlights as a best practice "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations: a basic guide for business" published by the UK Department for Business, Enterprise Regulatory Reform in association with the UK Office of Fair Trading;

23. demande aux États membres de prévoir des orientations suffisantes pour les entreprises au niveau national; considère comme meilleure pratique le guide intitulé "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations : a basic guide for business" publié par le ministère britannique des entreprises et de la réforme réglementaire en association avec l'Office britannique du commerce équitable;


23. Calls on the Member States to provide sufficient guidance for companies at national level; highlights as a best practice "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations: a basic guide for business" published by the UK Department for Business, Enterprise Regulatory Reform in association with the UK Office of Fair Trading;

23. demande aux États membres de prévoir des orientations suffisantes pour les entreprises au niveau national; considère comme meilleure pratique le guide intitulé "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations : a basic guide for business" publié par le ministère britannique des entreprises et de la réforme réglementaire en association avec l'Office britannique du commerce équitable;


23. Calls on Member States to provide sufficient guidance for companies at national level; highlights as a best practice "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations: a basic guide for business" published by the UK Department for Business, Enterprise Regulatory Reform in association with the UK Office of Fair Trading;

23. demande aux États membres de prévoir des orientations suffisantes pour les entreprises au niveau national; considère comme meilleure pratique le guide intitulé "Consumer Protection from Unfair Trading Regulations : a basic guide for business" publié par le ministère britannique des entreprises et de la réforme réglementaire en association avec l'Office britannique du commerce équitable;


The methodology is the product of a joint initiative on regulatory reform launched at the beginning of last year by the four Presidencies-in-Office in 2004 and 2005 (Ireland, the Netherlands, Luxembourg and the United Kingdom) with a view to improving the competitiveness of European industry.

La méthodologie résulte d'une initiative conjointe sur la réforme réglementaire lancée au début de l'an dernier par les quatre présidences en exercice en 2004 et 2005 (Irlande, Pays-Bas, Luxembourg et Royaume-Uni) en vue d'améliorer la compétitivité de l'industrie européenne.




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Date index: 2025-10-16
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