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CRM
Client Services Section
Clientele
Clients
Customer management
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customers
Marketing and Client Services Section
Relationship marketing

Vertaling van "Marketing and Client Services Section " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Marketing and Client Services Section

Section du marketing et des services à la clientèle


Client Services Section

Section des services aux clients


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

clientèle [ gestion de la clientèle | gestion de la relation client | GRC | relation avec la clientèle | satisfaction de la clientèle ]


Chief, Client Services and Liaison Section

Chef, Section des services aux clients et de la liaison
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I. whereas the tourism industry in Europe faces a number of new challenges, among them the digitisation of distribution channels, the development of the new sharing economy sector, increasing competition from emerging, less expensive third-market destinations, changing consumer behaviour, the transition to an experience economy, the demand for quality client service, the need to attract and retain skilled staff, demographic change ...[+++]

I. considérant que l'industrie du tourisme en Europe affronte nombre de défis nouveaux, dont la numérisation des canaux de distribution, le développement du nouveau secteur de l'économie du partage, la concurrence croissante de destinations moins coûteuses d'économies émergentes, l'évolution du comportement des consommateurs, le passage à une économie de l'expérience, la demande de services au client de qualité, la nécessité d'attirer et de conserver du personnel qualifié, l'évolution démographique et le caractère saisonnier;


The Ontario Tender Fruit Producers’ Marketing Board, pursuant to sections 3Footnote and 4 of the Ontario Tender Fruit Order made by Order in Council P.C. 1979-2538 of September 20, 1979Footnote , hereby makes the annexed Regulations respecting the service charge imposed on certain persons engaged in the marketing in interprovincial and export trade of fresh fruit produced in Ontario.

En vertu des articles 3Note de bas de page et 4 du Décret sur les fruits tendres de l’Ontario, pris par le décret C.P. 1979-2538 du 20 septembre 1979Note de bas de page l’Office dit The Ontario Tender Fruits Producers’ Marketing Board prend le Règlement concernant les droits de service imposés à certaines personnes qui s’adonnent au placement des fruits tendres produits en Ontario sur le marché interprovincial et dans le commerce d’expor ...[+++]


The parties are both active through their subsidiaries in advertising, marketing and communication services, including so-called marketing communication services ("MCS") – that is to say the "creative" side of advertising, involving the developments of advertising campaigns – and media buying services ("MBS") – which include purchasing advertising space in the media on a client's behalf – in many European countries and worldwide.

Les parties sont toutes deux actives, par l’intermédiaire de leurs filiales, dans le secteur des services de publicité, de marketing et de communication, notamment dans le secteur dit des services de communication commerciale, qui correspond au volet «créatif» de la publicité et couvre notamment la conception de campagnes publicitaires, et dans le secteur des servi ...[+++]


costs and associated charges related to both investment or ancillary services and any investment product, structured deposit or financial instruments recommended or marketed to clients .

les coûts et frais liés concernant tant les services d'investissement ou les services auxiliaires que tout produit d'investissement, dépôt structuré ou instrument financier recommandé ou commercialisé auprès des clients .


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67. Believes that the CSF should not be limited to focusing on research-driven or technology-based innovation alone, but that it should support different sources of innovation; points out that many companies – especially SMEs – use other sources of innovation such as clients, markets, users and, not least, employees, and that this form of innovation is often of a more practical nature and is focused on solving specific problematic issues related to processes, ...[+++]

67. estime que le CSC ne doit pas s'intéresser uniquement à l'innovation reposant sur la recherche et la technologie, mais étendre son soutien à différentes sources d'innovation; souligne que de nombreuses entreprises - en particulier des PME - ont recours à d'autres sources d'innovation, telles que les clients, les marchés, les usagers et, surtout, leurs employés, et que ce type d'innovation est souvent plus pratique et axé sur la résolution de problèmes spécifiques liés aux procédés, aux services ...[+++]


67. Believes that the CSF should not be limited to focusing on research-driven or technology-based innovation alone, but that it should support different sources of innovation; points out that many companies – especially SMEs – use other sources of innovation such as clients, markets, users and, not least, employees, and that this form of innovation is often of a more practical nature and is focused on solving specific problematic issues related to processes, ...[+++]

67. estime que le CSC ne doit pas s'intéresser uniquement à l'innovation reposant sur la recherche et la technologie, mais étendre son soutien à différentes sources d'innovation; souligne que de nombreuses entreprises - en particulier des PME - ont recours à d'autres sources d'innovation, telles que les clients, les marchés, les usagers et, surtout, leurs employés, et que ce type d'innovation est souvent plus pratique et axé sur la résolution de problèmes spécifiques liés aux procédés, aux services ...[+++]


67. Believes that the CSF should not be limited to focusing on research-driven or technology-based innovation alone, but that it should support different sources of innovation; points out that many companies – especially SMEs – use other sources of innovation such as clients, markets, users and, not least, employees, and that this form of innovation is often of a more practical nature and is focused on solving specific problematic issues related to processes, ...[+++]

67. estime que le CSC ne doit pas s'intéresser uniquement à l'innovation reposant sur la recherche et la technologie, mais étendre son soutien à différentes sources d'innovation; souligne que de nombreuses entreprises - en particulier des PME - ont recours à d'autres sources d'innovation, telles que les clients, les marchés, les usagers et, surtout, leurs employés, et que ce type d'innovation est souvent plus pratique et axé sur la résolution de problèmes spécifiques liés aux procédés, aux services ...[+++]


creating an open European market for rail services, setting up a common framework for rail safety and interoperability, taking measures in order to improve international services, including their quality, developping the trans-European rail network, in particular cross-border sections on major European routes.

créer un marché européen ouvert des services ferroviaires, établir un cadre commun pour la sécurité et l’interopérabilité ferroviaires, prendre des mesures propres à améliorer les services internationaux, y compris leur qualité, développer le réseau ferroviaire transeuropéen, notamment les tronçons transfrontaliers sur les grands axes européens.


The new Postal Services Directive requires Member States to open up substantial additional sections of the market to competition from 2003 and 2006, and defines further steps to be taken later towards the completion of the Internal Market for postal services.

La nouvelle directive sur les services postaux requiert des États membres qu'ils ouvrent d'importants segments supplémentaires du marché à la concurrence à partir de 2003 et 2006 et définit les futures étapes de l'achèvement du marché intérieur des services postaux.


Sections 3 provides clarification on the application of competition and Single Market rules to services of general interest.

La section 3 apporte des clarifications sur l'application des règles de concurrence et des règles relatives au marché unique aux services d'intérêt général.




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Date index: 2023-11-27
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