Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistant import export manager in office furniture
Corporate information systems officer
Executive secretary
Head of a department
Head of an office
Import export manager in office furniture
Information manager
Manager of a department
Manager of an office
Office management
Office services
Recycling officer
Secretarial staff
Secretary
Senior export manager in office furniture
Waste diversion manager
Waste management officer
Waste recycling officer

Vertaling van "Information management officer " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
assistant import export manager in office furniture | international trade compliance manager in office furniture | import export manager in office furniture | senior export manager in office furniture

responsable import-export meubles de bureau | responsable import-export mobilier de bureau


graduate import manager in office machinery and equipment | trainee import manager in office machinery and equipment | import export manager in office machinery and equipment | senior import manager in office machinery and equipment

responsable import-export de machines et équipements de bureau


waste diversion manager | waste recycling officer | recycling officer | waste management officer

responsable service gestion des déchets


head of a department | head of an office | manager of a department | manager of an office

titulaire d'un bureau | titulaire d'un service


corporate information systems officer | information manager

chef du service des communications


Advisory Committee on Programme Management for Information Analysis Office

Comité consultatif en matière de gestion du programme Bureau d'analyse de l'information


secretarial staff [ executive secretary | secretary | Office management(ECLAS) | Office services(STW) ]

personnel de secrétariat [ secrétaire | secrétaire de direction ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
10. Notes that the Commission’s Internal Audit Service (IAS), together with the Office’s Internal Audit Function, carried out a full risk assessment in 2013 with regard to the organisation’s process landscape, covering administrative, financial, IT and operational dimensions of the Office’s activities; acknowledges that following the audit, the report on the outcome of the risk assessment exercise, including a “Strategic Internal Audit Plan 2014 – 2016”, was presented to the Office’s Management Board; the report identified recruitme ...[+++]

10. note que le service d'audit interne de la Commission, en collaboration avec la fonction d'audit interne de l'Office, a réalisé en 2013 une analyse complète des risques liés au fonctionnement de l'organisation, traitant les aspects administratifs, financiers, informatiques et opérationnels des activités de l'Office; constate qu'à la suite de l'audit, le rapport sur le bilan de l'analyse des risques, dont un plan stratégique d'audit interne pour la période 2014-2016, a été présenté au conseil d'administration de l'Office; que, selon le rapport, le recrutement, la gestion des parties prenantes, les marchés publics et la gestion des do ...[+++]


10. Notes that the Commission’s Internal Audit Service (IAS), together with the Office’s Internal Audit Function, carried out a full risk assessment in 2013 with regard to the organisation’s process landscape, covering administrative, financial, IT and operational dimensions of the Office’s activities; acknowledges that following the audit, the report on the outcome of the risk assessment exercise, including a “Strategic Internal Audit Plan 2014 – 2016”, was presented to the Office’s Management Board; the report identified recruitme ...[+++]

10. note que le service d'audit interne de la Commission, en collaboration avec la fonction d'audit interne de l'Office, a réalisé en 2013 une analyse complète des risques liés au fonctionnement de l'organisation, traitant les aspects administratifs, financiers, informatiques et opérationnels des activités de l'Office; constate qu'à la suite de l'audit, le rapport sur le bilan de l'analyse des risques, dont un plan stratégique d'audit interne pour la période 2014-2016, a été présenté au conseil d'administration de l'Office; que, selon le rapport, le recrutement, la gestion des parties prenantes, les marchés publics et la gestion des do ...[+++]


55. Welcomes the improvements in the management of the information offices, where in particular financial management seems to have improved according to information given by the Internal Auditor during the hearing of the competent committee held on 20 January 2009; underlines the importance of the new mission statement of Parliament's information offices, improving their visibility and accessibility for citizens;

55. accueille favorablement les améliorations de la gestion, notamment financière, des bureaux d'information, selon les informations données par l'auditeur interne lors de l'audition de la commission compétente le 20 janvier 2009; souligne l'importance du nouvel énoncé des missions des bureaux d'information du Parlement, améliorant leur visibilité et leur accessibilité pour les citoyens;


7. The authorising officer by delegation shall report to his institution on the performance of his duties in the form of an annual activity report together with financial and management information confirming that the information contained in the report presents a true and fair view except as otherwise specified in any reservations related to defined areas of revenue and expenditure.

7. L'ordonnateur délégué rend compte à son institution de l'exercice de ses fonctions sous la forme d'un rapport annuel d'activités, accompagné des informations financières et de gestion confirmant que les informations contenues dans le rapport donnent une image fidèle de la situation, sauf disposition contraire dans une réserve formulée en liaison avec des domaines précis de recettes et de dépenses.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
15. Recalls that the Court itself has called upon all Institutions to provide a more global analysis of budgetary management which highlights and explains trends over time in expenditure and the funding of major capital items and which offers key measures of economy and efficiency ; welcomes therefore the Court's willingness to make available to the discharge authority management information on its performance and the annual activity reports of the authorising officers by delega ...[+++]

15. rappelle que la Cour elle-même a invité toutes les institutions à fournir une analyse plus globale de la gestion budgétaire soulignant et expliquant les orientations des dépenses au fil du temps ainsi que le financement des principaux éléments du patrimoine, et présentant des indicateurs clés en matière d'économie et d'efficience ; se félicite dès lors de ce que la Cour soit disposée à fournir à l'autorité de décharge une information en matière de gesti ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Information management officer' ->

Date index: 2021-04-26
w