Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Document management
Documentation management
Maintenance of records
Unit 2B - Records Management and Central Archives

Vertaling van "Enterprise Document and Records Management " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
document management | documentation management | maintenance of records

gestion des documents | gestion des dossiers | tenue des dossiers


Unit 2B - Archives, Records and Documentation | Unit 2B - Records Management and Central Archives

Unite 2B - Archives, Records et Documentation | Unité 2B - Records Management et Archives centrales


Ex-ante control of procurement procedures and budgetary measures, sound financial inventory management (ELS system) and management of all budgetary records, supporting documents and documents relating to procurement procedures.

Assurer le contrôle ex ante des procédures de marché et de tous les actes budgétaires, de la bonne tenue de l’inventaire financier (ELS) et de la conservation de tous les actes budgétaires et pièces justificatives y afférentes et des documents relatifs aux procédures de passation de marchés.


With a view to facilitating access to one’s files and thus ensuring transparent information management, the Union’s administration should keep records of its incoming and outgoing mail, of the documents it receives and measures it takes, and establish an index of the recorded files.

En vue de faciliter l'accès des intéressés à leur dossier et, ce faisant, garantir la gestion transparente des informations, l'administration de l'Union devrait tenir un registre du courrier entrant et sortant, des documents reçus et des mesures prises ainsi qu'établir un index des fichiers enregistrés.


This activity aims to modernise the information management systems of the OPCW Verification Division by replacing these bespoke systems with an enterprise document management solution with contemporary capabilities.

Cette activité a pour objectif de moderniser les systèmes de gestion de l'information de la division de la vérification de l'OIAC en remplaçant ces systèmes faits sur mesure par un dispositif de gestion des documents doté de capacités modernes.


Audit activities shall include discussions with personnel, inspection of operating conditions and equipment and reviewing of records, written procedures and other relevant documentation, with the objective of evaluating the environmental performance of the activity being audited to determine whether it meets the applicable standards, regulations or environmental objectives and targets set and whether the system in place to manage e ...[+++]

Les activités d’audit incluent des entretiens avec le personnel, une inspection des conditions d’exploitation et des équipements, l’examen des registres, procédures écrites et autres documents pertinents, l’objectif étant d’évaluer les performances environnementales de l’activité qui fait l’objet de l’audit pour déterminer si elles correspondent aux normes et à la réglementation applicables ou aux objectifs environnementaux généraux et spécifiques qui ont été fixés, et si le système mis en place pour gérer les responsabilités environnementales est efficace et approprié. Il convient de déterminer l’efficacité de l’ensemble du s ...[+++]


3. When necessary, sub-registries shall be established, to be responsible for the internal management of EU TOP SECRET documents; they shall keep up-to-date records of the circulation of each document held on the Sub-Registry's charge.

3. En tant que de besoin, des bureaux d'ordre subordonnés sont créés afin d'assurer la gestion interne des documents TRÈS SECRET UE; ils tiennent à jour la situation de chacun des documents en circulation dont ils ont la charge.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Enterprise Document and Records Management' ->

Date index: 2025-09-11
w