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Answer an emergency call
Answer emergency calls
Answer incoming calls
Answering an incoming call
Answering incoming calls
Automatic telex answering service
Deal with incoming calls
Pick up emergency calls
Receptionist
Switchboard operator
Telephone answering service operator
Telephone switchboard operator
Telex with an automatic answering device

Traduction de «Call Answer Service » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
answering an incoming call | answering incoming calls | answer incoming calls | deal with incoming calls

répondre à des appels entrants


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

répondre à des appels d’urgence


automatic telex answering service | telex with an automatic answering device

télex à répondeur automatique


receptionist | switchboard operator | telephone answering service operator | telephone switchboard operator

standardiste
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Article 26 of Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users’ rights relating to electronic communications networks and services (Universal Service Directive) (2) requires that calls to the single European emergency call number 112 are answered appropriately and handled in a manner that is best suited to the national organisation of emergency systems, including the ...[+++]

L’article 26 de la directive 2002/22/CE du Parlement européen et du Conseil du 7 mars 2002 concernant le service universel et les droits des utilisateurs au regard des réseaux et services de communications électroniques (directive «service universel») (2) imposent que les appels dirigés vers le numéro d’appel d’urgence unique européen «112» reçoivent une réponse appropriée et soient acheminés jusqu’à leurs destinataires de la façon la mieux adaptée à l’organisation nationale des systèmes d’urgence (centres de réception des appels d’urgence).


Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users’ rights relating to electronic communications networks and services (Universal Service Directive) (2) requires Member States to ensure that calls to the number 112 are appropriately answered and handled, and that all end-users are able to call 112 free of charge.

La directive 2002/22/CE du Parlement européen et du Conseil du 7 mars 2002 concernant le service universel et les droits des utilisateurs au regard des réseaux et services de communications électroniques (directive «service universel») (2) demande aux États membres qu’ils veillent à ce que les appels adressés au numéro 112 reçoivent une réponse appropriée et soient acheminés de façon adéquate jusqu’à leurs destinataires et que tous les utilisateurs finals puissent appeler le 112 gratuitement.


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


e-Call // In-vehicle emergency call. e-calls originating from vehicles, based on E-112 structure with an accurate location and other safety-related information to be routed to the Public Service Answering Points

eCall // Service d'appel d'urgence embarqué. Basés sur la structure E-112, les appels « eCall » contiennent des informations précises sur le lieu de l'appel et sur d'autres facteurs liés à la sécurité qui sont transmises aux centres de réception des appels d'urgence.


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In cases where a vehicle is involved in an accident, an Emergency Call (e-Call) can be initiated automatically, and accurate vehicle location and additional safety-related information can be passed to the Public Service Answering Point (PSAP).

Lorsqu'un véhicule est impliqué dans un accident, la fonction d'appel d'urgence électronique (eCall) peut être activée automatiquement et l'emplacement exact du véhicule, accompagné d'autres informations liées à la sécurité, peut être communiqué au centre de réception des appels d'urgence (PSAP - Public Service Answering Point).




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'Call Answer Service' ->

Date index: 2021-08-01
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