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Automotive Crisis Group
Automotive industry
Automotive maintenance technician
Automotive mechanic
Automotive sector
Buy automotive equipment
EUCAR
European Council for Automotive R&D
Future of the Automotive Industry Interregional Group
Gain automotive equipment
Motor industry
PCV technician
Purchase automotive equipment
Purchasing automotive equipment
Vehicle technician

Vertaling van "Automotive mechanic " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
automotive mechanic | PCV technician | automotive maintenance technician | vehicle technician

technicien de véhicules | technicien de véhicules/technicienne de véhicules | technicienne de véhicules


Automotive Crisis Group | Future of the Automotive Industry Interregional Group | Interregional group on the Future of the Automotive Industry | Interregional Group on the Future of the Automotive Industry in our Territories

groupe «Crise automobile» | groupe interrégional «Avenir de l'industrie automobile» | groupe interrégional sur l’avenir de l’industrie automobile dans nos territoires


conduct negotiations with key stakeholders in automotive retail | undertake negotiations with key automotive retail industry stakeholders | negotiate with key automotive retail business stakeholders | negotiate with key stakeholders in the automotive retail sector

négocier avec les principaux intervenants du secteur de la vente au détail d'automobiles


buy automotive equipment | gain automotive equipment | purchase automotive equipment | purchasing automotive equipment

acheter des équipements automobiles


European Council for Automotive R&D | European Council for Automotive Research and Development | EUCAR [Abbr.]

Conseil européen pour la recherche et le développement dans le secteur automobile | Conseil européen pour la recherche et le développement dans le secteur de l'automobile | Conseil européen pour la recherche et le développement de l'industrie automobile | EUCAR [Abbr.]


automotive industry | automotive sector | motor industry

industrie automobile | secteur automobile | secteur de l'automobile


Therefore, both the smaller share of high tech industry in the EU and its relatively smaller RD intensity also explain the gap in the deployment of KETs between the EU and the US and Japan.[9] The EU however has strengths in some enabling high technologies due to its good research and industrial base. This is particularly true for the advanced materials that underpin the EU’s competitiveness in the chemical, automotive, mechanical engineering, aeronautics and space industries.

La part plus faible de l’industrie de la haute technologie dans l’UE et son intensité de RD relativement plus faible expliquent également l’écart dans le déploiement des technologies clés génériques entre, d’une part, l’UE et, d’autre part, les États-Unis et le Japon[9]. L’UE possède toutefois des atouts dans certaines hautes technologies génériques grâce à sa bonne base industrielle et de recherche. Cette observation s’applique en particulier aux matériaux avancés qui stimulent la compétitivité de l’UE dans l’industrie chimique, l’industrie automobile, la construction mécanique et les industries aéronautique et spatiale.


It also seeks to ensure that the European steel industry can compete globally and develop the next generation of steel products that are vital for other key European industries such as the automotive, construction, electronics, mechanical and electrical engineering industries.

Il cherche également à consolider l’industrie sidérurgique européenne afin qu’elle puisse faire face à la concurrence mondiale et développer la nouvelle génération de produits sidérurgiques, qui seront indispensables aux autres grandes industries européennes telles que l’automobile, le bâtiment, l’électronique et l’ingénierie mécanique et électrique.


It requires transdisciplinary work involving different areas of knowledge, such as geology, economics, environmental sciences, chemistry, mechanics and multiple industrial areas (construction, automotive, aerospace, machinery and equipment, and renewable energies).

elle requiert un travail transdisciplinaire associant différents domaines de la connaissance, tels que la géologie, l'économie, les sciences de l'environnement, la chimie, la mécanique et de multiples secteurs industriels (construction, automobile, aérospatiale, machines et équipement, énergies renouvelables).


Therefore, both the smaller share of high tech industry in the EU and its relatively smaller RD intensity also explain the gap in the deployment of KETs between the EU and the US and Japan.[9] The EU however has strengths in some enabling high technologies due to its good research and industrial base. This is particularly true for the advanced materials that underpin the EU’s competitiveness in the chemical, automotive, mechanical engineering, aeronautics and space industries.

La part plus faible de l’industrie de la haute technologie dans l’UE et son intensité de RD relativement plus faible expliquent également l’écart dans le déploiement des technologies clés génériques entre, d’une part, l’UE et, d’autre part, les États-Unis et le Japon[9]. L’UE possède toutefois des atouts dans certaines hautes technologies génériques grâce à sa bonne base industrielle et de recherche. Cette observation s’applique en particulier aux matériaux avancés qui stimulent la compétitivité de l’UE dans l’industrie chimique, l’industrie automobile, la construction mécanique et les industries aéronautique et spatiale.


Other initiatives, notably on the mechanical engineering and automotive sector, will soon follow.

D'autres projets suivront prochainement, notamment l'ingénierie mécanique et le secteur automobile.




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Date index: 2024-02-08
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