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ATA
Advertising Agency Print Production Association
Advertising Agency Production Club of New York
Advertising Typographers Association
Association of Swiss Advertising Agencies
EAAA
EANPC
EPA
European Association of Advertising Agencies
European Association of National Productivity Centres
European Productivity Agency
Southern California Advertising Agencies Association
WSAAA
Western States Advertising Agencies Association

Traduction de «Advertising Agency Print Production Association » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Advertising Agency Print Production Association

Advertising Agency Print Production Association


Advertising Typographers Association [ ATA | Advertising Agency Production Club of New York ]

Advertising Typographers Association [ ATA | Advertising Agency Production Club of New York ]


Western States Advertising Agencies Association [ WSAAA | Southern California Advertising Agencies Association ]

Western States Advertizing Agencies Association [ WSAAA | Southern California Advertising Agencies Association ]


European Association of Advertising Agencies | EAAA [Abbr.]

Association Européenne des Agences de Publicité | AEAP [Abbr.]


Association of Swiss Advertising Agencies

Union Suisse d'Agences-Conseils en Publicité | USC [Abbr.]


European Association of Advertising Agencies | EAAA [Abbr.]

Organisation européenne des agences de publicité


Association of Swiss Advertising Agencies

Union Suisse d'Agences-Conseils en Publicité [ USC ]


European Association of National Productivity Centres [ EANPC | EPA | European Productivity Agency ]

Association européenne des centres nationaux de productivité [ AEP | Agence européenne de productivité ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Our organization currently comprises the following advertising associations and media: The Outdoor Advertising Association of Canada; Canadian Magazine Publishers Association; CTV; Maclean Hunter; the Toronto Sun; and both the Institute of Canadian Advertising and the Association of Quebec Advertising Agencies, to which I referred.

Notre organisme regroupe les associations et médias suivants: l'Association canadienne de l'affichage extérieur; la Canadian Magazine Publishers Association; CTV; Maclean Hunter; le Toronto Sun; de même que l'Institut de publicité canadienne et l'Association québécoise des agences de publicité.


Together with our sister organization, known as the Association of Quebec Advertising Agencies, our combined membership of advertizing agencies collectively account for 90 per cent of all advertising revenue in Canada.

Nous représentons, avec notre pendant, l'Association québécoise des agences de publicité, 90 p. 100 de toutes les recettes publicitaires au Canada.


(Return tabled) Question No. 1133 Mr. Hoang Mai: With regard to the Export Development Corportaion, Business Development Bank of Canada, Farm Credit Canada, and the Canada Mortgage and Housing Agency, since January 7, 2007, how much has been spent on: (a) radio advertising; (b) television advertising; (c) cinema advertising; (d) internet advertising; (e) advertising in print daily newspaper; (f) advertising in print magazines; ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 1133 M. Hoang Mai: En ce qui concerne la Société pour l’expansion des exportations, la Banque de développement du Canada, Financement agricole Canada et la Société canadienne d’hypothèques et de logement, depuis le 7 janvier 2007, combien de fonds ont été affectés: a) à la publicité radiophonique; b) à la publicité télévisée; c) à la publicité au cinéma; d) à la publicité sur Internet; e) à la publicité dans les quotidiens imprimés; f) à la publicité dans les magazines imprimés; g) à la publicité dans les journaux hebdomadaires ou communautaires imprimés; h) à des sondages d’opinion publique; i) à la conceptio ...[+++]


(Return tabled) Question No. 931 Mr. Todd Russell: With regard to government television advertising during January and February 2011, for each of the following advertising campaigns, namely advertising of Canada’s Economic Action Plan, advertising by the Canada Revenue Agency and advertising by the Canada Deposit Insurance Corporation: (a) what are the total costs associated with each campaign, including (i) production ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 931 M. Todd Russell: En ce qui concerne la publicité télévisée diffusée par le gouvernement en janvier et février 2011, pour chacune des campagnes publicitaires qui suivent, à savoir la publicité sur le Plan d'action économique du Canada, celle de l’Agence du revenu du Canada et celle de la Société d'assurance-dépôts du Canada: a) combien chaque campagne a-t-elle coûté en tout, en comptant (i) son coût de production, (ii) l’a ...[+++]


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This Directive is intended to prohibit, at European Union level, tobacco advertising in print media, radio broadcasting, and information society services and the sponsorship, with a view to promoting tobacco products, of events with a cross-border effect.

La présente directive vise à interdire, au niveau de l’Union européenne, la publicité en faveur du tabac dans les médias imprimés, les émissions radiodiffusées et les services de la société de l’information. L'objectif est également de prohiber le parrainage de manifestations ayant un effet transfrontalier et visant à promouvoir les produits du tabac.


Creation costs were borne by the advertising agency that won a contest and the Commission covered production costs.

Les frais de création de ce spot ont été assumés par l'agence de publicité lauréate du concours, tandis que les frais de production ont été pris en charge par la Commission;


This Directive is intended to prohibit, at European Union level, tobacco advertising in print media, radio broadcasting, and information society services and the sponsorship, with a view to promoting tobacco products, of events with a cross-border effect.

La présente directive vise à interdire, au niveau de l’Union européenne, la publicité en faveur du tabac dans les médias imprimés, les émissions radiodiffusées et les services de la société de l’information. L'objectif est également de prohiber le parrainage de manifestations ayant un effet transfrontalier et visant à promouvoir les produits du tabac.


Moreover, as Directive 2003/33/EC of the European Parliament and of the Council of 26 May 2003 on the approximation of the laws, regulations and administrative provisions of the Member States relating to the advertising and sponsorship of tobacco products (26), which prohibits advertising and sponsorship for cigarettes and other tobacco products in printed media, information ...[+++]

En outre, la directive 2003/33/CE du Parlement européen et du Conseil du 26 mai 2003 concernant le rapprochement des dispositions législatives, réglementaires et administratives des États membres en matière de publicité et de parrainage en faveur des produits du tabac (26), qui interdit la publicité et le parrainage en faveur des cigarettes et des autres produits du tabac dans les médias imprimés, les services de la société de l’information et la radiodiffusion sonore, étant sans préjudice de la directive 89/552/CEE, la relation entre ...[+++]


The third category of print products, advertising, is in essence used to fill the printing capacity between the catalogue printing seasons and on the days of the week when fewer magazines are to be printed.

La troisième catégorie de produits d’édition, soit les imprimés publicitaires, permet généralement d’utiliser les capacités d’impression entre les saisons d’impression des catalogues et pendant les jours de la semaine où moins de magazines sont imprimés.


Member States : an action plan The resolution also calls on the Member States to : a) promote a diversified and realistic picture of the skills and potential of women and men in society; b) take action aimed at disseminating this image by implementing measures with a view to : - providing appropriate measures to ensure respect for human dignity and an absence of discrimination on grounds of sex; - implementing and/or encouraging regular information and awareness campaigns to : promote awareness in advertising agencies, the media and the public so that they can identify material in advertising and the media which is ...[+++]

États membres : un plan d'action La résolution invite également les États membres : a) à promouvoir une image diversifiée et réaliste des possibilités et aptitudes des femmes et des hommes dans la société; b) à entreprendre des actions visant à diffuser cette image, par l'application de mesures, afin de: - prévoir les mesures appropriées pour assurer le respect de la dignité humaine et la non discrimination en raison du sexe; - réaliser et/ou promouvoir périodiquement des campagnes d'information et de sensibilisation visant à: - favoriser la prise de conscience dans les agences de public ...[+++]


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