Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aerofagie
Diarree
Dyspepsie
Dysurie
Flatulentie
Geschillen en klachten
Geuren bij klanten testen
Hartneurose
Hik
Hoest
Hyperventilatie
Irritable bowel syndrome
Klachten van klanten afhandelen
Klachten van klanten onderzoeken
Klachtenbehandelingsgesprekken voeren
Maagneurose
Meervoudige psychosomatische stoornis
Neurocirculatoire asthenie
Neventerm
Omgaan met klachten van klanten
Op de klantenservice werken
Opdracht inzake de behandeling van klachten
Parfums bij klanten testen
Procedure voor het verwerpen van klachten
Psychogene vormen van
Psychosomatische klachten
Pylorospasme
Syndroom van Briquet
Syndroom van da Costa
Testen of geuren voldoen aan de eisen van klanten
Testen of parfums voldoen aan de eisen van klanten
Toegenomen mictiefrequentie

Vertaling van "klanten om klachten " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
klachtenbehandelingsgesprekken voeren | omgaan met klachten van klanten | klachten van klanten afhandelen | op de klantenservice werken

gérer les réclamations de la clientèle | répondre aux plaintes des clients | gérer les réclamations des clients | répondre aux réclamations de la clientèle


klachten van klanten onderzoeken

examiner les plaintes de clients


Omschrijving: De klachten worden door de patiënt gebracht alsof ze het gevolg zijn van een lichamelijke ziekte van een orgaansysteem of orgaan dat grotendeels of volledig onder autonome innervatie en controle staat, d.w.z. het cardiovasculaire, gastro-intestinale, respiratoire en urogenitale systeem. De klachten zijn doorgaans van twee typen, die geen van beide duiden op een lichamelijke stoornis van het betrokken orgaan of systeem. Ten eerste zijn er klachten op grond van objectieve symptomen van autonome prikkeling, zoals hartkloppingen, zweten, blozen, tremor en de uiting ...[+++]

Définition: Le patient attribue ses symptômes au trouble somatique d'un système ou d'un organe innervé et contrôlé, en grande partie ou entièrement, par le système neurovégétatif: système cardio-vasculaire, gastro-intestinal, respiratoire, et urogénital. Les symptômes sont habituellement de deux types, aucun des deux n'évoquant un trouble somatique de l'organe ou du système concerné. Le premier type concerne des plaintes en rapport avec des signes objectifs d'un hyperfonctionnement neurovégétatif, par exemple des palpitations, une transpiration, des bouffées de chaleur ou de froid, des tremblements, ainsi que des man ...[+++]


geuren bij klanten testen | parfums bij klanten testen | testen of geuren voldoen aan de eisen van klanten | testen of parfums voldoen aan de eisen van klanten

faire tester des fragrances à des clients


psychosomatische klachten | psychosomatische klachten/ziekte

maladie psychosomatique


Omschrijving: Het belangrijkste kenmerk is het bij herhaling presenteren van lichamelijke klachten samen met aanhoudende verzoeken om medisch onderzoek, in weerwil van herhaalde negatieve bevindingen en geruststellingen door dokters dat de klachten geen lichamelijke basis hebben. Indien er wel lichamelijke stoornissen zijn, verklaren deze de aard en omvang van de klachten of de angst en preoccupatie van de patiënt niet.

Définition: La caractéristique essentielle est l'apparition de symptômes physiques associés à une quête médicale insistante, persistant en dépit de bilans négatifs répétés et de déclarations faites par les médecins selon lesquelles les symptômes n'ont aucune base organique. S'il existe un trouble physique authentique, ce dernier ne permet de rendre compte ni de la nature ou de la gravité des symptômes, ni de la détresse ou des préoccupations du sujet.


opdracht inzake de behandeling van klachten

mission de recours


Omschrijving: De belangrijkste kenmerken zijn meervoudige, recidiverende en veelvuldig veranderende lichamelijke klachten die al ten minste twee jaar duren. De meeste patiënten hebben een lange en ingewikkelde geschiedenis achter de rug van contacten met zowel eerste als tweedelijns gezondheidszorg, waarin talloze onderzoekingen met negatief resultaat of vruchteloze operatieve exploraties kunnen zijn verricht. De klachten kunnen worden toegeschreven aan elk onderdeel of systeem van het lichaam. Het verloop van de stoornis is chronisch en wisselend en gaat vaak ten koste van het sociaal functioner ...[+++]

Définition: Les principales caractéristiques sont des symptômes physiques multiples, récurrents et variables dans le temps, persistant au moins deux ans. Dans la plupart des cas, les sujets entretiennent, depuis longtemps, des relations complexes avec les services médicaux, spécialisés et non spécialisés, et ont subi de nombreuses investigations ou interventions exploratrices négatives. Les symptômes peuvent renvoyer à n'importe quel système ou partie du corps. Le trouble a une évolution chronique et fluctuante, et s'accompagne souvent d'une altération du comportement social, interpersonnel et familial. Quand le trouble est de durée plus ...[+++]




procedure voor het verwerpen van klachten

procédure du rejet de plainte
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
...steem o Communiceert met klanten om klachten te identificeren en begrijpen (co 01097) - Bespreekt de klacht met de klant - Analyseert de klacht van de klant - Maakt een technische interpretatie van de klacht - Bepaalt de aard van de mogelijke interventie - Geeft advies aan de klant o Stelt een verslag op van de diagnose en mogelijke interventie (co 01098) - Verzamelt de nodige informatie voor de klant - Stelt een offerte op voor herstelling - Plant noodzakelijke werkzaamheden o Coördineert de activiteiten van een team (I160401 Id18000-c) - Luistert goed naar klanten en collega's - Bepaalt na diagnose wie problemen van mechanische, ele ...[+++]

...système de climatisation - Contrôle le fonctionnement du système de climatisation o S'entretient avec les clients afin d'identifier et de comprendre les réclamations (co 01097) - Discute de la réclamation avec le client - Analyse la réclamation du client - Interprète la réclamation du point de vue technique - Détermine la nature d'une éventuelle intervention - Conseille le client sur la réclamation o Etablit un rapport du diagnostic et de l'éventuelle intervention (co 01098) - Rassemble les informations nécessaires pour le client - Etablit une offre pour la réparation - Planifie les travaux nécessaires o Coordonne les activités d'une équipe (I160401 Id18000-c) - Ecoute les clients et les collègues de manière attentive - Détermine, après ...[+++]


...e - Het communiceren met klanten om klachten te identificeren en te begrijpen - Het coördineren van de activiteiten van een team - Het kunnen opvolgen van de technologische ontwikkelingen en nieuwe modellen 2.3 Vereiste attesten 2.3.1 Wettelijke attesten Geen vereisten. ...

...enir au courant des développements technologiques et des nouveaux modèles 2.3 Attestations requises 2.3.1 Attestations légales Pas d'attestations légales requises. ...


...e - Het communiceren met klanten om klachten te identificeren en te begrijpen - Het coördineren van de activiteiten van een team Is gebonden aan : - Een planning - Veiligheid- en milieuvoorschriften - Technische voorschriften en constructeursvoorschriften - Het werkproces zoals bepaald door het bedrijf Doet beroep op : - Een hoger technicus uit het bedrijf of van het automerk voor uitzonderlijke, complexe problemen - De receptionist om na te gaan of alles op de werkfiche staat en alle werkzaamheden uitgevoerd zijn. ...

...ons - Coordonner les activités d'une équipe Est tenu(e) par : - Un planning - Les prescriptions en matière de sécurité et d'environnement - Les consignes techniques et les consignes du constructeur - Le processus de travail, tel que défini par l'entreprise Fait appel : - A un technicien supérieur de l'entreprise ou de la marque de voiture pour les problèmes exceptionnels ou complexes - Au réceptionniste pour vérifier si tout a été noté sur la fiche de travail et que tous les travaux ont été exécutés. ...


Om de doeltreffendheid van buitengerechtelijke procedures voor de beslechting van door klanten ingediende klachten te verhogen, moet deze richtlijn bepalen dat verzekeringsondernemingen, of personen die verzekeringsproducten verkopen of aanbieden, verplicht zijn deel te nemen aan door klanten tegen hen gestarte geschillenbeslechtingsprocedures betreffende bij deze richtlijn vastgestelde rechten en plichten, en dat de beslissingen op uitdrukkelijk verzoek bindend kunnen zijn voor de tussenpersoon en de klant .

Afin de renforcer l'efficacité des procédures de règlement extrajudiciaire des litiges applicables en cas de plaintes soumises par des clients, la présente directive devrait prévoir que les entreprises d'assurance ou les personnes vendant ou offrant des produits d'assurance sont tenues de participer à de telles procédures, et aux décisions, qui peuvent, sur demande expresse, être contraignantes pour l'intermédiaire et le client, engagées contre elles par des clients et afférentes aux droits et obligations établis par la présente directive.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Om de doeltreffendheid van buitengerechtelijke procedures voor de beslechting van door klanten ingediende klachten te verhogen, moet deze richtlijn bepalen dat verzekeringsondernemingen, of personen die verzekeringsproducten verkopen of aanbieden, verplicht zijn deel te nemen aan door klanten tegen hen gestarte geschillenbeslechtingsprocedures betreffende bij deze richtlijn vastgestelde rechten en plichten, en dat de beslissingen op uitdrukkelijk verzoek bindend kunnen zijn voor de tussenpersoon en de klant.

Afin de renforcer l'efficacité des procédures de règlement extrajudiciaire des litiges applicables en cas de plaintes soumises par des clients, la présente directive devrait prévoir que les entreprises d'assurance ou les personnes vendant ou offrant des produits d'assurance sont tenues de participer à de telles procédures, et aux décisions, qui peuvent, sur demande expresse, être contraignantes pour l'intermédiaire et le client, engagées contre elles par des clients et afférentes aux droits et obligations établis par la présente directive.


Om de doeltreffendheid van buitengerechtelijke procedures voor de beslechting van door klanten ingediende klachten te verhogen, moet deze richtlijn bepalen dat verzekeringsondernemingen, of personen die verzekeringsproducten verkopen of aanbieden, verplicht zijn deel te nemen aan geschillenbeslechtingsprocedures die klanten tegen hen starten en die betrekking hebben op de bij deze richtlijn vastgestelde rechten en plichten, mits die procedures niet tot bindende besluiten leiden.

Afin de renforcer l'efficacité des procédures de règlement extrajudiciaire des litiges applicables en cas de plaintes soumises par des clients, la présente directive devrait prévoir que les entreprises d'assurance ou les personnes vendant ou offrant des produits d'assurance sont tenues de participer à de telles procédures, qui n'aboutissent pas à une décision contraignante, engagées contre elles par des clients et afférentes aux droits et obligations établis par la présente directive.


Om de doeltreffendheid van buitengerechtelijke procedures voor de beslechting van door klanten ingediende klachten te verhogen, moet deze richtlijn bepalen dat verzekeringsondernemingen, of personen die verzekeringsproducten verkopen of aanbieden, verplicht zijn deel te nemen aan geschillenbeslechtingsprocedures.

Afin de renforcer l'efficacité des procédures de règlement extrajudiciaire des litiges applicables en cas de plaintes soumises par des clients, la présente directive devrait prévoir que les entreprises d'assurance ou les personnes vendant ou offrant des produits d'assurance sont tenues de participer à de telles procédures.


1. Overeenkomstig de bepalingen van Richtlijn ././EU van het Europees Parlement en de Raad en van Verordening (EU) nr/.van het Europees Parlement en de Raad , zorgen de lidstaten voor de invoering van passende, doeltreffende, onpartijdige en onafhankelijke klachten- en beroepsprocedures voor de buitengerechtelijke beslechting van geschillen tussen verzekeringstussenpersonen en klanten en tussen verzekeringsondernemingen en klanten, waarbij in voorkomend geval van bestaande instanties gebruik wordt gemaakt.

1. Conformément à la directive ././UE du Parlement européen et du Conseil et au règlement ././UE du Parlement européen et du Conseil , les États membres assurent la mise en place de procédures adéquates, efficaces, impartiales et indépendantes de réclamation et de recours en vue du règlement extrajudiciaire des litiges entre intermédiaires d'assurance et clients et entre entreprises d'assurance et clients en faisant appel, le cas échéant, aux organes existants.


- Bedrijfsinterne (bijvoorbeeld met de verzending van informatie) en -externe (bijvoorbeeld : met klanten omtrent klachten) contacten.

- Contacts internes dans l'entreprise (par exemple : demande d'informations) et externes (par exemple : avec les clients concernant des réclamations).


- Bedrijfsinterne (bijvoorbeeld met de verzending voor informatie) en -externe (bijvoorbeeld met klanten omtrent klachten) contacten.

- Contacts internes dans l'entreprise (par exemple demande d'informations) et externes (par exemple avec les clients concernant des réclamations).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'klanten om klachten' ->

Date index: 2021-01-27
w