Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «charleroi openbare vervoermaatschappij » (Néerlandais → Français) :

4 DECEMBER 2014. - Besluit van de Waalse Regering tot goedkeuring van de wijzigingen in de statuten van de « Société de transport en commun de Charleroi » (Openbare Vervoermaatschappij Charleroi)

4 DECEMBRE 2014. - Arrêté du Gouvernement wallon portant approbation des modifications des statuts de la Société de Transport en commun de Charleroi


13 SEPTEMBER 2012. - Besluit van de Waalse Regering tot aanwijzing van de personeelsleden die moeten toezien op de uitvoering van de politiereglementen op het vervoersnet van de « Société de Transport en commun de Charleroi » (Openbare Vervoermaatschappij van Charleroi)

13 SEPTEMBRE 2012. - Arrêté du Gouvernement wallon portant désignation d'agents qualifiés pour veiller à l'exécution des règlements de police sur le réseau de transport exploité par la Société de Transport en commun de Charleroi


12 JANUARI 2012. - Besluit van de Waalse Regering tot aanwijzing van de personeelsleden die moeten toezien op de uitvoering van de politiereglementen op het vervoersnet van de « Société de Transport en commun de Charleroi » (Openbare vervoermaatschappij van Charleroi)

12 JANVIER 2012. - Arrêté du Gouvernement wallon portant désignation d'agents qualifiés pour veiller à l'exécution des règlements de police sur le réseau de transport exploité par la Société de Transport en commun de Charleroi


24 NOVEMBER 2011. - Besluit van de Waalse Regering tot aanwijzing van personeelsleden die bevoegd zijn om toe te zien op de uitvoering van de politiereglementen op het vervoersnet van de « Société de Transport en commun de Charleroi » (Openbare Vervoermaatschappij van Charleroi)

24 NOVEMBRE 2011. - Arrêté du Gouvernement wallon portant désignation d'agents qualifiés pour veiller à l'exécution des règlements de police sur le réseau de transport exploité par la Société de Transport en commun de Charleroi


Bij besluit van de Waalse Regering van 9 januari 2003, dat op 9 januari 2003 in werking treedt, wordt de heer Thomas Salden benoemd tot bestuurder van de « Société de transport en commun de Charleroi » (Openbare Vervoermaatschappij Charleroi), waar hij de heer Philippe Fontaine, ontslagnemend, vervangt, wiens mandaat hij zal beëindigen.

Par arrêté du Gouvernement wallon du 9 janvier 2003 qui entre en vigueur le 9 janvier 2003, M. Thomas Salden est nommé en qualité d'administrateur de la Société de transport en commun de Charleroi pour y remplacer M. Philippe Fontaine, démissionnaire, dont il achèvera le mandat.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'charleroi openbare vervoermaatschappij' ->

Date index: 2023-05-19
w