Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Een zakelijk telefoongesprek voeren
Fouten bij oproepen melden
Gegevens van telefonische oproepen bewaren
Gegevens van telefonische oproepen bijhouden
P-Direkt
SSC HRM
Shared Service Center HRM
Shared Service Center Human Resources Management
Telefonisch blok
Telefonisch blokstelsel
Telefonisch communiceren
Telefonisch contact leggen
Telefonische colportage
Telefonische fouten rapporteren
Telefonische marketing
Telemarketing
Via de telefoon met anderen praten

Vertaling van "center f telefonische " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
gegevens van telefonische oproepen bewaren | gegevens van telefonische oproepen bijhouden

tenir des registres d’appels téléphoniques


telefonische colportage | telefonische marketing | telemarketing

démarchage par téléphone | démarchage téléphonique | mercatique téléphonique


een zakelijk telefoongesprek voeren | telefonisch contact leggen | telefonisch communiceren | via de telefoon met anderen praten

échanger par téléphone | fournir des informations au téléphone | communiquer par téléphone | fournir des renseignements au téléphone


telefonisch blok | telefonisch blokstelsel

block par téléphone | cantonnement téléphonique


P-Direkt | Shared Service Center HRM | Shared Service Center Human Resources Management | SSC HRM [Abbr.]

Centre de services communs pour la Gestion des ressources humaines


fouten bij oproepen melden | telefonische fouten rapporteren

signaler des erreurs lors d’appels
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
1. Bereikte resultaten 2014 en2015: a. Uittekenen dienstencataloog; b. Volledig uitgewerkte interne processen van PersoPoint; c. Uittekenen en opzetten van de nieuwe organisatie; d. Upgrade naar PeopleSoft 9.2; e. Integratie CDVU in PersoPoint; f. Digitaal Personeelsdossier; g. Automatische Interface met Crescendo; h. Opstarten van aanpak onboarding trajecten voor personeelsadministratie/-dossierbeheer; i. RFP nieuwe loonmotor. 2. Voorziene werken 2016. a. Uitrollen van Employee Self Service en Manager Self Service voor basis administratie, afwezigheidsbeheer en verlofaanvragen; b. Opstart project nieuwe loonmotor; c. Integratie van de eerste klanten in PersoPoint dit is overdracht van alle taken gerelateerd aan de personeelsadmin ...[+++]

1. Résultats obtenus en 2014 en 2015: a. Définition du catalogue de services; b. Processus internes de PersoPoint entièrement élaborés; c. Définition et mise en place de la nouvelle organisation; d. Upgrade vers PeopleSoft 9.2; e. Intégration du SCDF dans PersoPoint; f. Dossier du personnel numérique; g. Interface automatique avec Crescendo; h. Lancement de l'approche trajets d'onboarding pour l'administration du personnel/la gestion des dossiers; i. Nouveau moteur salarial RFP. 2. Travaux prévus en 2016. a. Déploiement d'Employee Self service et de Manager Self service pour l'administration de base, la gestion des absences et les demandes de congé; b. Lancement du projet de nouveau moteur salarial; c. Intégration des premiers cl ...[+++]


Reserveren kan telefonisch via het Contact Center van de NMBS tot drie uur voor het vertrek op het nummer 02/528 28 28.

Pour réserver, le Contact Center de la SNCB peut être appelé jusque trois heures avant le départ au numéro 02/528 28 28.


- Communicatie vanuit een centraal aanspreekpunt: het Contact Center (telefonisch 02 528 28 28 of via het online formulier).

- Communication à un point d'accès centrale: le Contact Center (téléphone 02 528 28 28 ou formulaire online).


b) In 2003 heeft de Bank van De Post 33 188 telefonische vragen met betrekking tot de tarificatie ontvangen; 12 500 aanvragen werden beantwoord door het call center van de Bank van De Post en 20 688 aanvragen door een extern call center, hiervoor speciaal ter beschikking gesteld van onze cliënten.

b) En 2003, la Banque de La Poste a reçu 33 188 questions téléphoniques relatives à la tarification. 12 500 questions ont été directement traitées par le call center de la Banque de La Poste et 20 688 par un call center externe, spécialement mis à la disposition de la clientèle à cet effet.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Analyse van de telefonische contacten en van de werking van het call-center ;

Analyse des flux téléphoniques et du fonctionnement du call-center ;


Het beheer van de telefonische contacten : beleefdheid van de medewerkers, openingsuren en toegankelijkheid van de diensten, werking van het call-center, enz.

la gestion des contacts téléphoniques : politesse des agents, heures d’ouverture et accessibilité des services, fonctionnement du call-center, etc.


Telefonisch meeluisteren in het Contact Center maakt deel uit van een specifieke bijlage van het arbeidsreglement, waarvan de belangrijkste bepalingen de volgende zijn:

L’écoute téléphonique dans le Contact Center fait partie d’une annexe spécifique du règlement de travail, dont les principales dispositions sont :


Sinds midden 2010 worden er bij de aankoop via een NMBS-Europe station, alsook voor telefonische boekingen via het Contact Center dossierkosten aangerekend.

Depuis la mi-2010, des frais de dossiers sont facturés lors de l'achat de billets dans une gare SNCB Europe, ainsi que pour des réservations téléphoniques par le biais du Contact Center.


Om het bijeenbrengen van de gegevens op een kwalitatief hoogstaande manier te laten verlopen, stelt het O.I. V. O. voor om via hun gespecialiseerd call-center en het computersysteem CATI (Computer Assisted Telephone Interview) telefonische interviews te doen en daarnaast enquêtes te houden bij personen die de site van het NVGP-B hebben bezocht.

De manière à garantir un recueil de données de qualité, le C. R.I. O.C. propose de réaliser d'une part, des interviews par téléphone via son centre d'appel spécialisé et son système informatique CATI (Computer Assisted Telephone Interview) et d'autre part, des enquêtes auprès des personnes qui ont consulté le site du PNNS-B.


Een andere mogelijkheid is telefonisch contact opnemen met het call center van de directie van de rekrutering en de selectie van de federale politie waar alle vragen beantwoord worden door een medewerker en waar tevens een brochure met bijhorend inschrijvingsformulier aangevraagd kan worden.

Une autre manière consiste à prendre contact avec le numéro d'appel gratuit où un collaborateur de la direction du recrutement et de la sélection de la police fédérale répond aux questions et envoie sur demande une brochure d'information ainsi qu'un document d'inscription.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'center f telefonische' ->

Date index: 2022-02-18
w