Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beperking van commercialisering
Commercialisering
Innovatief bedrijf
Innovatieve actie
Innovatieve onderneming
Innoverend bedrijf
Innoverend geneesmiddel
Innoverende actie
Innoverende farmaceutische specialiteit
Innoverende onderneming
Innoverende techniek
Innoverende toepassing van delfstoffen
Innoverende toepassing van mineralen
Marketingbeleid
Marketingcampagne
Marketingstructuur
Op de markt brengen
Verbod tot commercialisering
Vrij handelsverkeer
Vrij verkeer van goederen
Vrij verkeer van producten
Vrije commercialisering
Vrijhandel

Vertaling van "commercialisering van innoverende " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
innovatief bedrijf | innovatieve onderneming | innoverend bedrijf | innoverende onderneming

innovatives Unternehmen


innoverende toepassing van delfstoffen | innoverende toepassing van mineralen

innovative Verwendung von Mineralien


beperking van commercialisering [ verbod tot commercialisering ]

Vermarktungsbeschränkung [ Vermarktungsverbot ]


innoverende farmaceutische specialiteit

Neufertigarzneimittel






commercialisering [ marketingbeleid | marketingcampagne | marketingstructuur | op de markt brengen ]

Vermarktung [ Absatz | Absatzpolitik | Absatzstruktur | Inverkehrbringen ]


innovatieve actie | innoverende actie

innovative Maßnahme


vrij verkeer van goederen [ vrije commercialisering | vrijhandel | vrij handelsverkeer | vrij verkeer van producten ]

freier Warenverkehr [ freier Güterverkehr | freier Handel | Freihandel ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
6° een voorstel uit te werken voor de nadere regels voor de steun met onderdelen bedoeld in artikel 121 van het decreet, door er meer bepaald op toe te zien dat hij aansluit op de andere tegemoetkomingen en incentives van de overheid dan die bedoeld in het decreet, inzake benutting en commercialisering van innoverende producten, procédés of diensten;

6° einen Vorschlag betreffend die Modalitäten der Beihilfe mit Kompartimenten nach Artikel 121 des Dekrets auszuarbeiten, indem insbesondere für die Harmonisierung mit anderen, nicht im Dekret erwähnten öffentlichen Beihilfen und Anreizen auf dem Gebiet der Nutzung und Vermarktung von innovativen Produkten, Verfahren oder Dienstleistungen gesorgt wird;


[26] Dit zal onder meer tot gevolg hebben dat de investeringen in onderzoek en ontwikkeling van GGO's in de EU, die volgens een recente studie ("Review of GMOs under research and development and in the pipeline in Europe, IPTS/JRC, 2003, ISBN: 92-894-5572-1) in de afgelopen jaren reeds met 39% zijn gedaald, nog verder zullen afnemen en dat innoverend onderzoek, proefvelden en de commercialisering van nieuwe GGO's uit de EU zullen wegtrekken.

[26] Durch weiteren Rückgang von Investitionen in Forschung und Entwicklung im Bereich der GMO in Europa, die laut einer kürzlich veröffentlichten Studien in den letzten Jahren bereits um 39 % zurückgegangen sind sowie durch die Verlagerung von innovativer Forschung, Feldversuchen und Kommerzialisierung von GMO zu Standorten außerhalb Europas (siehe ,Review of GMOs under research and development and in the pipeline in Europe", IPTS/JRC, 2003, ISBN: 92-894-5572-1).


De ontwikkeling van Lissabon en haar ambitieus streefdoel van volledige tewerkstelling, vooral in de meest innoverende sectoren, kan in het toerisme en de troeven die het vertegenwoordigt, wel degelijk een van de beste actieterreinen vinden, op de eerste plaats omdat de nieuwe technologieën aanwezig zijn in het kerngebied van de toeristische activiteit, zowel voor het beheer van potentieel en structuren als voor promotie en commercialisering van de plaatsen van bestemming.

Für den Prozess von Lissabon mit seinem ehrgeizigen Ziel, Vollbeschäftigung besonders in den innovativsten Sektoren zu erreichen, dürften im Tourismussektor besonders günstige Voraussetzungen gegeben sein, stehen doch die neuen Technologien im Mittelpunkt der Tourismusaktivitäten, sowohl bei der Verwaltung des Potenzials und der Strukturen als auch im Bereich der Werbung und „Vermarktung“ der Reiseziele.


w