Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "vidéo d'aujourd'hui vous pouvez également " (Frans → Nederlands) :

Si vous avez des questions à propos de la vidéo d'aujourd'hui, vous pouvez également les poser dans les commentaires et notre équipe d'historiens essaiera d'y répondre.

Vragen kun je ook steeds stellen.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Alexander the Great and the Situation ... the Great? Crash Course World History #8 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Alexander the Great and the Situation ... the Great? Crash Course World History #8 - author:CrashCourse
Alexander the Great and the Situation ... the Great? Crash Course World History #8 - author:CrashCourse


Et c'est peut-être la raison pour laquelle la Révolution française est si polémique et ouverte à des interprétations. Il y en a qui disent que la révolution avait réussi à répandre les idées des Lumières même si elle n'avait pas instauré une démocratie en France. Des autres disent que le vrai héritage de la Révolution n'était pas la valorisation de la liberté, mais celle du pouvoir de l'Etat. Quel que soit, je dirai que la Révolution française a été beaucoup plus révolutionnaire que son homologue américain. Je veux dire, que d'une certaine manière, les Etats-Unis n'ont jamais eu une aristocratie, mais dans d'autres manières, ils ont cont ...[+++]

En misschien is dit waarom de Franse revolutie zo controversieel is en open voor interpretatie. Sommigen beweren de revolutie geslaagd zijn in het verspreiden van verlichtingsidealen, zelfs als het niet democratie naar Frankrijk bracht. Anderen beweren dat de echte erfenis van de revolutie niet de versterking van vrijheid was, maar van staatsmacht. Hoe dan ook, Ik zou willen stellen dat de Franse Revolutie uiteindelijk veel revolutionairder was dan zijn Amerikaanse tegenhanger. Ik bedoel, in sommige opzichten, had Amerika nooit een aristocratie, maar op andere manieren bleef die bestaan de Franse verlichte denker, Diderot, voelde dat Ame ...[+++]
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse


Crash Course est produit et réalisé par Stan Muller. Notre scripte est Meredith Danko. Danica Jonhson est productrice associée, je m'occupe de l'écriture de l'émission et notre équipe d'illustrateurs est Thought Bubble. Si vous avez des questions concernant la vidéo d'aujourd'hui, vous pouvez les laisser dans les commentaires où notre équipe d'expert y répondront. Et si vous ne l'avez pas déjà fait, lisez Roméo et Juliette . C'est une très bonne pièce de théâtre, même si l'histoire est parfois dérivée de West Side Story ... Merci d'av ...[+++]

Crash Course wordt geproduceerd en geregisseerd door Stan Muller. Ons hoofd scripts is Meredith Danko. De co-regisseur is Danica Johnson. De show is geschreven door mij. En ons graphics team is Thought Bubble. Als je vragen hebt over de video van vandaag laat dan een comment achter die zullen worden beantwoord door ons team van experts. En als je het niet al hebt gedaan, lees Romeo en Julia. Het is een erg goed stuk als is het soms afgeleid van West Side Story. Bedankt voor eht kijkken naar Crash Course. En zoals we zeggen waar ik vandaan komt, don’t forget to be awesome.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
How and Why We Read: Crash Course English Literature #1 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
How and Why We Read: Crash Course English Literature #1 - author:CrashCourse
How and Why We Read: Crash Course English Literature #1 - author:CrashCourse


Si vous voulez deviner la phrase de cette semaine ou en suggérer, vous pouvez le faire dans les commentaires où vous pouvez aussi posez des questions à propos de la vidéo d'aujourd'hui auxquelles répondront notre équipe d'historiens.

Als je de zin van deze week wil raden of komende zinnen wil voorstellen, kan je dat doen in de reacties of u kan vragen stellen over deze aflevering die beantwoord zullen worden door ons team van historici.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
‎2,000 Years of Chinese History! The Mandate of Heaven and Confucius: World History #7 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
‎2,000 Years of Chinese History! The Mandate of Heaven and Confucius: World History #7 - author:CrashCourse
‎2,000 Years of Chinese History! The Mandate of Heaven and Confucius: World History #7 - author:CrashCourse


Vous pouvez aussi poser des questions sur la vidéo d'aujourd'hui dans les comentaires où notre équipe d'historiens vont tenter d'y répondre.

Je kan ook vragen stellen over vandaag's video in de comments waar ons team van historici zal proberen ze te beantwoorden.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The Persians & Greeks: Crash Course World History #5 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The Persians & Greeks: Crash Course World History #5 - author:CrashCourse
The Persians & Greeks: Crash Course World History #5 - author:CrashCourse




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

vidéo d'aujourd'hui vous pouvez également ->

Date index: 2024-06-06
w