Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "nous allons calculer " (Frans → Nederlands) :

Nous allons calculer ce chiffre pour la mouche drosophile.

We gaan nu het Trump-getal voor de fruitvlieg berekenen.
https://www.ted.com/talks/mich (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Michael Dickinson : Comment une mouche peut-elle voler ? - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/mich (...) [HTML] [2016-01-01]
Michael Dickinson: Hoe een vlieg vliegt - TED Talks -
Michael Dickinson: Hoe een vlieg vliegt - TED Talks -


Tout le monde choisit un certain nombre de 0 à 100, nous allons calculer la moyenne de ces nombres, et celui qui est plus proche de deux-tiers de la moyenne gagne un prix.

Iedereen kiest een getal tussen 0 en 100, we berekenen het gemiddelde van die getallen, en wie het dichtst bij twee derde van het gemiddelde zit, wint een prijs.
https://www.ted.com/talks/coli (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Colin Camerer: Neuroscience, théorie des jeux et chimpanzés - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/coli (...) [HTML] [2016-01-01]
Colin Camerer: Neurowetenschap, speltheorie en apen. - TED Talks -
Colin Camerer: Neurowetenschap, speltheorie en apen. - TED Talks -


Nous avons calculé que si nous devions retirer les chauves-souris de l'équation, nous allons alors devoir utiliser des insecticides pour supprimer tous ces insectes nuisibles qui se nourrissent de nos récoltes agricoles.

Het is berekend dat als we de vleermuizen verwijderen uit de vergelijking, we zullen moeten gebruikmaken van insecticiden om al die plaaginsecten te verwijderen die zich voeden met onze landbouwgewassen.
https://www.ted.com/talks/emma (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Emma Teeling: Le secret du génome de la chauve-souris - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/emma (...) [HTML] [2016-01-01]
Emma Teeling: Het geheim van het vleermuisgenoom - TED Talks -
Emma Teeling: Het geheim van het vleermuisgenoom - TED Talks -


Et nous allons avoir une puissance de calcul abondante tandis que nous avancerons dans le 21ième siècle qui nous permettra de faire des choses comme simuler des régions du cerveau humain.

En we zullen voldoende rekenkracht hebben in de 21e eeuw… om dingen te doen zoals het simuleren van regio van het menselijke brein.
https://www.ted.com/talks/ray_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Ray Kurzweil: Une université pour la singularité à venir - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/ray_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Ray Kurzweil: Een universiteit voor de aankomende singulariteit - TED Talks -
Ray Kurzweil: Een universiteit voor de aankomende singulariteit - TED Talks -


Là, tout le monde va participer, nous allons élever au carré des nombres plus grands que 100, et faire maintenant un calcul mental.

Iedereen doet mee. We gaan nu getallen boven de 100 uit ons hoofd kwadrateren. We gaan nu getallen boven de 100 uit ons hoofd kwadrateren.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The magic of Vedic math - Gaurav Tekriwal - author:TED-Ed
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The magic of Vedic math - Gaurav Tekriwal - author:TED-Ed
The magic of Vedic math - Gaurav Tekriwal - author:TED-Ed


Mais l'idée ici est que nous allonsnérer autant de questions que besoin jusqu'à ce que vous ayez compris le concept, jusqu'à ce que vous répondiez à 10 questions sans faute. Les vidéos de la Khan Academy sont ici. Vous avez des indices, les étapes réelles du problème, si vous ne savez pas le résoudre. L'idée ici est plutôt très simple : 10 bonnes réponses d'affilée, et vous passez à la suite. Mais c'est fondamentalement différent de ce qui se passe dans les classes maintenant. Dans une salle de classe traditionnelle, vous avez des devoirs à la maison, des devoirs, des cours, des devoirs, des cours, puis vous avez ...[+++]

Het paradigma is dat we zoveel vragen genereren als jij nodig hebt tot je het concept snapt, tot je er 10 na elkaar goed hebt. Daar zijn de video's van de Khan Academy. Je krijgt tips, de stappen om het vraagstuk op te lossen als je niet weet hoe je het moet doen. Het paradigma is erg eenvoudig: 10 na elkaar goed, op naar de volgende. Het verschilt fundamenteel van wat tegenwoordig in de klas gebeurt. In een traditionele klas krijg je afwisselend huiswerk, lessen, huiswerk, lessen en dan een examen - een momentopname. Of je op dat examen 70 haalt of 80, 90 of 95 procent, de klas gaat door naar het volgende onderwerp. Zelfs voor de leerling die 95 procent haalde, geldt: wat was de 5 procent die hij niet kende? Misschien wist hij niet wat er ...[+++]
https://www.ted.com/talks/salm (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Salman Khan : Utilisons les vidéos pour réinventer l'éducation - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/salm (...) [HTML] [2016-01-01]
Salman Khan: Laten we met video het onderwijs heruitvinden - TED Talks -
Salman Khan: Laten we met video het onderwijs heruitvinden - TED Talks -




Anderen hebben gezocht naar : nous allons calculer     nous     nous allons     nous avons calculé     puissance de calcul     maintenant un calcul     soudainement en calcul     


datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

nous allons calculer ->

Date index: 2024-07-10
w