Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "j'ai fini par inventer mes propres jeux " (Frans → Nederlands) :
J'avais du mal à me faire des amis avec qui jouer, alors j'ai fini par inventer mes propres jeux.
Het was niet makkelijk vriendjes te vinden om mee te spelen en ik maakte daardoor veel van mijn eigen spel.
Oui, j'ai déjà eu cette image, mais même quand je créée mes propres jeux -- on peut mettre ses propres images là-dedans.
Ja, ik heb deze afbeelding al gespeeld, maar zelfs wanneer ik mijn eigen puzzels maak -- En je kan je eigen afbeeldingen hierin zetten.
J'ai lu des livres sur Staline, sur comm
ent les Ouzbeks ont fini par s'identifier comme musulmans, sur la fabrication de
s bombes atomiques, mais j'avais l'impression
de créer mes propres obstacles, puis de les franchir moi-même, au lieu de ressentir l'excitation d'appartenir à une communauté d'apprenants, de personnes collaborant à une action de c
artographie afin de ...[+++]mieux comprendre et cartographier le monde qui nous entoure.
Ik las boeken over Stalin, boeken over hoe Oezbekistanen zich als moslim gingen identificeren, en boeken over hoe je atoombommen maakt. Het voelde alsof ik mijn eigen hordes creëerde en er zelf over heen sprong, in plaats van het enthousiasme te voelen om deel te zijn van een leergemeenschap, een gemeenschap van mensen die zich verbonden voelt in een cartografische onderneming om de wereld om haar heen beter te begrijpen en in kaart te brengen.
J
e vais vous montrer rapidement
trois jeux que j'ai inventés comme tentative de donner aux
gens les moyens de créer cette
victoire dans leur propre futur. Voici le Monde Sans Essence. On l'a inventé en 2007. C'est un jeu en ligne dans lequel vous essayez de survivre à une pénurie d'essence. La pénurie d'essence est fictive, mais nous avons incorporé suff
isamment d ...[+++]e contenu pour que vous croyiez que c'est vrai et pour que viviez comme s'il n'y avait plus d'essence. Quand vous commencez le jeu, vous vous inscrivez, vous nous dites où vous vivez. Ensuite vous recevez des actualités en temps réel, des fils d'information qui vous montrent combien coûte exactement l'essence, ce qui est indisponible, comment la production de nourriture est affectée, comment les transports le sont, si les écoles ferment, s'il y a des émeutes. Vous devez vous débrouiller pour vivre votre vie réelle comme si ceci était vrai. Et nous vous demandons de le raconter, d'envoyer des vidéos, des photos. Nous avons testé ce jeu avec 1700 joueurs en 2007. Nous les suivons depuis trois ans.
Ik za
l je kort even drie games tonen die ik gemaakt heb die een poging zijn om mensen de middelen te geven
om hun eigen 'epic wins' te creëren in de toekomst. Oké, dit is World Without Oil. We maakten deze game in 2007. Dit is een online game waarin je
een tekort aan olie probeert te overleven. Het te
kort is fictioneel, maar we steken genoeg on ...[+++]line content erin om je te laten geloven dat het echt is, en om jou je echte leven te laten leven alsof we geen olie meer hebben. Dus, als je de game start, registreer je je eerst, je vertelt ons waar je woont. Dan geven we je real-time nieuwsbeelden en data feeds die je tonen wat de exacte prijs van olie is, wat niet beschikbaar is, hoe de voedselvoorraad beïnvloed wordt, hoe transportatie wordt beïnvloed, of de scholen gesloten zijn, of er rellen zijn. En jij moet uitzoeken hoe je je echte leven moet leven alsof dit waar was. En dan vragen we je er een blog over te starten, om video's en foto's te posten. We startten deze game met 1.700 spelers in 2007. En we volgden ze voor de drie jaar sindsdien. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
j'ai fini par inventer mes propres jeux ->
Date index: 2021-03-02