Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "d'un nouveau jeu interactif " (Frans → Nederlands) :
Quand elle était étudiante en licence, Cynthia Breazeal se demandait pourquoi nous utilisions des robots sur Mars, mais pas dans nos salons. Elle s'est rendu compte que la clé était d'entraîner les robots à interagir avec les gens. Maintenant elle rêve et elle construit des robots qui enseignent, apprennent - et jouent.Regardez une démonstration étonnante d'un nouveau jeu interactif pour enfants.
Toen Cynthia Breazeal Mastersstudent was, vroeg ze zich af waarom we robots gebruiken op Mars, maar niet in onze huiskamers. De conclusie, besefte ze, is om robots te trainen om met mensen te kunnen omgaan. Nu bedenkt ze en bouwt ze robots die leren en spelen. Bekijk de video om geweldige demo beelden te zien van een nieuw interactief spel voor kinderen.
Mettez-vous dans la peau d'un agent secret dans un jeu interactif où rien n'est conforme aux apparences !
Hier kun je geheim agent spelen in een interactieve game waarin alles anders is dan je denkt.
Il a lu 30 ans de Harvard Business Review avant de trouver un article de 1986 appelé « Le nouveau nouveau jeu de développement des produits ». On y expliquait que le rythme des affaires s’accélérait -- et rapelez-vous, c'était en 1986 -- et que les entreprises les plus fructueuses étaient flexibles.
Hij las 30 jaar aan Harvard Business Reviews voordat hij op een artikel uit 1986 stuitte: The New New Product Development Game . Het zei dat het tempo van het bedrijfsleven verhoogde - en tussen haakjes: dit was in 1986... De meest succesvolle bedrijven waren flexibel,
Quand mes parents m'ont acheté ma première Nintendo j'ai été vite envouté par le pouvoir addictif de ce nouveau jeu electronique.
Toen mijn zus en ik van ouders onze eerste Nintendo kregen, werd ik algauw gegrepen door wat voor inherent verslavende eigenschap dit interactieve elektronisch vermaak ook heeft.
Je me suis dit: ils aiment jouer à des jeux, je vais faire quelque chose - je n'ai pas dit interactif, ce terme n'existait pas en 1978 - mais quelque chose d'interactif. Nous avons créé le jeu, il a évolué depuis en une structure en plexiglas de 1,3m sur 1,3m sur 1,3m.
Dus ik dacht, nou, ze vinden spelletjes spelen leuk. Ik ga iets maken– ik zei niet interactief. Die term hadden we niet in 1978 – maar iets dat interactief is. Vervolgens maakten we het spel, en van toen af aan is het uitgegroeid tot een structuur van één meter twintig bij één meter twintig bij één meter twintig in plexiglas.
Je suis donc motivé à essayer de construire une couche de jeu au dessus du monde.
C’est une sorte de nouveau concept, et c’est vraiment important. Alors que la dernière décennie a été la décennie du social et la décennie où l'architecture dans laquelle nous nous connectons aux autres a été construite, la prochaine décennie sera la décennie où nous construirons une architecture de jeu, où les motivations que nous utilisons pour influencer le comportement, et la structure dans laquelle elles sont construites, se décident, et c’est vraiment important.
Je dis donc que je veux construir ...[+++]e une couche de jeu au dessus du monde, mais ce n'est pas tout à fait vrai parce que elle est déjà en construction ; c’est déjà en train d’arriver. Et ça ressemble à peu près à ça en ce moment. Ça ressemble un peu à ce qu’a fait le Web en 1997, pas vrai?
Verder heb ik me stevig voorgenomen om te proberen een spellaag boven
op de wereld te bouwen. Dit is eigenlijk een nieuw concept, en het is heel belangrijk. Terwijl het afgelopen decennium het sociale decennium was, het decennium waarin het raster werd gebouwd waarbinnen we ons met andere mensen verbinden, zal dit komende decennium het decennium worden waarin het spelraster wordt gebouwd, en de motivaties die we gebruiken om daadwerkelijk gedrag te beïnvloeden, en het raster waarin dat gebeurt. Dat is heel belangrijk. Ik zeg dus dat ik een spellaag over de wereld wil bouwen, maar dat is niet helemaal waar want die wordt al gebouwd; het i
...[+++]s al aan de gang. En op dit moment ziet het er zo uit. Het ziet er uit zoals het web in 1997, toch?Prenez-vous au jeu du musée interactif Heineken Experience !
Dompel jezelf onder in de interactieve Heineken Experience.
En construisant des outils d'éducation sophistiqués à partir de pièces bon marché, Johnny Lee montre ses hacks de la manette Wii, qui transforment une manette de jeu vidéo à 40 $ en un tableau blanc numérique, un tableau interactif et un afficheur 3-D à
Johnny Lee bouwt geavanceerde educatieve toepassingen met goedkope onderdelen. Hij demonstreert zijn coole Wii Remote toepassingen, die de 40 euro kostende game controller omtoveren in een digitaal whiteboard, een touchscreen en een 3D-bril.
Imaginez que vous jouez à un jeu vidéo contrôlé par votre esprit. Et maintenant, imaginez que ce jeu vous apprenne également à mieux connaître vos propres schémas de stress, de relaxation, et de concentration. A TEDxToronto, Ariel Garten nous montre comment le fait d'observer l'activité de son propre cerveau donne un nouveau sens à l'ancien dicton connais-toi toi même .
Stel je een videogame voor dat je met je gedachte kan besturen. Dat het je patronen van stress, ontspanning en aandacht inzichtelijk maakt. Op TEDxToronto laat Ariel Garten zien hoe het inzichtelijk maken van hersenactiviteit een nieuwe betekenis geeft aan het oude gezegde 'ken uzelf'.
Ils ont partagé leur civilisation en deux pour partir
à la recherche d'un nouveau monde. Voilà comment j'arrive à mes 21 milliards d'heures de jeu par semaine. Il faut que la moitié d'entre nous accepte de passer une heure par jour à jouer, jusqu'à ce que nous résolvions de vrais problèmes. Je sais que vous vous dites : Comment arriverons-nous à résoudre de vrais problèmes en jouant? Eh bien, c'est ce à quoi j'ai dédié mon travail ces dernières années, à l'Institut pour le Futur. Nous avons cette bannière dans nos bureaux à Palo Alto,
...[+++] et elle exprime notre manière d'aborder le futur.
Nu, ze lieten de helft van de bevolking op zoek gaan naar een nieuwe wereld. Dus dat is waar ik mijn 21 miljard uur gameplay per week vandaan haal. We laten de helft van ons akkoord gaan om een uur per dag te gamen tot we problemen in de echte wereld oplossen. Nu, ik weet wat je je afvraagt: Hoe zullen we die problemen oplossen door te gamen? Wel, dat is waar ik mijn werk aan heb toegewijd de laatste paar jaren, aan het Instituut Voor De Toekomst. Wij hebben een banner in ons gebouw in Palo Alto, en het drukt ons standpunt uit van hoe we moeten omgaan met de toekomst.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
d'un nouveau jeu interactif ->
Date index: 2022-07-20