Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Formateur d'école d'études par correspondance
Formatrice d'école d'études par correspondance
Professeur d'études par correspondance
Professeure d'études par correspondance
Tuteur d'école d'études par correspondance
Tutrice d'école d'études par correspondance
études par correspondance

Vertaling van "professeure d'études par correspondance " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
professeur d'études par correspondance [ professeure d'études par correspondance ]

correspondence teacher


formateur d'école d'études par correspondance [ formatrice d'école d'études par correspondance ]

correspondence school instructor


tuteur d'école d'études par correspondance [ tutrice d'école d'études par correspondance ]

correspondence school tutor


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Les membres du comité sont : Mme Rose-Alma McDonald, Mohawk; Mme Pam Toulouse, Ojibway, professeure, Département des sciences de l'éducation, Université Laurentienne; Mme Emily Faries, Crie, professeure, Études amérindiennes, Université Laurentienne, Sudbury; M. Barry Montour, Mohawk, directeur de l'enseignement, Commission scolaire mohawk d'Akawesasne; M. Bruce Stonefish, directeur, Coalition autochtone pour l'éducation, Ontari ...[+++]

Members of that committee included Dr. Rose-Alma McDonald, a Mohawk; Dr. Pam Toulouse, an Ojibway and a professor at the School of Education, Laurentian University; Dr. Emily Faries, Cree, a professor of Native Studies at Laurentian University in Sudbury. Dr. Barry Montour is Mohawk, and he is director of education in the Akwesasne Mohawk Board of Education.


À titre personnel : Gaëtan Tremblay, professeur, Communications, Université du Québec à Montréal; Paul D. Boin, aide-professeur, Études en communication, Université de Windsor, journaliste d’enquête, Real News Network.

As Individuals : Gaëtan Tremblay, Professor, Communications, University of Quebec in Montreal; Paul D. Boin, Assistant Professor, Communication Studies, University of Windsor; Investigative Journalist, Real News Network.


Don N. McCaskill, professeur, Études indigènes, Université Trent : Je vous remercie infiniment de me permettre de comparaître devant votre comité afin de contribuer à l'étude importante que vous effectuez.

Don N. McCaskill, Professor, Indigenous Studies, Trent University: Thank you very much for having me appear before your committee to provide input into the important work you are doing.


L. considérant que l'attitude du milieu social, de la famille, des pairs, des modèles de rôle et des professeurs, ainsi que des centres d'orientation et de conseil pour le choix des études exerce une influence prépondérante dans le choix d'une filière d'études par les élèves, de même que dans la modification des stéréotypes de genre, et que les professeurs, en tant que vecteurs de changement social, grâce à leurs attitudes et à leurs pratiques pédagogiques, contribuent de ...[+++]

L. considering the significant influence of the social environment, family attitudes, peers, role models and teachers, as well as of centres for tutoring and advice on course choice, on the selection of students‘ study areas and changing gender stereotypes, and given that teachers as agents of social change, by their attitudes and teaching practices, are essential to the promotion of gender equality, diversity and mutual understanding and respect; also considering that schoolteachers can reach out to parents and raise their awareness on gender equality and their children’s potential;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
L. considérant que l'attitude du milieu social, de la famille, des pairs, des modèles de rôle et des professeurs, ainsi que des centres d'orientation et de conseil pour le choix des études exerce une influence prépondérante dans le choix d'une filière d'études par les élèves, de même que dans la modification des stéréotypes de genre, et que les professeurs, en tant que vecteurs de changement social, grâce à leurs attitudes et à leurs pratiques pédagogiques, contribuent de ...[+++]

L. considering the significant influence of the social environment, family attitudes, peers, role models and teachers, as well as of centres for tutoring and advice on course choice, on the selection of students‘ study areas and changing gender stereotypes, and given that teachers as agents of social change, by their attitudes and teaching practices, are essential to the promotion of gender equality, diversity and mutual understanding and respect; also considering that schoolteachers can reach out to parents and raise their awareness on gender equality and their children’s potential;


L. considérant que l'attitude du milieu social, de la famille, des pairs, des modèles de rôle et des professeurs, ainsi que des centres d'orientation et de conseil pour le choix des études exerce une influence prépondérante dans le choix d'une filière d'études par les élèves, de même que dans la modification des stéréotypes de genre, et que les professeurs, en tant que vecteurs de changement social, grâce à leurs attitudes et à leurs pratiques pédagogiques, contribuent de ...[+++]

L. considering the significant influence of the social environment, family attitudes, peers, role models and teachers, as well as of centres for tutoring and advice on course choice, on the selection of students‘ study areas and changing gender stereotypes, and given that teachers as agents of social change, by their attitudes and teaching practices, are essential to the promotion of gender equality, diversity and mutual understanding and respect; also considering that schoolteachers can reach out to parents and raise their awareness on gender equality and their children’s potential;


Cette structure des cycles d’études a été largement adoptée; dans les trois quarts des pays de l’EEES, entre 70 % et 90 % des étudiants suivent un programme d’études qui correspond au système de licence et master prévu par le processus de Bologne.

The Bologna degree structure is generally being adopted; in three-quarters of the EHEA countries, between 70 and 90% of students are studying in programmes that correspond to the Bologna bachelor and master system.


1980-1981 Professeur (études de trosième cycle sur l'intégration européenne) à l'Université catholique, chargé du cours "Théorie de l'intégration économique".

1980-1981 Professor in the post-graduate course on European Integration at the Catholic University, teaching “Theory of Economic Integration”.


La plupart des chercheurs commencent par un doctorat, continuent par des études postdoctorales, occupent un poste de chercheur ou de professeur assistant avant d'être promus professeur associé et, pour certains d'entre eux, de finir par devenir des professeurs titulaires.

Most researchers start as PhD students, proceed as post-docs, researchers or assistant professors, and are then promoted to associate professor with some ultimately becoming full professors, as seen in Figure 3.1.


1990-1991 Professeur, études internationales, Conseil de recherche scientifique, Madrid.

1990-1991 Professor, International Studies, Scientific Research Council, Madrid




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

professeure d'études par correspondance ->

Date index: 2022-05-15
w