Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apprentissage informel
Apprentissage non structuré
Comité informel d'apprentissage en milieu de travail
VAE
Validation
Validation de l'apprentissage non formel et informel
Validation des acquis
Validation des acquis d'expérience
éducation informelle

Traduction de «encouragées l'apprentissage informel » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
apprentissage informel | éducation informelle

informal education | informal learning | spontaneous learning


apprentissage informel [ apprentissage non structuré ]

informal learning [ unstructured learning | non-structured learning ]


validation | validation de l'apprentissage non formel et informel

validation | validation of non-formal and informal learning


Comité informel d'apprentissage en milieu de travail

Workplace Informal Learning Committee


validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]

validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ VPL | RPL ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Les politiques d'apprentissage tout au long de la vie offriraient des opportunités à la main-d'œuvre, en commençant par le système éducatif de base. Le décrochage scolaire serait combattu et les qualifications générales des jeunes à la sortie du système éducatif seraient améliorées. Les problèmes d'analphabétisme et d'innumérisme dans la population adulte seraient combattus. La formation de la main-d'œuvre ciblerait en particulier les travailleurs peu qualifiés. La formation en alternance et la mobilité entre les systèmes de formation seraient encouragées. L'appren ...[+++]

Lifelong learning policies would address opportunity gaps among the workforce, starting at the initial education system. Early school leaving would be fought and general qualification levels of school leavers would be improved. Illiteracy and innumeracy problems among the adult population would be addressed. Workforce training would be targeted especially at the low skilled. Combinations of work and training and mobility between training systems would be promoted. Informal learning would be recognised and validated and low-threshold, easy access language and computer training inside and outside the workplace would be organised.


Les politiques d'apprentissage tout au long de la vie offriraient des opportunités à la main-d'œuvre, en commençant par le système éducatif de base. Le décrochage scolaire serait combattu et les qualifications générales des jeunes à la sortie du système éducatif seraient améliorées. Les problèmes d'analphabétisme et d'innumérisme dans la population adulte seraient combattus. La formation de la main-d'œuvre ciblerait en particulier les travailleurs peu qualifiés. La formation en alternance et la mobilité entre les systèmes de formation seraient encouragées. L'appren ...[+++]

Lifelong learning policies would address opportunity gaps among the workforce, starting at the initial education system. Early school leaving would be fought and general qualification levels of school leavers would be improved. Illiteracy and innumeracy problems among the adult population would be addressed. Workforce training would be targeted especially at the low skilled. Combinations of work and training and mobility between training systems would be promoted. Informal learning would be recognised and validated and low-threshold, easy access language and computer training inside and outside the workplace would be organised.


La validation des acquis des apprentissages non formels et informels soumis à évaluation devrait être encouragée conformément aux conclusions du Conseil du 28 mai 2004 sur des principes européens communs pour l'identification et la validation de l'éducation et de la formation non formelles et informelles.

The validation of assessed non-formal and informal learning outcomes should be promoted in accordance with the Council conclusions of 28 May 2004 on common European principles for the identification and validation of non-formal and informal learning.


La validation des acquis des apprentissages non formels et informels soumis à évaluation devrait être encouragée conformément aux conclusions du Conseil du 28 mai 2004 sur des principes européens communs pour l'identification et la validation de l'éducation et de la formation non formelles et informelles.

The validation of assessed non-formal and informal learning outcomes should be promoted in accordance with the Council conclusions of 28 May 2004 on common European principles for the identification and validation of non-formal and informal learning.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(10) La validation des acquis des apprentissages non formels et informels devrait être encouragée conformément aux conclusions du Conseil du 28 mai 2004 sur des principes européens communs pour l'identification et la validation de l'éducation et de la formation non formelles et informelles.

(10) The validation of non-formal and informal learning outcomes should be promoted in accordance with the Council conclusions on common European principles for the identification and validation of non-formal and informal learning of 28 May 2004.


(10) La validation des acquis des apprentissages non formels et informels soumis à une évaluation devrait être encouragée conformément aux conclusions du Conseil du 28 mai 2004 sur des principes européens communs pour l'identification et la validation de l'éducation et de la formation non formelles et informelles.

(10) The validation of assessed non-formal and informal learning outcomes should be promoted in accordance with the Council conclusions on common European principles for the identification and validation of non-formal and informal learning of 28 May 2004.




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

encouragées l'apprentissage informel ->

Date index: 2021-11-28
w