Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Centre d'information communautaire d'Ottawa
Centre d'information communautaire d'Ottawa-Carleton
Centre d'information sur les bâtiments scolaires
Centres d'information communautaires et scolaires

Traduction de «centres d'information communautaires et scolaires » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Centres d'information communautaires et scolaires

Community/School Information Centres


Centre d'information communautaire d'Ottawa [ Centre d'information communautaire d'Ottawa-Carleton ]

Community Information Centre of Ottawa [ Community Information Centre of Ottawa-Carleton ]


Entente auxiliaire sur les centres scolaires-communautaires (secteur communautaire), Canada—Nouveau-Brunswick

Canada—New Brunswick Subsidiary Agreement on the School-Community Centres (Community Sector)


centre d'information sur les bâtiments scolaires

School Building Information Centre


Réseau communautaire des centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique des diplômes

European Community network of national academic recognition information centres | NARIC [Abbr.]


réseau communautaire des centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique

Community network of National Academic Recognition Information Centres
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Plusieurs de nos radios communautaires sont installées dans des centres communautaires et scolaires.

A number of our community radio stations are located in community centres or schools.


19. encourage les États membres à moderniser et à améliorer leurs politiques en matière d'éducation physique, notamment pour assurer un équilibre entre les activités physiques et intellectuelles au cours de l'année scolaire, à investir dans des installations sportives de qualité et à prendre les mesures adéquates afin de rendre accessibles à l'ensemble des étudiants, y compris aux étudiants handicapés, ces installations ainsi que les programmes de sport dispensés dans les établissements scolaires; suggère qu'un soutien soit octroyé pour un large éventail d'activités sportives de sorte que chaque étudiant ait réellement la possibilité de ...[+++]

19. Encourages Member States to modernise and improve their physical education policies, principally to ensure that a balance is struck between physical and intellectual activities in schools, to invest in quality sports facilities and take appropriate measures to make sports premises and sports curricula at schools accessible to all students, with proper regard being paid to the needs of disabled students; suggests that support be given for a wide range of sporting activities so that every student has a real opportunity to participate in different sports; calls on the Member States to support the requirement to increase the time spent on physical education in schools and to promote the legal recognition of institutions and organisations which contribute ...[+++]


19. encourage les États membres à moderniser et à améliorer leurs politiques en matière d'éducation physique, notamment pour assurer un équilibre entre les activités physiques et intellectuelles au cours de l'année scolaire, à investir dans des installations sportives de qualité et à prendre les mesures adéquates afin de rendre accessibles à l'ensemble des étudiants, y compris aux étudiants handicapés, ces installations ainsi que les programmes de sport dispensés dans les établissements scolaires; suggère qu'un soutien soit octroyé pour un large éventail d'activités sportives de sorte que chaque étudiant ait réellement la possibilité de ...[+++]

19. Encourages Member States to modernise and improve their physical education policies, principally to ensure that a balance is struck between physical and intellectual activities in schools, to invest in quality sports facilities and take appropriate measures to make sports premises and sports curricula at schools accessible to all students, with proper regard being paid to the needs of disabled students; suggests that support be given for a wide range of sporting activities so that every student has a real opportunity to participate in different sports; calls on the Member States to support the requirement to increase the time spent on physical education in schools and to promote the legal recognition of institutions and organisations which contribute ...[+++]


7. encourage les États membres à moderniser et à améliorer leurs politiques en matière d'éducation physique, notamment pour assurer un équilibre entre les activités physiques et intellectuelles au cours de l'année scolaire, à investir dans des installations sportives de qualité et à prendre les mesures adéquates afin de rendre accessibles à l'ensemble des étudiants, y compris aux étudiants handicapés, ces installations ainsi que les programmes de sport dispensés dans les établissements scolaires; suggère qu'un soutien soit disponible pour un large éventail d'activités sportives de sorte que chaque étudiant ait réellement la possibilité ...[+++]

7. Encourages Member States to modernise and improve their physical education policies - principally to ensure that a balance is struck between physical and intellectual activities in schools - to invest in quality sports facilities and take appropriate measures to make sports premises and sports curricula at schools accessible to all students, with proper regard being paid to the needs of disabled students; suggests that support is forthcoming for a wide range of sporting activities so that every student has a real opportunity to participate in different sports; calls on the Member States to support the requirement to increase the time spent on physical education in schools; to promote the legal recognition of institutions and organisat ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
19. encourage les États membres à moderniser et à améliorer leurs politiques en matière d'éducation physique, notamment pour assurer un équilibre entre les activités physiques et intellectuelles au cours de l'année scolaire, à investir dans des installations sportives de qualité et à prendre les mesures adéquates afin de rendre accessibles à l'ensemble des étudiants, y compris aux étudiants handicapés, ces installations ainsi que les programmes de sport dispensés dans les établissements scolaires; suggère qu'un soutien soit disponible pour un large éventail d'activités sportives de sorte que chaque étudiant ait réellement la possibilité ...[+++]

19. Encourages Member States to modernise and improve their physical education policies - principally to ensure that a balance is struck between physical and intellectual activities in schools - to invest in quality sports facilities and take appropriate measures to make sports premises and sports curricula at schools accessible to all students, with proper regard being paid to the needs of disabled students; suggests that support is forthcoming for a wide range of sporting activities so that every student has a real opportunity to participate in different sports; calls on the Member States to support the requirement to increase the time spent on physical education in schools; to promote the legal recognition of institutions and organisa ...[+++]


En 1984, le Centre communautaire et scolaire Samuel-de-Champlain a ouvert ses portes à Saint-Jean.

In 1984, the Centre scolaire-communautiare Samuel-de-Champlain was opened in Saint John.


demande à la Commission et aux États membres que l'initiative e-Learning donne la priorité absolue à l'intégration des technologies de l'information dans les programmes scolaires en développant des méthodes d'enseignement qui recourent à ces nouvelles technologies; les centres éducatifs seront chargés de mettre en œuvre les contenus des nouveaux programmes scolaires, permettant de la sorte une meilleure efficacité et développant la concurrence entre les centres;

Calls on the Commission and the Member States to ensure that the e-Learning initiative gives absolute priority to integrating the information technologies in school curricula, by means of teaching methods that use the new technologies; considers that teaching centres will be responsible for developing the content of the new school curricula, thus providing a higher standard of excellence and competition between centres;


Les avantages des centres communautaires et scolaires sont nombreux.

School-community centres have many advantages.


Samuel-Champlain à Saint-Jean, le carrefour Beausoleil à Newcas-tle au Nouveau-Brunswick, le centre de Kingston, le centre scolaire et communautaire Beauséjour à Plamondon, le centre scolaire communautaire de Calgary, le centre scolaire communautaire de Fort McMurray (1240) Et j'ose espérer que si je fais ce discours dans quelques mois, pourquoi pas le Centre communautaire scolaire du Manitoba, à Saint-Vital, et peut-être un autre au Yukon?

the carrefour du Grand-Havre in Halifax-Dartmouth, Nova Scotia, the centre Sainte-Anne in Fredericton, the centre Samuel-Champlain in Saint John, the carrefour Beausoleil in Newcastle, New Brunswick, the Kingston centre, the Beauséjour school-community centre in Plamondon, the Calgary school-community centre, the Fort McMurray school-community centre (1240) And, I hope, if I make this speech again in a few months, why not the Manitoba school-community centre in Saint-Vital and, maybe, another one in the Yukon?


Centré sur les écoles (il existe plus de 300.000 établissements d'enseignement pré-scolaire, primaire et secondaire dans la Communauté), un des lieux principaux d'échanges et de contacts entre les différents acteurs du monde éducatif, et mise en oeuvre par le biais de projets et de réseaux de projets de coopération transnationaux, l'action communautaire dans le domaine de l'éducation pourrait s'articuler sur les axes suivants : - favoriser la coopération des établissements scolaires ...[+++]

Centred on schools (there are more than 300 000 pre-school, primary and secondary education establishments in the Community), which are one of the main places for exchanges and contacts between the various people involved in education, and implemented by means of projects and transnational cooperation networks, Community measures in the field of education could be based on the following points: - encouraging cooperation between education establishments by means of, for example, mobility and exchanges of young people, providing them with the opportunity to encounter different environments; - making teachers and other people involved in education more aware of the European dimens ...[+++]




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

centres d'information communautaires et scolaires ->

Date index: 2024-08-26
w