Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Congé de formation
Congé-formation
Congé-éducation
Education & Formation 2010
Education et Formation 2010
Fonds pour la formation et l'éducation
Format plein papier
Format à fond perdu
Formation
Formation continue
Formation des adultes
Formation des femmes
Formation permanente
Formation politique
Formation professionnelle continue
Illustration à fond perdu
Impression pleine-page
Impression à marge perdue
L'éducation et la formation
Ministère de l'Éducation
Page en marge
Page en marge perdu
Page à fond perdu
UEC
UFC
Unité d'éducation continue
Unité de formation continue
Éducation Manitoba
Éducation et Formation professionnelle Manitoba
éducation des adultes
éducation des femmes
éducation des parents
éducation ouvrière
éducation permanente
éducation politique

Vertaling van "Fonds pour la formation et l'éducation " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
Fonds pour la formation et l'éducation

Training and Education Fund


Education & Formation 2010 | Education et Formation 2010

Education & Training 2010 | Education and Training 2010 | ET2010 [Abbr.]


ministère de l'Éducation, de la Formation professionnelle et de la Jeunesse [ ministère de l'Éducation et de la Formation professionnelle | Éducation et Formation professionnelle Manitoba | Éducation Manitoba | ministère de l'Éducation ]

Department of Education, Training and Youth [ Department of Education and Training | Manitoba Education and Training | Manitoba Education | Department of Education | Department of Youth and Education ]


formation | l'éducation et la formation

education and training


congé de formation | congé-éducation | congé-formation

educational leave | training leave


formation professionnelle continue [ formation continue | formation permanente | éducation permanente ]

continuing professional education [ continuing education | continuing professional development | continuing professional training ]


formation politique | éducation politique

political education


éducation des adultes [ éducation des femmes | éducation des parents | éducation ouvrière | formation des adultes | formation des femmes ]

adult education [ education of parents | education of women | training of adults | training of women | workers' education ]


page à fond perdu | page en marge | page en marge perdu | format plein papier | format à fond perdu | impression à marge perdue | impression pleine-page | illustration à fond perdu

bleed page | bleed off page | bleed-off page | bled-off page | bleed pages


unité de formation continue | UFC | unité d'éducation continue | UEC

continuing education unit | CEU
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Au titre du programme opérationnel national «Emploi, formation et éducation» qui vient d’être adopté, l’Espagne investira 3,0 milliards, dont 2,1 milliards proviennent du budget de l’UE et le reste de ressources nationales, afin d’améliorer l’emploi, la formation et l’éducation sur son territoire.

Under the adopted national Operational Programme "Employment, Training and Education", Spain will invest €3.0 billion, €2.1 billion of which are from the EU budget and the rest from national resources, to improve employment, training and education in Spain.


Mais pour avoir des gens qui ont une formation pour enseigner dans une salle de classe au Nouveau-Brunswick, il faut avoir une formation de base et une formation en éducation, ce qui veut dire qu'une personne spécialiste dans le domaine artistique, ça peut vouloir dire un baccalauréat en arts et ensuite une année de formation en éducation; ce qui veut dire quatre, cinq ans, peut-être six a ...[+++]

But to get people with appropriate education to come and teach in a New Brunswick classroom, it is difficult. You need a basic degree and an education degree, and that means experts in the arts need to get a first degree, like a bachelor of arts, then do a year in education, and that means four, five and even six years of education.


1. souligne que les programmes européens en matière d'éducation apportent clairement et manifestement une valeur ajoutée européenne, qu'ils favorisent la mobilité et qu'ils sont essentiels au succès de la stratégie Europe 2020; regrette que le projet de budget de la Commission ne propose aucun fonds supplémentaire en faveur de l'éducation et de la formation au-delà de la programmation financière; encourage la Commission, ...[+++]

1. Emphasises that the European education programmes bring clear and demonstrated European added value, enhance mobility and are vital for the Europe 2020 strategy to succeed; regrets that the Commission draft budget does not propose any additional funding for education and training, beyond the financial programming; encourages the Commission, and all other relevant actors, to place the humanities on an equal footing with the natural sciences in the implementation of European education programmes; calls for greater visibility to be afforded to the humanities in the Education ...[+++]


70. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, sur laquelle se fonde l'acquisition des compétences ultérieures, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, rel ...[+++]

70. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions to use the Structural Funds for education ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
70. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, sur laquelle se fonde l'acquisition des compétences ultérieures, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, rel ...[+++]

70. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions to use the Structural Funds for education ...[+++]


5. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, qui est à l'origine de l'acquisition de compétences supplémentaires, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, ...[+++]

5. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions to use the Structural Funds for education ...[+++]


L'ensemble coordonné de services personnalisés à financer, compte tenu de leur compatibilité avec les actions financées par les fonds structurels, comporte des mesures de réinsertion professionnelle des 432 travailleurs concernés, telles qu'orientation et planification des carrières, programmes de formation, formations de niveaux post-scolaire et supérieur, bourses de formation, formations dispensées par Skillnets (Skillnets est un organisme de soutien, financé par l'État et géré par des entreprises, dont l'activité consiste à promouv ...[+++]

The co-ordinated package of personalised services to be funded, including its compatibility with actions funded by the Structural Funds, includes measures for the reintegration of the 432 targeted workers into employment, such as guidance and career planning, training programmes, further education and higher education courses, training grants, Skillnets training (Skillnets is a State funded, enterprise-led support body dedicated to the promotion and facilitation of training and upskilling), enterprise and self-emp ...[+++]


On devrait injecter davantage de fonds dans la formation, l'éducation, la recherche et développement.

More money should be put into training, education, research and development to become better skilled.


Tout en appuyant ces initiatives, les États membres doivent introduire des mesures d'incitation destinées à la fois aux employeurs (par exemple, réductions d'impôts ou de cotisations sociales, récompense des meilleures pratiques, par exemple par un système de labels en matière d'éducation et de formation tout au long de la vie, ou contribution des entreprises à des fonds pour la formation) et aux salariés (par exemple, comptes ou bons d'éducation et de for ...[+++]

In supporting these initiatives Member States should introduce incentive measures aimed both at employers, (for example tax breaks, social security rebates, rewarding best practice e.g. through a system of lifelong learning labels, and by providing for enterprises to contribute to training funds) and at individuals (for example learning accounts or vouchers); they should also promote access to local guidance networks, and ICT based learning and guidance services, to support both individual competence development plans and corporate s ...[+++]


Le groupe de pilotage a ainsi demandé au groupe "Formation et éducation" de porusuivre ses travaux en élargissant le mandat qui lui avait été confié et l'a chargé d'approfondir deux thèmes : la transition des jeunes de l'éducation à la vie active et professionnelle et leur formation initiale, et la participation des partenaires sociaux aux programmes communautaires.

The Steering Group therefore called on the "Training and Education" Working Group to continue its work on the basis of broader terms of reference and instructed it to examine closely two questions: (i) the transition of young people from school to work and their initial training and, (ii) the participation of the two sides of industry in Community programmes.


w