Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assess students' preliminary learning experiences
Assesses students' preliminary learning experiences
Assessing students' preliminary learning experiences
Gauge students' preliminary learning experiences

Vertaling van "assess students' preliminary learning experiences " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
assesses students' preliminary learning experiences | assessing students' preliminary learning experiences | assess students' preliminary learning experiences | gauge students' preliminary learning experiences

voorafgaande leerervaringen van studenten beoordelen | voorafgaande leerervaringen van studenten evalueren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A stronger use of learning experiences, combining face-to-face and online (blended learning), can increase student's motivation and the efficacy of learning.

Meer "blended learning", een combinatie van contactonderwijs en onlineleren, kan de motivatie van de lerende verbeteren en het leren doeltreffender maken.


Erasmus+ has stronger links with the labour market than its predecessor programmes, enabling students to spend traineeship periods in companies or organisations abroad and through non-formal learning experiences preparing young people for the job market and for participation in civic life.

Erasmus+ heeft sterkere banden met de arbeidsmarkt dan zijn voorgangers. Daardoor kunnen studenten stage lopen bij bedrijven of organisaties in het buitenland of worden jongeren dankzij niet-formele leerervaringen voorbereid op de arbeidsmarkt en op deelname aan het maatschappelijk leven.


3. The assessment and documentation of learning experiences shall reflect the continuous process of development that EU Aid Volunteers go through, thereby acknowledging and supporting learning and development throughout the different stages of a volunteer's participation in the initiative.

3. De beoordeling en staving van de leerervaringen geven de continue ontwikkeling van de EU-vrijwilligers voor humanitaire hulp weer, waarbij de opleiding en ontwikkeling in de verschillende fasen van de deelname van een vrijwilliger aan het initiatief naar waarde wordt geschat en ondersteund.


5. The Commission and EU Member States shall provide the competent national authorities responsible for the validation of non-formal and informal learning with relevant information about the EU Aid Volunteers initiative and about the assessment and documentation process in order to facilitate the formal validation processes of the learning experiences of the EU Aid Volunteers in their home countries, where appropriate.

5. De Commissie en de EU-lidstaten verstrekken de bevoegde nationale autoriteiten die verantwoordelijk zijn voor de validering van het niet-formeel en informeel leren relevante informatie over het EU-vrijwilligersinitiatief voor humanitaire hulp en de beoordeling en staving om in voorkomend geval de formele validering van de leerervaringen van de EU-vrijwilligers voor humanitaire hulp in hun land van herkomst te vergemakkelijken.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A new Erasmus Charter will contribute to a high quality learning experience through more rigorous agreements between higher education institutions which will specify the minimum expected level of student language skills and provide detailed information on housing and visa issues.

Een nieuw Erasmus-handvest zal bijdragen tot leerervaringen van hoge kwaliteit, door duidelijkere afspraken tussen instellingen van hoger onderwijs, waarin onder andere het minimumniveau van de vereiste talenkennis zal worden vastgelegd, plus gedetailleerde informatie over onderwerpen als huisvesting en visums.


The European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) established in 1989 within the framework of the Erasmus programme awards credits for formal learning based on learning outcomes and student workload, and also facilitates the award by higher education institutions of credits based on learning outcomes for non-formal and informal learning experiences.

Het Europees systeem voor het verzamelen en overdragen van studiepunten (European Credit Transfer and Accumulation System — ECTS), dat in 1989 is ingevoerd in het kader van het Erasmus-programma, verleent kredieten voor het formele onderwijs op basis van leerresultaten en werklast voor studenten, en vergemakkelijkt ook de toekenning door hogeronderwijsinstellingen van kredieten op basis van leerresultaten voor niet-formele en informele leerervaringen.


The Erasmus programme was launched in 1987 with 3 244 young, adventurous students who took part in learning experiences in one of the 11 countries which initially participated in the programme.

Het Erasmus-programma is in 1987 van start gegaan met 3 244 jonge, avontuurlijke studenten die studie-ervaringen opdeden in de elf landen die oorspronkelijk aan het programma deelnamen.


Student performance in learning activities should be assessed against clear and agreed learning outcomes, developed in partnership by all faculty members involved in their delivery.

De leerprestaties van studenten dienen te worden beoordeeld aan de hand van duidelijke en overeengekomen leerresultaten, die gezamenlijk door alle betrokken faculteitsleden zijn ontwikkeld.


monitor good practices in relation to open access to European scientific production, including those arising from large scale experiments by scientific communities and large research institutions, and encourage the development of new models that could improve access to European scientific research results; monitor the current situation of public virtual scientific libraries in the EU and other ongoing developments across Europe relating to access of students and researchers to scientific information and to its digital preservation, a ...[+++]

bij te houden welke goede praktijken er worden toegepast met betrekking tot de open toegang tot de Europese wetenschappelijke productie, waaronder die welke het resultaat zijn van grootschalige experimenten van wetenschappelijke gemeenschappen en grote onderzoeksinstellingen, en de ontwikkeling aan te moedigen van nieuwe modellen die de toegang tot de resultaten van Europees wetenschappelijk onderzoek kunnen verbeteren; toezicht te houden op de huidige situatie van openbare virtuele wetenschappelijke bibliotheken in de EU en andere lopende ontwikkelingen in heel Europa betreffende de toegang van ...[+++]


A N N E X (background) LINGUA With a total budget in the region of ECU 150 million, the LINGUA programme has, since its adoption by the Council in 1989 (implemented with effect from 1 January 1990), helped to encourage cooperation in the field of foreign-language learning beyond national borders, thereby amassing a wealth of experience in this sphere. Under the programme, a large number of mobility grants have been made available to young people, students and teach ...[+++]

* Communautair programma ter bevordering van de kennis van vreemde talen in de Gemeenschap B IJ L A G E (achtergrondinformatie) LINGUA Het in 1989 door de Raad goedgekeurde LINGUA-programma, dat beschikt over een budget van in totaal zo'n 150 miljoen ecu, heeft, sinds 1 januari 1990, toen met de uitvoering ervan is begonnen, de samenwerking op het gebied van het leren van vreemde talen buiten de nationale grenzen gestimuleerd, waardoor zeer belangrijke ervaring op dit gebied kon worden opgedaan. In het kader van dit programma is een groot aantal beurzen ter beschikking gesteld van jongeren, studenten ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

assess students' preliminary learning experiences ->

Date index: 2022-04-10
w