Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult literacy instructor
Adult literacy teacher
Instructor in adult literacy and numeracy
Teacher of adult literacy and numeracy

Vertaling van "Teacher adult literacy and numeracy " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
adult literacy instructor | instructor in adult literacy and numeracy | adult literacy teacher | teacher of adult literacy and numeracy

docent Alfa NT2 | docente NT2 | docent alfabetisering | lesgever alfabetisering
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- People completing secondary education,- continuous training of teachers,- literacy and numeracy "learning to learn" attainment levels,- percentage of adults failing to complete upper secondary education who have participated in any form of education or training, by age group.

- Aantal personen dat secundair onderwijs voltooit- Ononderbroken opleiding van onderwijsgevenden- Bereikt niveau van taalvaardigheid, van rekenkundige/wiskundige vaardigheid, en van "leren leren"- Percentage volwassenen met minder dan hoger secundair onderwijs, dat heeft deelgenomen aan enige vorm van volwassenenonderwijs of -opleiding, per leeftijdsgroep


In this regard there is an urgent need for research into assessment methodologies for adults with literacy and numeracy difficulties.

In dit verband bestaat er dringend behoefte aan onderzoek naar beoordelingsmethoden voor volwassenen met leesvaardigheids- en rekenvaardigheidproblemen.


(d) In the field of Grundtvig (adult learning), the Programme shall aim to improve pedagogical approaches and the management of adult education organisations and in particular promote flexible learning pathways, adult literacy, adult numeracy and active ageing, through increased learning mobility of adult learning staff and enhanced cooperation between organisations involved in adult learning, with a particular focus on learning needs of disadvantages groups.

(d) op het gebied van Grundtvig (volwasseneneducatie) is het programma gericht op de verbetering van pedagogische benaderingen en het beheer van organisaties voor volwasseneneducatie, en met name de bevordering van flexibele leertrajecten, lees-, schrijf- en rekenvaardigheden van volwassenen en actief ouder worden door grotere leermobiliteit voor personeel in de volwasseneneducatie en betere samenwerking tussen bij de volwasseneneducatie betrokken organisaties, met bijzondere aandacht voor de leerbehoeften van achtergestelde groepen.


non-formal learning means learning which takes place through planned activities (in terms of learning objectives, learning time) where some form of learning support is present (e.g. student-teacher relationships); it may cover programmes to impart work skills, adult literacy and basic education for early school leavers; very common cases of non-formal learning include in-company training, through which companies update and improve the skills of their workers such as ICT skills, structured on-line learning (e.g. by making use of open educational resources), and courses organised by civil society ...[+++]

Niet-formeel leren betekent leren door middel van geplande activiteiten (in termen van leerdoelen, leertijd) waarbij sprake is van een bepaalde vorm van ondersteuning bij het leren (bijv. student-leraar-verhoudingen). Het kan gaan om programma's om vroegtijdige schoolverlaters professionele vaardigheden, lees- en schrijfvaardigheid voor volwassenen en basisvorming te verschaffen. Veel voorkomende voorbeelden van niet-formeel leren zijn opleidingen binnen ondernemingen waarmee zij de vaardigheden van hun werknemers zoals ICT-vaardigheden actueel maken en verbeteren, gestructureerd online leren (bv. met gebruikmaking van open onderwijsmidd ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In each of the three areas, the Commission identifies major themes on which future cooperation should focus, such as literacy and numeracy, personalised learning and assessment techniques, the equity of school education systems, early school leaving, and teacher education and recruitment.

De Commissie stelt voor de drie gebieden ook de belangrijke thema's vast waarop toekomstige samenwerking gericht moet zijn, zoals lezen, schrijven en rekenen, gepersonaliseerd leren en evaluatietechnieken, de rechtvaardigheid van onderwijssystemen, vroegtijdig schoolverlaten en lerarenopleiding en -aanwerving.


address the problem of the persistently high number of early school leavers by offering a second chance to those who enter adult age without a qualification, focusing on areas of particular concern, such as basic literacy and numeracy, IT skills and language learning.

als remedie tegen de hardnekkig hoge schooluitval moet jonge volwassenen zonder kwalificatie een tweede kans worden geboden; aspecten die bijzondere aandacht verdienen, zoals elementaire taal- en rekenvaardigheden, IT-vaardigheden en het leren van talen, moeten daarbij centraal staan.


8. Welcomes the Council report to the Stockholm summit on 'The concrete future objectives of education systems'; believes that the Community institutions have a useful role to play in helping the Member States to implement a long-term work programme 'raising the standard of learning in Europe, by improving the quality of training for teachers and trainers, and by making a specific effort on literacy and numeracy';

8. is verheugd over het rapport van de Raad aan de Europese Raad van Stockholm over de concrete toekomstige doelstellingen van de onderwijsstelsels ; is van mening dat de instellingen van de Gemeenschap een nuttige rol kunnen spelen door de lidstaten te helpen bij het implementeren van een werkprogramma op lange termijn dat het kennisniveau in Europa moet verhogen door de kwaliteit van de opleiding voor leraren en trainers te verbeteren en door specifieke inspanning op het gebied van kunnen lezen, schrijven en rekenen;


7. Welcomes the Commission report to the Stockholm summit on 'The concrete future objectives of education systems'; believes that the Community institutions have a useful role to play in helping the Member States to implement a long-term work programme 'raising the standard of learning in Europe, by improving the quality of training for teachers and trainers, and by making a specific effort on literacy and numeracy';

7. is verheugd over het rapport van de Commissie aan de Top van Stockholm over de concrete toekomstige doelstellingen van de onderwijsstelsels ; is van mening dat de instellingen van de Gemeenschap een nuttige rol kunnen spelen door de lidstaten te helpen bij het implementeren van een werkprogramma op lange termijn dat het kennisniveau in Europa moet verhogen door de kwaliteit van de opleiding voor leraren en trainers te verbeteren en door specifieke inspanning op het gebied van kunnen lezen, schrijven en rekenen;


helping Member States (through the 'open coordination method') to implement a long-term work programme 'raising the standard of learning in Europe, by improving the quality of training for teachers and trainers, and by making a specific effort on literacy and numeracy', as foreseen in the Commission report on 'The concrete future objectives of education systems' ;

het helpen van de lidstaten (via de open coördinatiemethode) om een werkprogramma op lange termijn te implementeren dat het niveau van kennis in Europa verhoogt door de opleidingskwaliteit van leraren en trainers te verhogen en door een specifieke inspanning op het gebied van kunnen lezen, schrijven en rekenen, zoals genoemd in het rapport van de Commissie over de concrete toekomstige doelstellingen van onderwijsstelsels;


* Raising the standard of learning in Europe, by improving the quality of training for teachers and trainers, and by making a specific effort on literacy and numeracy.

* verbetering van het niveau van het onderwijs in Europa door de verbetering van de kwaliteit van de scholing van onderwijsgevenden en opleiders en door bijzondere aandacht te geven aan het terrein van de lees-, schrijf- en rekenvaardigheid.




Anderen hebben gezocht naar : adult literacy instructor     adult literacy teacher     Teacher adult literacy and numeracy     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Teacher adult literacy and numeracy' ->

Date index: 2022-05-07
w