Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Perform post-processing of bread
Post-process breads
Prepare bread
Prepare bread products

Vertaling van "Perform post-processing bread " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
post-process breads | prepare bread | perform post-processing of bread | prepare bread products

broodproducten bereiden | broodproducten klaarmaken
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2. In performing its oversight duties under Article 22(3) of Directive 2009/65/EC, a depositary shall perform ex post controls and verifications of processes and procedures that are under the responsibility of the management company or the investment company or an appointed third party.

2. Bij de uitvoering van zijn toezichttaken uit hoofde van artikel 22, lid 3, van Richtlijn 2009/65/EG verricht een bewaarder controles en verificaties achteraf van processen en procedures die onder de verantwoordelijkheid van de beheermaatschappij of de beleggingsmaatschappij dan wel een aangewezen derde vallen.


For each credit assessment system, the ECAF performance monitoring process consists of an annual ex-post comparison of: (a) the observed default rates for all eligible entities and instruments rated by the credit assessment system, where these entities and instruments are grouped into static pools based on certain characteristics, e.g. credit rating, asset class, industry sector, credit assessment model; and (b) the appropriate credit quality threshold of the Eurosystem given by the benchmark PD (two benchmark PDs are considered: a 0,10 % PD over a one-year horizon which is considered equivalent to a credit assessment of credit quality ...[+++]

Voor elk kredietbeoordelingssysteem bestaat het ECAF-prestatiebeoordelingsproces uit een jaarlijkse ex-post vergelijking van: a) het waargenomen wanbetalingscijfer voor alle door het kredietbeoordelingssysteem beoordeelde in aanmerking komende entiteiten en instrumenten die zijn ondergebracht in statische depots, zulks op grond van bepaalde kenmerken, bijvoorbeeld kredietbeoordeling, activacategorie, bedrijfstak, kredietbeoordelingsmodel; en b) de door de benchmark PD gegeven passende kredietkwaliteitsdrempel van het Eurosysteem (het betreft twee benchmark-PD’s: een 0,10 % PD over één jaar die als equivalent wordt beschouwd van een kred ...[+++]


3. Recalls that the Joint Undertaking adopted an ex post audit strategy in 2010 that is a key tool in assessing the legality and regularity of the underlying transactions and that its implementation started in 2011; notes that the audit of project cost claims has been delegated to the National Funding Authorities (NFAs) of the Member States however the administrative agreements signed with the NFAs do not include the practical arrangements for those audits; further notes from the Joint Undertaking that the various financing schemes and national rules in place in the different Member States imply that ex-post audit is only feasible on completed projects and request to be informed of the results of the audits ...[+++]

3. herinnert eraan dat de gemeenschappelijke onderneming in 2010 een strategie voor controles achteraf heeft vastgesteld die een essentieel hulpmiddel vormt voor de beoordeling van de wettigheid en regelmatigheid van de onderliggende verrichtingen, en die sinds 2011 wordt toegepast; wijst erop dat de controle op declaraties van projectkosten is gedelegeerd aan de nationale financierende autoriteiten van de lidstaten, doch dat de met de nationale financierende autoriteiten gesloten administratieve overeenkomsten geen praktische regelingen omvatten voor deze controles; verneemt voorts van de gemeenschappelijke onderneming dat de diverse financieringsregelingen en nationale voorschriften die van toepassing zijn in de verschillende lidstaten ...[+++]


3. Recalls that the Joint Undertaking adopted an ex post audit strategy in 2010 that is a key tool in assessing the legality and regularity of the underlying transactions and that its implementation started in 2011; notes that the audit of project cost claims has been delegated to the National Funding Authorities (NFAs) of the Member States however the administrative agreements signed with the NFAs do not include the practical arrangements for those audits; further notes from the Joint Undertaking that the various financing schemes and national rules in place in the different Member States imply that ex-post audit is only feasible on completed projects and request to be informed of the results of the audits ...[+++]

3. herinnert eraan dat de gemeenschappelijke onderneming in 2010 een strategie voor controles achteraf heeft vastgesteld die een essentieel hulpmiddel vormt voor de beoordeling van de wettigheid en regelmatigheid van de onderliggende verrichtingen, en die sinds 2011 wordt toegepast; wijst erop dat de controle op declaraties van projectkosten is gedelegeerd aan de nationale financierende autoriteiten van de lidstaten, doch dat de met de nationale financierende autoriteiten gesloten administratieve overeenkomsten geen praktische regelingen omvatten voor deze controles; verneemt voorts van de gemeenschappelijke onderneming dat de diverse financieringsregelingen en nationale voorschriften die van toepassing zijn in de verschillende lidstaten ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. In performing its oversight duties under Article 21(9) of Directive 2011/61/EU, a depositary shall perform ex-post controls and verifications of processes and procedures that are under the responsibility of the AIFM, the AIF or an appointed third party.

2. Bij de uitvoering van zijn toezichttaken uit hoofde van artikel 21, lid 9, van Richtlijn 2011/61/EU verricht een bewaarder controles en verificaties achteraf van processen en procedures die onder de verantwoordelijkheid van de abi-beheerder, de abi of een aangewezen derde vallen.


2. In performing its oversight duties under Article 21(9) of Directive 2011/61/EU, a depositary shall perform ex-post controls and verifications of processes and procedures that are under the responsibility of the AIFM, the AIF or an appointed third party.

2. Bij de uitvoering van zijn toezichttaken uit hoofde van artikel 21, lid 9, van Richtlijn 2011/61/EU verricht een bewaarder controles en verificaties achteraf van processen en procedures die onder de verantwoordelijkheid van de abi-beheerder, de abi of een aangewezen derde vallen.


RECALLS that the clearing and settlement of securities transactions is a key area of financial integration in the European Union, where substantial progress needs to be achieved to enhance both the efficiency and soundness of post-trading services in line with the Council conclusions of 28 November 2006; WELCOMES that the Eurosystem shares this aim and has to this effect undertaken work on the TARGET2-Securities (T2S) project with a view to providing a common settlement engine capable of settling securities in central bank money in e ...[+++]

HERINNERT ERAAN dat de clearing en afwikkeling van effectentransacties een hoofdgebied van de financiële integratie in de EU vormt waarop wezenlijke vooruitgang moet worden geboekt teneinde de efficiëntie en de soliditeit van effectentransactieverwerkingsdiensten te versterken, overeenkomstig de conclusies van de Raad van 28 november 2006; IS VERHEUGD dat het Eurosysteem zich achter deze doelstelling schaart en in dat verband werkt aan het project TARGET2 - Effecten (T2E), teneinde een gemeenschappelijk instrument voor afwikkeling op te zetten waarmee in euro luidende effecten in centralebankgeld kunnen worden afgewikkeld, en VERWELKOMT de door de ECB via publicaties en overleg met marktdeelnemers verstrekte informatie over de werking van ...[+++]


10. Stresses that the establishment plans to be submitted to the budgetary authority for the year 2001 should take into account the potential savings in human and financial resources deriving from the use of new software programmes, office equipment, electronic mail, etc.; takes the view therefore that no new posts in the lower grades should be created; stresses the importance of C grades doing specialised work on data-processing applications; asks the institutions to determine the extent to which lower grade posts can be upgraded ...[+++]

10. benadrukt dat de organigrammen die voor het jaar 2001 aan de begrotingsautoriteit moeten worden voorgelegd rekening dienen te houden met mogelijke besparingen op personele en financiële middelen door het gebruik van nieuwe computerprogramma's, kantoorapparatuur, elektronische post etc.; is derhalve van mening dat er geen nieuwe posten in de lagere rangen gecreëerd moeten worden; acht het belangrijk dat C-rangen worden ingezet voor gespecialiseerde toepassingen op het gebied van geautomatiseerde informatieverwerking; verzoekt de instellingen na te gaan in hoeverre medewerkers in de lagere rangen hoger kunnen worden ingeschaald om rekening te houden met de complexere taken ...[+++]


The Council recalls that it is foreseen in the Post-Lomé Co-operation to introduce performance and needs criteria in the process of fund allocation.

De Raad herinnert eraan dat in het post-Lométijdperk de ontwikkelingssamenwerking bij het toewijzen van middelen ook voorziet in het aanleggen van prestatie- en behoeftecriteria.


Post-Essen Employment Process The Commissioner concluded his remarks by saying that we now have a systematic process for the promotion of an active European employment policy through the detailed employment performance monitoring arrangements agreed at Essen.

Post-Essen werkgelegenheidsproces Tot slot merkt de Commissaris op dat er nu een systematisch proces ter bevordering van een actief Europees werkgelegenheidsbeleid aan de gang is op grond van de in Essen overeengekomen gedetailleerde regelingen inzake controle van prestaties op het gebied van de werkgelegenheid.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Perform post-processing bread' ->

Date index: 2023-09-21
w