Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Handle buildings' moisture problems
Manage building's damp problems
Manage buildings' damp problems
Managing buildings' damp problems

Vertaling van "Managing buildings' damp problems " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
handle buildings' moisture problems | managing buildings' damp problems | manage buildings' damp problems | manage building's damp problems

vochtproblemen in gebouwen beheersen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Member States and Commission Mandate Good start in building relationships Staff competence | Lack of vision, focus and flexibility Uneasy relationship between Management Board and Agency Location problem for recruitment and networking Lack of critical mass of the operational staff Early phase of learning curve |

Mandaat van de lidstaten en de Commissie Goed begin met het opbouwen van relaties Bekwaam personeel | Gebrek aan visie, focus en flexibiliteit Stroeve betrekkingen tussen de raad van bestuur en het agentschap Ligging bemoeilijkt aanwervingen en netwerkvorming Ontbreken van een kritische massa van gespecialiseerd personeel Nog in een pril stadium van het leerproces |


Recognises the critical contribution of the African Peace Facility in developing the triangular partnership between the UN, the EU and the AU; believes that this Facility provides both an entry point and a potential lever for creating a stronger partnership between the EU and the AU and has proved indispensable in allowing the AU, and through it the eight Regional Economic Communities (RECs), to plan and manage their operations; considers it vital that the EU institutions and Member States remain closely engaged if the Facility is to be fully utilised and that the AU demonstrate higher levels of efficiency and transparency in using the ...[+++]

erkent dat de Vredesfaciliteit voor Afrika een essentiële bijdrage levert aan de ontwikkeling van het trilaterale partnerschap tussen de VN, de EU en de AU; meent dat deze Vredesfaciliteit zowel een startpunt als een mogelijke hefboom is voor een sterker partnerschap tussen de EU en de AU, en onmisbaar is gebleken voor de Afrikaanse Unie en, via de AU, voor de acht regionale economische gemeenschappen, om hun operaties te plannen en te leiden; acht het van vitaal belang dat de EU-instellingen en de lidstaten nauw betrokken blijven bij de Faciliteit, zodat deze optimaal wordt ingezet, en dat de AU niet alleen doeltreffender gebruikt maakt van de middelen van de Faciliteit, maar daarbij ook meer transparantie aan de dag legt ...[+++]


9. Requests the Commission to report to Parliament before 2009 on a master plan for enhanced airport capacity in Europe; stresses that such a report should lay down a cohesive approach for Member States in order to promote and coordinate any national and cross-border initiative for building new airport capacities dedicated to international traffic and make better use of existing capacities, as well for managing secondary airport capacity, without prejudice to Member State and Community competences to allocate airport capacities; str ...[+++]

9. verzoekt de Commissie vóór 2009 het Parlement verslag uit te brengen over een structuurplan voor versterkte luchthavencapaciteit in Europa; onderstreept dat een dergelijk verslag de lidstaten een samenhangende aanpak moet voorstellen om alle nationale en grensoverschrijdende initiatieven voor de aanleg van nieuwe luchthavencapaciteit bestemd voor internationaal verkeer te bevorderen en te coördineren, en een beter gebruik te maken van de bestaande capaciteit, alsmede om de secundaire luchthavencapaciteit te beheren, zonder afbreuk te doen aan de bevoegdheden van de lidstaten en de Gemeenschap wat de toewijzing van luchthavencapaciteit betreft; onderstreept dat de hubs en de regionale luchthavens via punt-tot-punt reizen, e ...[+++]


9. Requests the Commission to report to Parliament before 2009 on a master plan for enhanced airport capacity in Europe; stresses that such a report should lay down a cohesive approach for Member States in order to promote and coordinate any national and cross-border initiative for building new airport capacities dedicated to international traffic and make better use of existing capacities, as well for managing secondary airport capacity, without prejudice to Member State and Community competences to allocate airport capacities; str ...[+++]

9. verzoekt de Commissie vóór 2009 het Parlement verslag uit te brengen over een structuurplan voor versterkte luchthavencapaciteit in Europa; onderstreept dat een dergelijk verslag de lidstaten een samenhangende aanpak moet voorstellen om alle nationale en grensoverschrijdende initiatieven voor de aanleg van nieuwe luchthavencapaciteit bestemd voor internationaal verkeer te bevorderen en te coördineren, en een beter gebruik te maken van de bestaande capaciteit, alsmede om de secundaire luchthavencapaciteit te beheren, zonder afbreuk te doen aan de bevoegdheden van de lidstaten en de Gemeenschap wat de toewijzing van luchthavencapaciteit betreft; onderstreept dat de hubs en de regionale luchthavens via punt-tot-punt reizen, e ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
191. Notes the complaint lodged by the Director-General of the Office for Infrastructure and Logistics in Brussels (OIB) in his Annual Activity Report on the structural deficit generated by the cost of maintaining the Berlaymont building following its refurbishment , and also his references to a series of accounting and management problems; considers that the structural-deficit problems highlighted should be resolved as a matter of urgency and calls upon the Commission to take appropriate action and to notify Parliament thereof;

191. neemt nota van de opmerking die de directeur-generaal van de Dienst infrastructuur en logistiek in Brussel (OIB) in zijn jaarlijks activiteitenverslag maakt over het structurele tekort dat de kosten van onderhoud van het Berlaymont-gebouw sinds de restauratie ervan genereren , waarbij hij tevens wijst op een aantal problemen op het niveau van de boekhouding en het beheer; is van oordeel dat het gesignaleerde probleem van het structurele tekort dringend dient te worden opgelost en verzoekt de Commissie adequate maatregelen te treffen en het Parlement daarvan op de hoogte te brengen;


190. Notes the complaint lodged by the Director-General of the Office for Infrastructure and Logistics in Brussels (OIB) in his Annual Activity Report on the structural deficit generated by the cost of maintaining the Berlaymont building following its refurbishment, and also his references to a series of accounting and management problems; considers that the structural-deficit problems highlighted should be resolved as a matter of urgency and calls upon the Commission to take appropriate action and to notify Parliament thereof;

190. neemt nota van de opmerking die de directeur-generaal van de Dienst infrastructuur en logistiek in Brussel (OIB) in zijn jaarlijks activiteitenverslag maakt over het structurele tekort dat de kosten van onderhoud van het Berlaymont-gebouw sinds de restauratie ervan genereren, waarbij hij tevens wijst op een aantal problemen op het niveau van de boekhouding en het beheer; is van oordeel dat het gesignaleerde probleem van het structurele tekort dringend dient te worden opgelost en verzoekt de Commissie adequate maatregelen te treffen en het Parlement daarvan op de hoogte te brengen;


191. Notes the complaint lodged by the Director-General of the Office for Infrastructure and Logistics in Brussels (OIB) in his Annual Activity Report on the structural deficit generated by the cost of maintaining the Berlaymont building following its refurbishment , and also his references to a series of accounting and management problems; considers that the structural-deficit problems highlighted should be resolved as a matter of urgency and calls upon the Commission to take appropriate action and to notify Parliament thereof;

191. neemt nota van de opmerking die de directeur-generaal van de Dienst infrastructuur en logistiek in Brussel (OIB) in zijn jaarlijks activiteitenverslag maakt over het structurele tekort dat de kosten van onderhoud van het Berlaymont-gebouw sinds de restauratie ervan genereren , waarbij hij tevens wijst op een aantal problemen op het niveau van de boekhouding en het beheer; is van oordeel dat het gesignaleerde probleem van het structurele tekort dringend dient te worden opgelost en verzoekt de Commissie adequate maatregelen te treffen en het Parlement daarvan op de hoogte te brengen;


Member States and Commission Mandate Good start in building relationships Staff competence | Lack of vision, focus and flexibility Uneasy relationship between Management Board and Agency Location problem for recruitment and networking Lack of critical mass of the operational staff Early phase of learning curve |

Mandaat van de lidstaten en de Commissie Goed begin met het opbouwen van relaties Bekwaam personeel | Gebrek aan visie, focus en flexibiliteit Stroeve betrekkingen tussen de raad van bestuur en het agentschap Ligging bemoeilijkt aanwervingen en netwerkvorming Ontbreken van een kritische massa van gespecialiseerd personeel Nog in een pril stadium van het leerproces |


As regards cooperation with third countries, the Hague Programme stated in particular that the “EU should aim at assisting third countries, in full partnership, using existing Community funds where appropriate, in their efforts to improve their capacity for migration management and refugee protection, prevent and combat illegal immigration, inform on legal channels for migration, resolve refugee situations by providing better access to durable solutions, build border-control capacity, enhance document security and t ...[+++]

Wat de samenwerking met derde landen betreft, werd in het Haags Programma in het bijzonder verklaard dat “het EU-beleid erop gericht moet zijn om, waar nodig met bestaande communautaire middelen, derde landen in het kader van een volwaardig partnerschap bij te staan bij hun inspanningen om hun capaciteit op het terrein van migratiebeheer en bescherming van vluchtelingen te verbeteren, illegale immigratie te voorkomen en te bestrijden, voorlichting te verstrekken over legale migratiekanalen, vluchtelingensituaties op te lossen door duurzame oplossingen beter toegankelijk te maken, het vermogen tot het uitvoeren van grenscontroles op te bo ...[+++]


These findings highlight in particular the needs to clearly identify the beneficiaries and their problems; to design systems meeting the real needs of users, taking account of different lifestyles and consumption patterns, building on their knowledge and experience, and matching their capacities, including financial, to maintain and manage the systems.

De resultaten geven een duidelijk beeld van het belang van een duidelijke omschrijving van de begunstigden en hun problemen en van de noodzaak stelsels te ontwerpen die aan de werkelijke behoeften van de gebruikers voldoen, rekening houden met verschillende levensstijlen en consumptiepatronen, voortbouwen op de kennis en ervaring van de gebruikers en passen bij hun vermogen, ook financieel, om de stelsels te onderhouden en te beheren.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

Managing buildings' damp problems ->

Date index: 2023-05-25
w