Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Answer customers' inquiries
Answer patients' inquiries
Answer patients' questions
Deal with client's enquiries
Deal with patients with anxiety issues
Deal with patients' anxiety
Deal with patients' inquiries
Handle patients' anxiety
Identify patients' anxiety issues
Respond to a customer inquiry
Respond to customers' inquiries
Respond to patients' questions

Vertaling van "Deal with patients' inquiries " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
answer patients' inquiries | respond to patients' questions | answer patients' questions | deal with patients' inquiries

vragen van patiënten beantwoorden


deal with patients with anxiety issues | handle patients' anxiety | deal with patients' anxiety | identify patients' anxiety issues

omgaan met angst van patiënten


answer customers' inquiries | deal with client's enquiries | respond to a customer inquiry | respond to customers' inquiries

klanten informeren | klanten van informatie voorzien | antwoord geven op vragen van klanten | vragen van klanten beantwoorden
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In particular, it will be necessary to specify which methods are the most appropriate to deal with social protection issues related to health and long-term care (ensuring access for all based on need and regardless of resources and ensuring that health and long-term care needs do not cause poverty to patients and their relatives), issues relating to public health and the advancement of better medical treatments and, finally, issues relating to the application of Internal Market principles in the area of healthcare ...[+++]

Het zal vooral nodig zijn vast te stellen welke methodes het best geschikt zijn om thema's inzake sociale bescherming aan te pakken die verband houden met: gezondheidszorg en langdurige zorg (toegang voor iedereen op basis van de behoeften en ongeacht de eigen middelen, ervoor zorgen dat de patiënten en hun familie door de gezondheidszorg en de langdurige zorg niet in armoede worden gestort), de volksgezondheid en de verbetering van de medische behandelingen, en de beginselen van de interne markt op het gebied van de gezondheidszorg (de mobiliteit van patiënten, het gratis verstrekken van diensten).


[21] See European Ombudsman's 1997 own-initiative inquiry into the Commission's administrative procedures for dealing with complaints concerning Member States' infringement of Community law.

[21] Zie het onderzoek op initiatief van de Europese ombudsman van 1997 naar de administratieve procedures van de Commissie voor de behandeling van klachten betreffende inbreuken van lidstaten op Gemeenschapsrecht.


17. Calls on the Member States to do far more to incorporate patients’ information into electronic systems dealing with patient safety and adverse events, and to systematically evaluate that information, precisely in order to prevent errors;

17. verzoekt de lidstaten om in veel hogere mate dan nu het geval is informatie van de patiënten op te nemen in de elektronische systemen voor patiëntveiligheid en ongewenste voorvallen en om deze informatie systematisch te evalueren teneinde fouten te voorkomen;


17. Calls on the Member States to do far more to incorporate patients’ information into electronic systems dealing with patient safety and adverse events, and to systematically evaluate that information, precisely in order to prevent errors;

17. verzoekt de lidstaten om in veel hogere mate dan nu het geval is informatie van de patiënten op te nemen in de elektronische systemen voor patiëntveiligheid en ongewenste voorvallen en om deze informatie systematisch te evalueren teneinde fouten te voorkomen;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Such inquiries would enable the Commission to deal in an efficient and transparent way with horizontal State aid issues and to obtain an ex ante overview of the sector concerned.

Door middel van dergelijke onderzoeken kan de Commissie horizontale staatssteunvraagstukken doelmatig en transparant behandelen en vooraf een totaalbeeld van de betrokken sector verwerven.


– (IT) The directive will enable all patients to benefit from rights already recognised by the European Court of Justice, while leaving social security systems fully within the competence of the Member States, since it deals with patients and their mobility inside the European Union and not the free movement of service providers.

(IT) Met deze richtlijn zullen alle patiënten kunnen profiteren van rechten die reeds door het Europees Hof van Justitie zijn erkend, terwijl de lidstaten volledig verantwoordelijk blijven voor de socialezekerheidsstelsels, aangezien de richtlijn betrekking heeft op patiënten en hun mobiliteit binnen de Europese Unie en niet op het vrije verkeer van dienstverleners.


to deal promptly and properly with all inquiries from the data exporter relating to its processing of the personal data subject to the transfer and to abide by the advice of the supervisory authority with regard to the processing of the data transferred.

hij alle vragen van de gegevensexporteur betreffende de door hem uitgevoerde verwerking van de doorgegeven persoonsgegevens zo spoedig mogelijk naar behoren beantwoordt en het advies van de toezichthoudende autoriteit volgt bij de verwerking van de doorgegeven gegevens.


6. Considers that the open method of coordination is an appropriate framework for dealing with patient mobility issues, without simultaneously excluding cooperation between States on matters for which Member States' health services are responsible;

6. is van oordeel dat de methode van open coördinatie het geschiktste kader vormt voor het aanpakken van de problematiek van de mobiliteit van patiënten, zonder dat daarnaast de intergouvernementele samenwerking wordt uitgesloten voor onderwerpen die onder de bevoegdheid van de gezondheidszorgdiensten van de lidstaten vallen;


6. Considers that the open method of coordination is an appropriate framework for dealing with patient mobility issues, without simultaneously excluding cooperation between States on matters for which Member States' health services are responsible;

6. is van oordeel dat de methode van open coördinatie het geschiktste kader vormt voor het aanpakken van de problematiek van de mobiliteit van patiënten, zonder dat daarnaast de intergouvernementele samenwerking wordt uitgesloten voor onderwerpen die onder de bevoegdheid van de gezondheidszorgdiensten van de lidstaten vallen;


[41] Each year the Ombudsman deals with complaints that are outstanding from the previous year and those into which he has initiated inquiries.

[41] De Ombudsman behandelt elk jaar ook klachten die het vorige jaar niet zijn afgesloten en stelt op eigen initiatief onderzoeken in.


w