Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Closing the Gender Gap - What We Can Do
Omnibus I Directive
Qualification Regulation
Together We Can Do It
We Can Do It The People First Story

Vertaling van "we're doing $109 " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


Closing the Gender Gap - What We Can Do

Supprimer l'écart entre les sexes : Ce que nous pouvons faire


We Can Do It: The People First Story

We Can Do It: The People First Story


Directive 2010/78/EU amending Directives 98/26/EC, 2002/87/EC, 2003/6/EC, 2003/41/EC, 2003/71/EC, 2004/39/EC, 2004/109/EC, 2005/60/EC, 2006/48/EC, 2006/49/EC and 2009/65/EC in respect of the powers of the European Supervisory Authority (European Banking Authority), the European Supervisory Authority (European Insurance and Occupational Pensions Authority) and the European Supervisory Authority (European Securities and Markets Authority) | Omnibus I Directive

directive Omnibus I | Directive 2010/78/UE du Parlement européen et du Conseil du 24 novembre 2010 modifiant les directives 98/26/CE, 2002/87/CE, 2003/6/CE, 2003/41/CE, 2003/71/CE, 2004/39/CE, 2004/109/CE, 2005/60/CE, 2006/48/CE, 2006/49/CE et 2009/65/CE en ce qui concerne les compétences de l’Autorité européenne de surveillance (Autorité bancaire européenne), l’Autorité européenne de surveillance (Autorité européenne des assurances et des pensions professionnelles) et l’Autorité européenne de surveillance (Autorité européenne des marchés financiers


Qualification Regulation | Regulation on standards for the qualification of third-country nationals or stateless persons as beneficiaries of international protection, for a uniform status for refugees or for persons eligible for subsidiary protection and for the content of the protection granted and amending Council Directive 2003/109/EC of 25 November 2003 concerning the status of third-country nationals who are long-term residents

Règlement concernant les normes relatives aux conditions que doivent remplir les ressortissants des pays tiers ou les apatrides pour pouvoir bénéficier d'une protection internationale, à un statut uniforme pour les réfugiés ou les personnes pouvant bénéficier de la protection subsidiaire, et au contenu cette protection | règlement relatif aux conditions que doivent remplir les demandeurs d'asile
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Provided that an issuer complies with the procedures for the filing, dissemination and storage of regulated information and with the deadlines set out in Articles 4 and 5 of Directive 2004/109/EC of the European Parliament and of the Council , it should be allowed to publish the annual and half-yearly financial reports required under Directive 2004/109/EC as parts of the universal registration document, unless the home Member States of the issuer are different for the purposes of this Regulation and Directive 2004/109/EC and unless the language of the universal registration document does not fulfil the conditions of Article 20 of Directi ...[+++]

Pour autant qu’il respecte les procédures en matière de dépôt, de diffusion et de stockage des informations réglementées et les délais définis aux articles 4 et 5 de la directive 2004/109/CE du Parlement européen et du Conseil , un émetteur devrait être autorisé à publier les rapports financiers annuels et semestriels exigés au titre de la directive 2004/109/CE dans le cadre du document d’enregistrement universel, à moins que les États membres d’origine de l’émetteur soient différents aux fins du présent règlement et de la directive 2004/109/CE et à moins que la langue du document d’enregistrement universel ne satisfasse pas aux conditio ...[+++]


I wondered if one might suggest that the difference between what we're doing with this Term 17 and that which we did for Quebec on Bill 107 and Bill 109 doesn't in a sense reflect the true diversity of Canada and an accommodation through federal-provincial adjustments that recognizes our differences across this land in our provinces.

Je me demande si quelqu'un peut faire valoir que la différence entre ce que nous faisons par cette clause 17 et ce que nous avons fait pour le Québec avec les projets de loi 107 et 109 ne traduit pas jusqu'à un certain point la vraie diversité du Canada et un accommodement, par des ajustements fédéraux-provinciaux tenant compte des différences entre les provinces de notre pays.


Given the post-digital world that we live in, the whole apparatus of government has to be looked at with regard to ensuring the privacy of Canadians: how we are doing it, whether we are doing it well, where are we doing it and where are we not doing it, which ministries are doing a good job and which ministries are not doing a good job.

À l'ère post-numérique, tout l'appareil gouvernemental doit faire l'objet d'une surveillance afin que la vie privée des Canadiens soit protégée.


Not in a partisan way but as legislators, as students of the law and the governance of Canada, we can do what we're paid to do, what we were established to do, what the Fathers of Confederation thought we would do.

Lorsque ces projets de loi nous sont renvoyés, nous découvrons qu'ils comportent de graves lacunes. En agissant comme législateurs non partisans qui tiennent compte du droit et de la gouvernance au Canada, nous pouvons faire le travail pour lequel nous sommes payés, selon le mandat qui nous a été confié et selon les attentes des Pères de la Confédération.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32013L0050 - EN - Directive 2013/50/EU of the European Parliament and of the Council of 22 October 2013 amending Directive 2004/109/EC of the European Parliament and of the Council on the harmonisation of transparency requirements in relation to information about issuers whose securities are admitted to trading on a regulated market, Directive 2003/71/EC of the European Parliament and of the Council on the prospectus to be published when securities are offered to the public or admitted to trading and Commission Directive 2007/14/EC laying down ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32013L0050 - EN - Directive 2013/50/UE du Parlement européen et du Conseil du 22 octobre 2013 modifiant la directive 2004/109/CE du Parlement européen et du Conseil sur l’harmonisation des obligations de transparence concernant l’information sur les émetteurs dont les valeurs mobilières sont admises à la négociation sur un marché réglementé, la directive 2003/71/CE du Parlement européen et du Conseil concernant le prospectus à publier en cas d’offre au public de valeurs mobilières ou en vue de l’admission de valeurs mobilières à la négociation et la directive 2007/14/CE de la Commiss ...[+++]


Moreover, Member States should continue to be allowed to set stricter obligations than those provided for in Directive 2004/109/EC with regard to the content (such as disclosure of shareholders’ intentions), the process and the timing for notification, and to be able to require additional information regarding major holdings not provided for by Directive 2004/109/EC.

En outre, les États membres devraient rester autorisés à définir des obligations plus strictes que celles prévues par la directive 2004/109/CE en ce qui concerne le contenu (par exemple, la divulgation des intentions des actionnaires), les modalités et le moment de la notification et à exiger des informations complémentaires concernant les participations importantes qui ne sont pas prévues par la directive 2004/109/CE.


Directive 2013/50/EU of the European Parliament and of the Council of 22 October 2013 amending Directive 2004/109/EC of the European Parliament and of the Council on the harmonisation of transparency requirements in relation to information about issuers whose securities are admitted to trading on a regulated market, Directive 2003/71/EC of the European Parliament and of the Council on the prospectus to be published when securities are offered to the public or admitted to trading and Commission Directive 2007/14/EC laying down detailed rules for ...[+++]

Directive 2013/50/UE du Parlement européen et du Conseil du 22 octobre 2013 modifiant la directive 2004/109/CE du Parlement européen et du Conseil sur l’harmonisation des obligations de transparence concernant l’information sur les émetteurs dont les valeurs mobilières sont admises à la négociation sur un marché réglementé, la directive 2003/71/CE du Parlement européen et du Conseil concernant le prospectus à publier en cas d’offre au public de valeurs mobilières ou en vue de l’admission de valeurs mobilières à la négociation et la directive 2007/14/CE de la Commission portant modalités d’exécution de certaines dispositions de la directi ...[+++]


We have to fix the system, the structure of it, which is what these amendments will do, and put more resources towards it, which is what we're doing $109 million.

Nous devons corriger le système, en corriger la structure, et c'est ce que ces amendements feront, et nous y consacrons davantage de ressources — soit 109 millions de dollars.


The Commission reports of 12 December 2006 and of 27 October 2010 on the application of Directive 93/109/EC to the 2004 elections and the 2009 elections, respectively, revealed the need to amend certain provisions of Directive 93/109/EC.

Eu égard aux rapports de la Commission du 12 décembre 2006 et du 27 octobre 2010 sur l’application de la directive 93/109/CE aux élections de 2004 et à celles de 2009, respectivement, il convient de procéder à la modification de certaines dispositions de la directive 93/109/CE.


If we are doing our duty at committee, whether it is accusing a government official or whether it is cross-examining how moneys are being spent, we do bump up against private interests, we do bump up against corporate interests, we do bump up against political interests, where we do take a certain amount of risk.

Si nous faisons notre devoir dans un comité, que ce soit en accusant un fonctionnaire ou en posant des questions sur la façon dont des fonds ont été dépensés, il nous arrive de toucher à des intérêts privés, à des intérêts commerciaux, à des intérêts politiques et de prendre certains risques.




Anderen hebben gezocht naar : omnibus i directive     qualification regulation     together we can do     we're doing $109     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

we're doing $109 ->

Date index: 2024-07-26
w